[1.1] Planowanie głowicy |
Autor |
Wiadomość |
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-11-02, 00:38 [1.1] Planowanie głowicy
|
|
|
Planował ktoś z was głowice w 1.1/1.3 (trab wartek itp)? Jesli tak to jakie odczucia po takim zabiedu.
Chciałbym się dowiedzieć czy jest w tym w ogóle sens, ile można splanować itp.
pozDDRo |
|
|
|
|
stiG
WWL DRIVER
DDR: 1.1
Wiek: 36 Dołączył: 23 Paź 2007 Posty: 14 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 2010-11-02, 01:15
|
|
|
Siemka
Jest sens jeżeli głowica ma konkretny przebieg i można ja profilaktycznie zabielić.
Pozdro |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-11-02, 18:09
|
|
|
Bardziej chodzi mi jednak o planowanie głowicy w celu powiększenia sprężania i uzyskaniu kilku koni niż jedynie dla "naprawy" zjechanej głowicy. |
|
|
|
|
stiG
WWL DRIVER
DDR: 1.1
Wiek: 36 Dołączył: 23 Paź 2007 Posty: 14 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 2010-11-02, 20:43
|
|
|
Raczej napewno nic ci to nie da bo komora spalania w trabantowym 1.1 i wartkowym 1.3 jest w tloku a glowica jest calkiem plaska... :D |
|
|
|
|
tiso
DDR: 2 x 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 194 Skąd: szczecinek
|
Wysłany: 2010-11-02, 21:06
|
|
|
no to jak juz nie mozna zjechac glowicy to kolo zamachowe mozesz zrobic lzejsze :-P ale i tak mysle ze napewno jest troche glowice da sie splanowac i zawsze cos uzyskasz |
_________________
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-11-04, 00:11
|
|
|
nie mozna duzo planowac glowicy bo zawory powiedza Dziekuje, dobranoc :P |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Qbs
i Zenek...
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 305 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-11-04, 00:53
|
|
|
tiso napisał/a: | zawsze cos uzyskasz |
tak, przestawiony zapłon |
_________________ www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE |
|
|
|
|
TrabiVR6
DDR: VR6
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 232 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2010-11-04, 01:20
|
|
|
Qbs napisał/a: | tiso napisał/a: | zawsze cos uzyskasz |
tak, przestawiony zapłon |
i rozrząd ale to w ekstremalnych przypadkach |
_________________
|
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-11-04, 11:26
|
|
|
Rozumiem. Czyli krótko można powiedzieć, że lepiej sobie darować to w trabie. |
|
|
|
|
stiG
WWL DRIVER
DDR: 1.1
Wiek: 36 Dołączył: 23 Paź 2007 Posty: 14 Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 2010-11-04, 20:12
|
|
|
Im grubsza bedzie tym lepiej bo na dluzej starczy w tym przypadku... |
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-11-05, 02:40
|
|
|
Atam. W 1.1 splanuje 0.5- 1.0 to nic ci nie bedzie zgrzytać. Ja w G40 mam zdjęty 0.7mm i śmiga to myśle ze do 1mm można skrobać ale...
W sumie to sie nie opłaca. Za 200- 300 kupujesz 1.3 z wartka i masz +50% mocy więcej. Dla mnie prosta matematyka... |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-11-06, 01:16
|
|
|
w 1.1 moze i tak ;) ja w 1.4 nie moge splanowac za duzo, bo z tego co patrzylem tlok wychodzi ponad glowice :| |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
|