[ALL] negatyw z przodu... |
Autor |
Wiadomość |
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2013-06-26, 14:23
|
|
|
resor płaski - koła w pozytywie - skracasz i masz na prosto- wydłużasz wahacz i masz negatyw.
resor płaski + tylko wydłużone wahacze wypchną ci koła na zewnątrz tylko
jak chcesz pizduśglebe to nie rób wiecej niz 2 cm bo bedzie wygladalo to conajmniej śmieszne, obnizony i negatywy |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2013-06-26, 17:27
|
|
|
Przy obecnym stanie zawiechy mam większy negatyw jak z tyłu...
dzięki za odpowiedzi. Już wiem co mam robić.
pominąłem cyrk tył nisko przód Koza. Niedługo będzie jak należy.
[ Dodano: 2013-07-04, 21:54 ]
Aren napisał/a: | resor płaski + tylko wydłużone wahacze wypchną ci koła na zewnątrz tylko |
Jakoś u mnie nie sprawdziła się ta teza ,ale owszem koła są wypchnięte na zewnątrz.
Resor na płasko Bez skracania. Wahacze +35mm na stronę i negatyw jak się patrzy nie za mocny nie za mały Taki jak chciałem.
Wspomnę ,że przedłużenie o tyle wahaczy w 601 kończy się wypadającą półosią.
(zależy ile przedłużasz wahacze... ja to co innego)
pozDDRawiam |
_________________
|
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-02-08, 14:26
|
|
|
Siema, ostatnio zrobiłem łączniki wachacz-zwrotnica do swojego 601, ale że kumpel naciął o 2 szt za dużo materiału to zrobiłem dodatkowy komplet ;) Jakby ktoś był chętny to pisać odrazu mówie że pasuje, u mnie fajnie to siadło ;) "wydłużają" o 15mm na stronę. u mnie był klepany resor bez skracania i dały mi koła w pion więc jak ktoś ma skrócony reso to mogą dać całkiem ładny negatyw ;)
|
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-02-10, 00:20
|
|
|
Daj ogłoszenie na CT ,ktoś szukał. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Bross 2014-02-11, 11:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
4p.m
DDR: meszt 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2014 Posty: 38 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: 2014-02-10, 21:58
|
|
|
tak bo to pod zwrotnice 601... dodam dodam, poza tym moge zrobic łączniki na dowolną długość jakby kto potrzebował, myśle że temat spoko, nie przerabia sie wahaczy tylko montuje element plug'n play;) |
|
|
|
|
Damian_lomza
DDR: 601
Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 12 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 2014-02-24, 18:04
|
|
|
Czy przy skracaniu resora należy przesunąć też mocowanie amortyzatora czy pozostaje one w tym samym miejscu ? |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-02-24, 21:02
|
|
|
Pozostaje na miejscu. |
_________________
|
|
|
|
|
Oddie
DDR: Trabant 601s
Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 14 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2014-05-07, 20:33
|
|
|
trochę odgrzewam temat ale mam pytanie odnośnie skręcenia resora a i tych klocków między zwrotnice a wahacz.
mam przedni resor sklepany prawie na płasko, myślę żeby go jeszcze trochę doklepać i zamiast skręcać resory dać właśnie sztabę (tak ją nazwię - tą z kilku postów wyżej) i teraz; jeśli przy długości o której była mowa koła wychodzą na prosto, to czy przy trochę dłuższej (wyższej) sztabie koła pójdą w lekki negatyw bez żadnych innych przeróbek? nie chcę się bawić w cięcie wahaczy bo to jakby 'nie dla mnie' więc uciekam się do czegoś poza tym.. a wystarczy mi naprawde delikatny neg.
jeśli ktoś ma pojęcie o tym to bardzo prosiłbym o odpowiedź, pozdrawiam i dziękuję. |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2014-05-08, 13:59
|
|
|
pierdolcie te przedłużki wahaczy!! to gówniane rozwiązanie, spawany wahacz jest 100% lepszy juz
po za tym idziesz złym tropem, skróć resor i zostaw ori wahacz, a nie oryginalna długosc (która po wyklepaniu ci się jeszcze zwiększy) resora i dłuższy wahacz ..
koła ci wyjdą na zewnątrz mówiąc prosciej, jezeli tego sobie nie potrafisz wyobrazic |
|
|
|
|
Oddie
DDR: Trabant 601s
Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 14 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2014-05-08, 18:38
|
|
|
Aren, a czy odpowiednio dlugie skrocenie resora postawi kola w lekki negatyw przy ori wahaczu? |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-05-09, 07:45
|
|
|
kurcze powiem szerze ze nie pchalbym sie w te sztabki jakos mi to nie pasuje
ja w czerwonym mialem początkowo tylko sklepany własnoręcznie resor potem dołożone było jeszcze jedna laga a w dojsciu do optymalnej twardości pomogl dopiero kowal w bogucicach ktory dorobił najdłuzszą lagę tę z mocowaniami amorow prawie podwójnej grubości
nie pamiętam ile było krótsze te dorabiane pióro ale z moich zapisków wynika ze ok 2cm na strone |
|
|
|
|
Oddie
DDR: Trabant 601s
Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 14 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2014-05-14, 13:05
|
|
|
o ile skrocic resor zeby poszedl w negatyw przy oryginalnym wahaczu? 3cm na strone to juz bedzie max moim zdaniem, a jakie jest wasze?
wg czy ktos na terenie slaska lub blizszych mi miast Rybnik, Wodzislaw, Jastrzebie zna jakiegos dobrego kowala do tego celu?;) |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-05-14, 21:38
|
|
|
Skróc o 25 mm i powinno być. Wrazie czego sprawdź laserem (poziomicą) lub sznurkiem pochylenie koła i ustal sobie jaki kąt chcesz. Wydaje mi sie ,że -25mm na strone bedzie dobrze.
Katowice jochyczyk. Robilem u nich nie raz. Resor i spreżyny |
_________________
|
|
|
|
|
|