[601] Remont silnika, przebudowa, tuning. |
Autor |
Wiadomość |
wilku
DDR: 601
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 28 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-05-11, 15:53 [601] Remont silnika, przebudowa, tuning.
|
|
|
Witajcie,
sprawa wygląda następująco, mam tłoki, nowe z wartburga, 73,46. Myślę że cylinder oryginalny da radę rozwiercić pod ten wymiar, chciałbym jedynie dowiedzieć się czy sworznie tłokowe będą pasować oryginalne, czy czeka mnie więcej przeróbek jeśli się skuszę zastosować te tłoki u siebie. Myślę że zysk mocy na tych tłokach będzie 3-5 km, dodatkowo lekko splanowana głowica. |
|
|
|
|
mrkubek
DDR: Ni ma
Wiek: 30 Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 45 Skąd: brać kasę
|
Wysłany: 2012-05-11, 20:39
|
|
|
Czy w tych silnikach tłok z korbowodem jest łozyskowany tuleją czy łożyskiem ?
Jeśli tuleją to nie ma problemu- rozwiertak i poszedł (jeśli trzeba na większą) |
_________________
|
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2012-05-12, 07:43
|
|
|
raczej nie da rady. Nawet jeśli to moim zdaniem szkoda zachodu. |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2012-05-12, 09:09
|
|
|
robisz takie zamieszanie a nic nie działasz w tych kierunkach :roll:
jak chcesz rasowac silnik to te 5 km osiągniesz paroma wieczorami z pilnikiem i polerkami dolotu wylotu
wszystko na http://www.wartburgradikalz.com/ |
|
|
|
|
wilku
DDR: 601
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 28 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-05-12, 10:53
|
|
|
Tu nie chodzi o te 5 koni, chodzi o to czy można zastosować te tłoki, mam je i chciałbym wykorzystać. Takie jest pytanie. To jak uzyskać innymi sposobami te 5 koni to wszystko wiem.
Temat ma bardzo szeroki tytuł bo może warto w jedno miejsce zebrać wszystkie pytania dotyczące silnika 601. |
|
|
|
|
lisek
DDR: 601
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Iłowa
|
Wysłany: 2012-05-13, 07:20
|
|
|
ja teraz mecze gościa co za czasów "świetności naszego kraju" czyli PRL uczył się w samochodówce gdzieś pod poznaniem i mieli oni praktyki na torze poznańskim i miedzy szkołami robili zawody na torze oni wybrali trabanta i opowiadał mi że najlepszym tuningiem było wstawienie 2 gaźników od mz czy od innego motorka obiecał mi że da rysunki bo gdzieś ma je pochowane na strychu ale puki co nic się nie odzywa;/ w każdym bądź razie tuning coś na zasadzie motolotniarstwa |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
lisek
DDR: 601
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Iłowa
|
Wysłany: 2012-05-13, 13:47
|
|
|
wiem i już rozmawiałem z nim i prosiłem obiecał ze to odszuka ale wiesz jak to jest nie chce być jakiś natarczywy że będę nad nim stał a on ma szukać |
|
|
|
|
|