Air ride 601 |
Autor |
Wiadomość |
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-07-13, 11:07 Air ride 601
|
|
|
siema
Chce zakladac aira do mojej 601nki i zastanawaiam sie nad przodem czy buda wytrzyma montarz amorow z poduchami zamiast amorow ? :)
pozdro :) |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-07-13, 20:17
|
|
|
Jak zrobisz to się przekonasz :D zawsze możesz rozłożyć nacisk robiąc sobie rozpórkę i przykręcić okucie przez gumę do rozpórki ( unikniesz wtedy nacisku budy na oryginalny kielich ) albo na milion innych sposobów.
Zależy też jak szybkie zawory założyć ale przy szybkim opuszczaniu i podnoszeniu szczególnie budy na ukos przy szybszych zaworach naprężenia są całkiem duże. |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-07-13, 22:03
|
|
|
J.J. napisał/a: | buda wytrzyma brak amorów. |
chodzi mi o zmiana amorow na amory z okuciami :P
pingor napisał/a: | Jak zrobisz to się przekonasz :D zawsze możesz rozłożyć nacisk robiąc sobie rozpórkę i przykręcić okucie przez gumę do rozpórki ( unikniesz wtedy nacisku budy na oryginalny kielich ) albo na milion innych sposobów.
Zależy też jak szybkie zawory założyć ale przy szybkim opuszczaniu i podnoszeniu szczególnie budy na ukos przy szybszych zaworach naprężenia są całkiem duże. |
wlasnie sie boje o robienie na kielichach :/ i chyba zrobie jakas belke nad resor do sanek i wtedy od belki na resor poduchy :) |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2014-07-14, 10:53
|
|
|
GoTi, juz pisałem Ci na fb. Przy AIR wywalasz resor. W jego miejsce dorabiasz sobie belke usmiechniętą w U i o nią opierasz poduchy z amorami, czyli normalnego mc phersona.
Ewentualnie jak Ci juz pisali, zrób w nadkola ALE musisz je bardzo wzmocnic. Sama rozpórka nie wystarczy. |
|
|
|
|
lisek
DDR: 601
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Iłowa
|
Wysłany: 2014-07-14, 15:15
|
|
|
sqall ale o co opierasz o nadkola?? |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-07-14, 17:25
|
|
|
wywalic resor? :O jak ja rozkminialem to belke dac nad resor i poduchy pod ta belke zeby pchaly w resor tylko zostawic 3 piora :) |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-07-14, 17:43
|
|
|
Albo poduchy albo resor. Chyba ze chcesz Air tylko po to żeby przejechać np próg zwalniający to wtedy załóż poduszkę z jednym bałwanem i używaj tylko w razie problemów z przejazdem, a normalnie amortyzacja piórami.
Popatrz sobie jak mają amerykańczyki jak chcesz kombinować :D |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-07-14, 18:40
|
|
|
teraz mi zamotaliscie :D i juz nie wiem jak to wykonac ;/ kur... nie hcce meic calego resora tylko 3 piora zeby trzymalo sie wsyzstko w kupie i nad resor wtedy poduszki na konach z z gory belka i to bedize musialo chodzic ;D |
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2014-07-14, 22:27
|
|
|
To jest tak jakbyś skrócił sprężynę o połowę w normalnym aucie czy wersji 1.1 i w to miejsce wsadził poduszkę ... Albo poduszki albo sprężyny. Chyba że chcesz robić wersję tylko na progi zwalniające - to rób tak jak mówisz. |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2014-07-15, 11:55
|
|
|
lisek, nie rozumiem, dorobiłbym sobie mocowanie. Przeciez dziura na amor jest.
GoTi, bez sensu dawac resor i poduchy. 2 rodzaje zawieszenia w jednym, w jakim celu? Rob konkretnie od razu. Podpatrz amerykańce tak jak juz chłopaki wspomnieli. |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2014-07-15, 15:51
|
|
|
Ale zawsze łatwiej zostawić jedno czy trzy pióra jako górny wahacz trzymający zwrotnicę zamiast motać coś, nie przeszkadzałby tak bardzo ale zostaje problem długości, przy mocnej glebie pojawia się pozytyw którego raczej nie chcemy, więc albo przedłużać wahacze, wtedy pewnie szeroka felga nie wejdzie albo skracać resor, co też nie każdy zrobi w garażu.
Wbrew pozorom nie jest to proste i tanie, tym bardziej że niejako przecierasz szlaki. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
GoTi
DDR: 601 71r
Wiek: 32 Dołączył: 09 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-07-15, 19:45
|
|
|
ogolnie resor mam sklepany na plasko skrocony chyba po 3cm na strone a wachacze przedluzone 2,5cm na strone ;) dzis u blacharza co stoi trabi byla rozkmina i napewno cos wymyslimy ;) |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-10-15, 13:16
|
|
|
temat jest taki.
jak to jest wymyslone ze nie ma gniazd od amorow ??
|
|
|
|
|
Przemas601
DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 74 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-10-15, 19:28
|
|
|
Może po prostu ich tam nie ma,resor charakteryzuje się naturalnym tłumieniem poprzez tarcie między piórami. |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-10-15, 22:46
|
|
|
Ja bym wzmocnił nadkole i przyspawał uchwyt amora podobny do tego w tylnych wahaczach na dole w 601 /1.1.
Ot To cała filozofia :D |
_________________
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2015-01-20, 00:56
|
|
|
Wahacze z 600... i tyle z kombinowania :P |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
|