(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] Remont silnika, przebudowa, tuning.
Autor Wiadomość
wilku 

DDR: 601
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 28
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-11, 16:53   [601] Remont silnika, przebudowa, tuning.

Witajcie,
sprawa wygląda następująco, mam tłoki, nowe z wartburga, 73,46. Myślę że cylinder oryginalny da radę rozwiercić pod ten wymiar, chciałbym jedynie dowiedzieć się czy sworznie tłokowe będą pasować oryginalne, czy czeka mnie więcej przeróbek jeśli się skuszę zastosować te tłoki u siebie. Myślę że zysk mocy na tych tłokach będzie 3-5 km, dodatkowo lekko splanowana głowica.
 
 
 
mrkubek 

DDR: Ni ma
Wiek: 29
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 45
Skąd: brać kasę
Wysłany: 2012-05-11, 21:39   

Czy w tych silnikach tłok z korbowodem jest łozyskowany tuleją czy łożyskiem ?

Jeśli tuleją to nie ma problemu- rozwiertak i poszedł (jeśli trzeba na większą)
_________________
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-05-12, 08:43   

raczej nie da rady. Nawet jeśli to moim zdaniem szkoda zachodu.
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-05-12, 10:09   

robisz takie zamieszanie a nic nie działasz w tych kierunkach :roll:


jak chcesz rasowac silnik to te 5 km osiągniesz paroma wieczorami z pilnikiem i polerkami dolotu wylotu

wszystko na http://www.wartburgradikalz.com/
 
 
 
wilku 

DDR: 601
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 28
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-12, 11:53   

Tu nie chodzi o te 5 koni, chodzi o to czy można zastosować te tłoki, mam je i chciałbym wykorzystać. Takie jest pytanie. To jak uzyskać innymi sposobami te 5 koni to wszystko wiem.

Temat ma bardzo szeroki tytuł bo może warto w jedno miejsce zebrać wszystkie pytania dotyczące silnika 601.
 
 
 
lisek 

DDR: 601
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 344
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2012-05-13, 08:20   

ja teraz mecze gościa co za czasów "świetności naszego kraju" czyli PRL uczył się w samochodówce gdzieś pod poznaniem i mieli oni praktyki na torze poznańskim i miedzy szkołami robili zawody na torze oni wybrali trabanta i opowiadał mi że najlepszym tuningiem było wstawienie 2 gaźników od mz czy od innego motorka obiecał mi że da rysunki bo gdzieś ma je pochowane na strychu ale puki co nic się nie odzywa;/ w każdym bądź razie tuning coś na zasadzie motolotniarstwa
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2012-05-13, 10:19   

to jak wiesz gdzie koleś żyje odwiedź go ;)
warto takie coś mieć :)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
lisek 

DDR: 601
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 344
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2012-05-13, 14:47   

wiem i już rozmawiałem z nim i prosiłem obiecał ze to odszuka ale wiesz jak to jest nie chce być jakiś natarczywy że będę nad nim stał a on ma szukać
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11