(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] Planowanie głowicy
Autor Wiadomość
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-11-02, 00:38   [1.1] Planowanie głowicy

Planował ktoś z was głowice w 1.1/1.3 (trab wartek itp)? Jesli tak to jakie odczucia po takim zabiedu.

Chciałbym się dowiedzieć czy jest w tym w ogóle sens, ile można splanować itp.

pozDDRo
 
 
 
stiG 
WWL DRIVER

DDR: 1.1
Wiek: 35
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 14
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2010-11-02, 01:15   

Siemka
Jest sens jeżeli głowica ma konkretny przebieg i można ja profilaktycznie zabielić.
Pozdro
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-11-02, 18:09   

Bardziej chodzi mi jednak o planowanie głowicy w celu powiększenia sprężania i uzyskaniu kilku koni niż jedynie dla "naprawy" zjechanej głowicy.
 
 
 
stiG 
WWL DRIVER

DDR: 1.1
Wiek: 35
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 14
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2010-11-02, 20:43   

Raczej napewno nic ci to nie da bo komora spalania w trabantowym 1.1 i wartkowym 1.3 jest w tloku a glowica jest calkiem plaska... :D
 
 
 
tiso 


DDR: 2 x 601
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 194
Skąd: szczecinek
Wysłany: 2010-11-02, 21:06   

no to jak juz nie mozna zjechac glowicy to kolo zamachowe mozesz zrobic lzejsze :-P ale i tak mysle ze napewno jest troche glowice da sie splanowac i zawsze cos uzyskasz
_________________

 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-11-04, 00:11   

nie mozna duzo planowac glowicy bo zawory powiedza Dziekuje, dobranoc :P
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-11-04, 00:53   

tiso napisał/a:
zawsze cos uzyskasz

tak, przestawiony zapłon
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2010-11-04, 01:20   

Qbs napisał/a:
tiso napisał/a:
zawsze cos uzyskasz

tak, przestawiony zapłon


i rozrząd ale to w ekstremalnych przypadkach
_________________

 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-11-04, 11:26   

Rozumiem. Czyli krótko można powiedzieć, że lepiej sobie darować to w trabie.
 
 
 
stiG 
WWL DRIVER

DDR: 1.1
Wiek: 35
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 14
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2010-11-04, 20:12   

Im grubsza bedzie tym lepiej bo na dluzej starczy w tym przypadku...
 
 
 
Zdunsky 


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-05, 02:40   

Atam. W 1.1 splanuje 0.5- 1.0 to nic ci nie bedzie zgrzytać. Ja w G40 mam zdjęty 0.7mm i śmiga to myśle ze do 1mm można skrobać ale...

W sumie to sie nie opłaca. Za 200- 300 kupujesz 1.3 z wartka i masz +50% mocy więcej. Dla mnie prosta matematyka...
_________________
Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni.
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-11-06, 01:16   

w 1.1 moze i tak ;) ja w 1.4 nie moge splanowac za duzo, bo z tego co patrzylem tlok wychodzi ponad glowice :|
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11