(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] mały problem z silnikiem..
Autor Wiadomość
oldschool 

DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 18
Skąd: milicz
Wysłany: 2010-08-22, 23:59   [1.1] mały problem z silnikiem..

Witam jestem nowy na forum:) mam trabiego 1.1 r91 którego niedawno zakupiłem ;) mam kilka problemów z silnikiem, po pierwsze zawory klepią mocno przy odpalaniu czasami ustępuje to po chwili a czasami musze przejechac ładne pare km żeby przestały..dodam że olej był wymieniany kilka dni temu i to nie pomogło. pozatym dymi dosc mocno, czasami jak jade nim dłuższą trase wolno tak ok60km/h to jak upuszczam gaz silnik mi przygasa, a jak jade szybciej tak ok 80km/h i gdzies sie zatrzymuje to wszystko jest ok.

ps. moze ma ktos jakis dobry silnik? z małym przebiegiem w naprawde dobrym stanie? czy moze odrazu myślec o jakims 1.3 czy 1.4?

pozdrawiam i prosze o pomoc;)
Ostatnio zmieniony przez J.J. 2011-12-17, 01:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Zdunsky 


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-23, 01:34   

1.3 łatwo i tanio. Zapytaj u siebie na szrocie.
_________________
Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni.
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-08-23, 14:00   

Popychacze zaworow masz hydrauliczne, dlatego klepia "z rana". Czasami dluzej, czasami krocej :) mozliwe ze nadaja sie juz do wymiany.

Szukaj 1.4 z Golfa 3. Wszystko pasuje, a zawsze momentu masz wiecej :) mam taki silnik w polo i jest spoko (gaznik z 1.1 mam zalozony, wiec wszystko pasi)
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
eMTi 
eMTi


DDR: 601 ciapek
Wiek: 35
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 127
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-23, 15:44   

bRq napisał/a:
(gaznik z 1.1 mam zalozony, wiec wszystko pasi)
a jak z osiagami ??
_________________
PozDDRo eMTi
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-08-23, 16:17   

polo na lpg na liczniku mialo 180 :)
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
oldschool 

DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 18
Skąd: milicz
Wysłany: 2010-08-23, 16:19   

dzięki za pomoc bRq ;)
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-08-23, 16:22   

nie ma problemu.
a tak btw. to przeczytaj 3 pkt regulaminu :P
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
oldschool 

DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 18
Skąd: milicz
Wysłany: 2010-08-23, 20:28   

przeczytałem:P spoko ;)

znlazłem taki oto silniczek na allegro co Wy na to? oznaczenie ABD 1.4 60KM, kolega bRq rozjaśnił mi to wszystko, tylko chyba zamontuje gaźnik od 1.1 albo 1.3 bo z wtryskiem chyba sobie nie poradze.. robił to ktoś?

http://moto.allegro.pl/it...ja_wysylka.html
 
 
 
eMTi 
eMTi


DDR: 601 ciapek
Wiek: 35
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 127
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-23, 22:11   

brq a na 1.0?? pasuje no problem??
_________________
PozDDRo eMTi
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-08-23, 23:24   

Ja mam zamiar wcisnąć pod maskę takie 1.4 właśnie :)

Kolektor z 1.1 trabowy pasuje do tego 1.4?
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-08-24, 08:11   

Wszystko pasuje plug&play ;-)
kolektory sa takie same, a zeby bylo ciekawiej w tych 1.4 sa alternatory 70A :P do polo neistety musialem zalozyc stary z 1.1, bo w polo tam sie opiera lapa silnika
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-08-24, 09:32   

A jakiś ciekawszy wałek da sie do tego dostać?
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-08-24, 12:31   

do kazdego silnika sie da ;)
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
eMTi 
eMTi


DDR: 601 ciapek
Wiek: 35
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 127
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-24, 12:48   

podobno silnik 1,6 z mk3 tez pasuje ?? bRq coś wiesz na ten temat? jaki to silnik i oznaczenie silnika? bo 1,4 to ABD 8v 75km

[ Dodano: 2010-08-24, 18:36 ]
No i jak to jest z zasilaniem ? bo gaznik to pompa mechaniczna a w abd jest el ? LPG nie mam wiec jak ten problem rozwiązać ? el.pompa paliwa?
_________________
PozDDRo eMTi
 
 
 
oldschool 

DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 18
Skąd: milicz
Wysłany: 2010-08-24, 21:50   

też słyszałem ze 1,6 z MK3 pasuje ale są to nie potwierdzone informacje:) wie ktoś cos na ten temat?:)
 
 
 
eMTi 
eMTi


DDR: 601 ciapek
Wiek: 35
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 127
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-24, 21:56   

wiem że ktoś kiedys wrzucił ten silnik do polo ale to była juz rzeźba a ABD plug&play najlepiej jak bRq sie wypowie dokładnie co i jak bo silnik juz znalazłem :D
_________________
PozDDRo eMTi
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-08-24, 22:22   

1.6 ma oznaczenie ABU. Nie pasuje to idealnie, bo w ABU kanaly dolotowe i wydechowe sa okragle, a nie jajowate jak w 1.0-1.4. Do tego mocowanie lapy jest inne i kilkoma rzeczami sie rozni.

ABD to 1.4 i ten silnik ja mam, on ma 60PS.
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
eMTi 
eMTi


DDR: 601 ciapek
Wiek: 35
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 127
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-24, 22:24   

bRq, ok jak z zasilaniem ?? bo wyczytałem że polo smiga na ABD na gazniku i tylko na lpg ? a co jeśli niemam lpg i założe gaznik 1,1 ? to zostaje mi el.pompka paliwa czy jakis inny patent ?
_________________
PozDDRo eMTi
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-08-24, 22:53   

elektryczna, bo w 1.4 otwor ma pompe jest zaslepiony (tzn nie ma otworu, ale zaglebienie w odlewie jest)
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Zdunsky 


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-24, 23:42   

No ale do tego bloku powinna podejść bez przeróbek głowica trabantowo-wartkowa a wtedy odpada problem z pompą czyli rymcimcimcim. :D
_________________
Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni.
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-08-24, 23:43   

czy trabowa to nie wiem, ale od VW Polo z silnika o oznaczeniu HZ (1.0 to co bylo w trabie)
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
john'ek 
Talib

DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 442
Skąd: Poznań
Wysłany: 2010-08-27, 15:20   

jak bys byl zainteresowany mam 3 silnik od wartka 1,3 kazdy po cenie 200pln:) kompletne:P
_________________
 
 
 
eMTi 
eMTi


DDR: 601 ciapek
Wiek: 35
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 127
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-27, 18:04   

1,3 to zaden wzrost mocy ;p 1,4 abd to jo ;-)
_________________
PozDDRo eMTi
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-08-27, 18:16   

1.3 z wartka ma 58 koni, a 1.4 ABD 60 :P
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
eMTi 
eMTi


DDR: 601 ciapek
Wiek: 35
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 127
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2010-08-27, 18:18   

bRq, a nie przypadkiem 55 a abd 75?
_________________
PozDDRo eMTi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12