(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
Air ride 601
Autor Wiadomość
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 29
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-07-13, 11:07   Air ride 601

siema
Chce zakladac aira do mojej 601nki i zastanawaiam sie nad przodem czy buda wytrzyma montarz amorow z poduchami zamiast amorow ? :)
pozdro :)
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2014-07-13, 19:07   

buda wytrzyma brak amorów.
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 27
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-07-13, 20:17   

Jak zrobisz to się przekonasz :D zawsze możesz rozłożyć nacisk robiąc sobie rozpórkę i przykręcić okucie przez gumę do rozpórki ( unikniesz wtedy nacisku budy na oryginalny kielich ) albo na milion innych sposobów.

Zależy też jak szybkie zawory założyć ale przy szybkim opuszczaniu i podnoszeniu szczególnie budy na ukos przy szybszych zaworach naprężenia są całkiem duże.
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 29
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-07-13, 22:03   

J.J. napisał/a:
buda wytrzyma brak amorów.

chodzi mi o zmiana amorow na amory z okuciami :P

pingor napisał/a:
Jak zrobisz to się przekonasz :D zawsze możesz rozłożyć nacisk robiąc sobie rozpórkę i przykręcić okucie przez gumę do rozpórki ( unikniesz wtedy nacisku budy na oryginalny kielich ) albo na milion innych sposobów.

Zależy też jak szybkie zawory założyć ale przy szybkim opuszczaniu i podnoszeniu szczególnie budy na ukos przy szybszych zaworach naprężenia są całkiem duże.


wlasnie sie boje o robienie na kielichach :/ i chyba zrobie jakas belke nad resor do sanek i wtedy od belki na resor poduchy :)
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-07-14, 10:53   

GoTi, juz pisałem Ci na fb. Przy AIR wywalasz resor. W jego miejsce dorabiasz sobie belke usmiechniętą w U i o nią opierasz poduchy z amorami, czyli normalnego mc phersona.

Ewentualnie jak Ci juz pisali, zrób w nadkola ALE musisz je bardzo wzmocnic. Sama rozpórka nie wystarczy.
 
 
 
lisek 

DDR: 601
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 344
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2014-07-14, 15:15   

sqall ale o co opierasz o nadkola??
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 29
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-07-14, 17:25   

wywalic resor? :O jak ja rozkminialem to belke dac nad resor i poduchy pod ta belke zeby pchaly w resor tylko zostawic 3 piora :)
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2014-07-14, 17:40   

Rolę resora powinny przejąć poduszki- tak jak zastępujesz sprężyny poduszką.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 27
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-07-14, 17:43   

Albo poduchy albo resor. Chyba ze chcesz Air tylko po to żeby przejechać np próg zwalniający to wtedy załóż poduszkę z jednym bałwanem i używaj tylko w razie problemów z przejazdem, a normalnie amortyzacja piórami.

Popatrz sobie jak mają amerykańczyki jak chcesz kombinować :D
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 29
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-07-14, 18:40   

teraz mi zamotaliscie :D i juz nie wiem jak to wykonac ;/ kur... nie hcce meic calego resora tylko 3 piora zeby trzymalo sie wsyzstko w kupie i nad resor wtedy poduszki na konach z z gory belka i to bedize musialo chodzic ;D
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 27
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-07-14, 22:27   

To jest tak jakbyś skrócił sprężynę o połowę w normalnym aucie czy wersji 1.1 i w to miejsce wsadził poduszkę ... Albo poduszki albo sprężyny. Chyba że chcesz robić wersję tylko na progi zwalniające - to rób tak jak mówisz.
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-07-15, 11:55   

lisek, nie rozumiem, dorobiłbym sobie mocowanie. Przeciez dziura na amor jest.
GoTi, bez sensu dawac resor i poduchy. 2 rodzaje zawieszenia w jednym, w jakim celu? Rob konkretnie od razu. Podpatrz amerykańce tak jak juz chłopaki wspomnieli.
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2014-07-15, 15:51   

Ale zawsze łatwiej zostawić jedno czy trzy pióra jako górny wahacz trzymający zwrotnicę zamiast motać coś, nie przeszkadzałby tak bardzo ale zostaje problem długości, przy mocnej glebie pojawia się pozytyw którego raczej nie chcemy, więc albo przedłużać wahacze, wtedy pewnie szeroka felga nie wejdzie albo skracać resor, co też nie każdy zrobi w garażu.
Wbrew pozorom nie jest to proste i tanie, tym bardziej że niejako przecierasz szlaki.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
GoTi 

DDR: 601 71r
Wiek: 29
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 79
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-07-15, 19:45   

ogolnie resor mam sklepany na plasko skrocony chyba po 3cm na strone a wachacze przedluzone 2,5cm na strone ;) dzis u blacharza co stoi trabi byla rozkmina i napewno cos wymyslimy ;)
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 37
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2014-10-15, 13:16   

temat jest taki.
jak to jest wymyslone ze nie ma gniazd od amorow ??

 
 
 
Przemas601 

DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 74
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-10-15, 19:28   

Może po prostu ich tam nie ma,resor charakteryzuje się naturalnym tłumieniem poprzez tarcie między piórami.
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2014-10-15, 21:38   

amory mocowane sa w nadkolach :)
hihi http://trabantowy.prohost...5/duze/62-1.jpg
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-10-15, 22:46   

Ja bym wzmocnił nadkole i przyspawał uchwyt amora podobny do tego w tylnych wahaczach na dole w 601 /1.1.
Ot To cała filozofia :D
_________________
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-01-20, 00:56   

Wahacze z 600... i tyle z kombinowania :P
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12