[1.1] mały problem z silnikiem.. |
Autor |
Wiadomość |
oldschool
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 18 Skąd: milicz
|
Wysłany: 2010-08-22, 23:59 [1.1] mały problem z silnikiem..
|
|
|
Witam jestem nowy na forum:) mam trabiego 1.1 r91 którego niedawno zakupiłem ;) mam kilka problemów z silnikiem, po pierwsze zawory klepią mocno przy odpalaniu czasami ustępuje to po chwili a czasami musze przejechac ładne pare km żeby przestały..dodam że olej był wymieniany kilka dni temu i to nie pomogło. pozatym dymi dosc mocno, czasami jak jade nim dłuższą trase wolno tak ok60km/h to jak upuszczam gaz silnik mi przygasa, a jak jade szybciej tak ok 80km/h i gdzies sie zatrzymuje to wszystko jest ok.
ps. moze ma ktos jakis dobry silnik? z małym przebiegiem w naprawde dobrym stanie? czy moze odrazu myślec o jakims 1.3 czy 1.4?
pozdrawiam i prosze o pomoc;) |
Ostatnio zmieniony przez J.J. 2011-12-17, 01:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-23, 01:34
|
|
|
1.3 łatwo i tanio. Zapytaj u siebie na szrocie. |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-08-23, 14:00
|
|
|
Popychacze zaworow masz hydrauliczne, dlatego klepia "z rana". Czasami dluzej, czasami krocej :) mozliwe ze nadaja sie juz do wymiany.
Szukaj 1.4 z Golfa 3. Wszystko pasuje, a zawsze momentu masz wiecej :) mam taki silnik w polo i jest spoko (gaznik z 1.1 mam zalozony, wiec wszystko pasi) |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-08-23, 15:44
|
|
|
bRq napisał/a: | (gaznik z 1.1 mam zalozony, wiec wszystko pasi) | a jak z osiagami ?? |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-08-23, 16:17
|
|
|
polo na lpg na liczniku mialo 180 :) |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
oldschool
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 18 Skąd: milicz
|
Wysłany: 2010-08-23, 16:19
|
|
|
dzięki za pomoc bRq ;) |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-08-23, 16:22
|
|
|
nie ma problemu.
a tak btw. to przeczytaj 3 pkt regulaminu :P |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
oldschool
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 18 Skąd: milicz
|
Wysłany: 2010-08-23, 20:28
|
|
|
przeczytałem:P spoko ;)
znlazłem taki oto silniczek na allegro co Wy na to? oznaczenie ABD 1.4 60KM, kolega bRq rozjaśnił mi to wszystko, tylko chyba zamontuje gaźnik od 1.1 albo 1.3 bo z wtryskiem chyba sobie nie poradze.. robił to ktoś?
http://moto.allegro.pl/it...ja_wysylka.html |
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-08-23, 22:11
|
|
|
brq a na 1.0?? pasuje no problem?? |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-08-23, 23:24
|
|
|
Ja mam zamiar wcisnąć pod maskę takie 1.4 właśnie :)
Kolektor z 1.1 trabowy pasuje do tego 1.4? |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-08-24, 08:11
|
|
|
Wszystko pasuje plug&play ;-)
kolektory sa takie same, a zeby bylo ciekawiej w tych 1.4 sa alternatory 70A :P do polo neistety musialem zalozyc stary z 1.1, bo w polo tam sie opiera lapa silnika |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-08-24, 09:32
|
|
|
A jakiś ciekawszy wałek da sie do tego dostać? |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-08-24, 12:48
|
|
|
podobno silnik 1,6 z mk3 tez pasuje ?? bRq coś wiesz na ten temat? jaki to silnik i oznaczenie silnika? bo 1,4 to ABD 8v 75km
[ Dodano: 2010-08-24, 18:36 ]
No i jak to jest z zasilaniem ? bo gaznik to pompa mechaniczna a w abd jest el ? LPG nie mam wiec jak ten problem rozwiązać ? el.pompa paliwa? |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
oldschool
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 18 Skąd: milicz
|
Wysłany: 2010-08-24, 21:50
|
|
|
też słyszałem ze 1,6 z MK3 pasuje ale są to nie potwierdzone informacje:) wie ktoś cos na ten temat?:) |
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-08-24, 21:56
|
|
|
wiem że ktoś kiedys wrzucił ten silnik do polo ale to była juz rzeźba a ABD plug&play najlepiej jak bRq sie wypowie dokładnie co i jak bo silnik juz znalazłem :D |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-08-24, 22:22
|
|
|
1.6 ma oznaczenie ABU. Nie pasuje to idealnie, bo w ABU kanaly dolotowe i wydechowe sa okragle, a nie jajowate jak w 1.0-1.4. Do tego mocowanie lapy jest inne i kilkoma rzeczami sie rozni.
ABD to 1.4 i ten silnik ja mam, on ma 60PS. |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-08-24, 22:24
|
|
|
bRq, ok jak z zasilaniem ?? bo wyczytałem że polo smiga na ABD na gazniku i tylko na lpg ? a co jeśli niemam lpg i założe gaznik 1,1 ? to zostaje mi el.pompka paliwa czy jakis inny patent ? |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-08-24, 22:53
|
|
|
elektryczna, bo w 1.4 otwor ma pompe jest zaslepiony (tzn nie ma otworu, ale zaglebienie w odlewie jest) |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-08-24, 23:42
|
|
|
No ale do tego bloku powinna podejść bez przeróbek głowica trabantowo-wartkowa a wtedy odpada problem z pompą czyli rymcimcimcim. :D |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-08-24, 23:43
|
|
|
czy trabowa to nie wiem, ale od VW Polo z silnika o oznaczeniu HZ (1.0 to co bylo w trabie) |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
john'ek
Talib
DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 442 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-08-27, 15:20
|
|
|
jak bys byl zainteresowany mam 3 silnik od wartka 1,3 kazdy po cenie 200pln:) kompletne:P |
_________________
|
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-08-27, 18:04
|
|
|
1,3 to zaden wzrost mocy ;p 1,4 abd to jo ;-) |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-08-27, 18:16
|
|
|
1.3 z wartka ma 58 koni, a 1.4 ABD 60 :P |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2010-08-27, 18:18
|
|
|
bRq, a nie przypadkiem 55 a abd 75? |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
|