(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] negatyw z przodu...
Autor Wiadomość
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2013-06-26, 14:23   

resor płaski - koła w pozytywie - skracasz i masz na prosto- wydłużasz wahacz i masz negatyw.

resor płaski + tylko wydłużone wahacze wypchną ci koła na zewnątrz tylko


jak chcesz pizduśglebe to nie rób wiecej niz 2 cm bo bedzie wygladalo to conajmniej śmieszne, obnizony i negatywy
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-06-26, 17:27   

Przy obecnym stanie zawiechy mam większy negatyw jak z tyłu...
dzięki za odpowiedzi. Już wiem co mam robić.


pominąłem cyrk tył nisko przód Koza. Niedługo będzie jak należy.

[ Dodano: 2013-07-04, 21:54 ]
Aren napisał/a:
resor płaski + tylko wydłużone wahacze wypchną ci koła na zewnątrz tylko


Jakoś u mnie nie sprawdziła się ta teza ,ale owszem koła są wypchnięte na zewnątrz.


Resor na płasko Bez skracania. Wahacze +35mm na stronę i negatyw jak się patrzy nie za mocny nie za mały Taki jak chciałem.

Wspomnę ,że przedłużenie o tyle wahaczy w 601 kończy się wypadającą półosią.
(zależy ile przedłużasz wahacze... ja to co innego)


pozDDRawiam
_________________
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-02-08, 14:26   

Siema, ostatnio zrobiłem łączniki wachacz-zwrotnica do swojego 601, ale że kumpel naciął o 2 szt za dużo materiału to zrobiłem dodatkowy komplet ;) Jakby ktoś był chętny to pisać odrazu mówie że pasuje, u mnie fajnie to siadło ;) "wydłużają" o 15mm na stronę. u mnie był klepany resor bez skracania i dały mi koła w pion więc jak ktoś ma skrócony reso to mogą dać całkiem ładny negatyw ;)

 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-02-10, 00:20   

Daj ogłoszenie na CT ,ktoś szukał.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bross 2014-02-11, 11:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
4p.m 

DDR: meszt 601
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 38
Skąd: Bielsko
Wysłany: 2014-02-10, 21:58   

tak bo to pod zwrotnice 601... dodam dodam, poza tym moge zrobic łączniki na dowolną długość jakby kto potrzebował, myśle że temat spoko, nie przerabia sie wahaczy tylko montuje element plug'n play;)
 
 
 
Damian_lomza 

DDR: 601
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 12
Skąd: Łomża
Wysłany: 2014-02-24, 18:04   

Czy przy skracaniu resora należy przesunąć też mocowanie amortyzatora czy pozostaje one w tym samym miejscu ?
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-02-24, 21:02   

Pozostaje na miejscu.
_________________
 
 
 
Oddie 

DDR: Trabant 601s
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 14
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2014-05-07, 20:33   

trochę odgrzewam temat ale mam pytanie odnośnie skręcenia resora a i tych klocków między zwrotnice a wahacz.

mam przedni resor sklepany prawie na płasko, myślę żeby go jeszcze trochę doklepać i zamiast skręcać resory dać właśnie sztabę (tak ją nazwię - tą z kilku postów wyżej) i teraz; jeśli przy długości o której była mowa koła wychodzą na prosto, to czy przy trochę dłuższej (wyższej) sztabie koła pójdą w lekki negatyw bez żadnych innych przeróbek? nie chcę się bawić w cięcie wahaczy bo to jakby 'nie dla mnie' więc uciekam się do czegoś poza tym.. a wystarczy mi naprawde delikatny neg.

jeśli ktoś ma pojęcie o tym to bardzo prosiłbym o odpowiedź, pozdrawiam i dziękuję.
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2014-05-08, 13:59   

pierdolcie te przedłużki wahaczy!! to gówniane rozwiązanie, spawany wahacz jest 100% lepszy juz



po za tym idziesz złym tropem, skróć resor i zostaw ori wahacz, a nie oryginalna długosc (która po wyklepaniu ci się jeszcze zwiększy) resora i dłuższy wahacz ..


koła ci wyjdą na zewnątrz mówiąc prosciej, jezeli tego sobie nie potrafisz wyobrazic
 
 
 
Oddie 

DDR: Trabant 601s
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 14
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2014-05-08, 18:38   

Aren, a czy odpowiednio dlugie skrocenie resora postawi kola w lekki negatyw przy ori wahaczu?
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 39
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2014-05-09, 07:45   

kurcze powiem szerze ze nie pchalbym sie w te sztabki jakos mi to nie pasuje

ja w czerwonym mialem początkowo tylko sklepany własnoręcznie resor potem dołożone było jeszcze jedna laga a w dojsciu do optymalnej twardości pomogl dopiero kowal w bogucicach ktory dorobił najdłuzszą lagę tę z mocowaniami amorow prawie podwójnej grubości

nie pamiętam ile było krótsze te dorabiane pióro ale z moich zapisków wynika ze ok 2cm na strone
 
 
 
Oddie 

DDR: Trabant 601s
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 14
Skąd: Wodzisław Śląski
Wysłany: 2014-05-14, 13:05   

o ile skrocic resor zeby poszedl w negatyw przy oryginalnym wahaczu? 3cm na strone to juz bedzie max moim zdaniem, a jakie jest wasze?

wg czy ktos na terenie slaska lub blizszych mi miast Rybnik, Wodzislaw, Jastrzebie zna jakiegos dobrego kowala do tego celu?;)
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-14, 21:38   

Skróc o 25 mm i powinno być. Wrazie czego sprawdź laserem (poziomicą) lub sznurkiem pochylenie koła i ustal sobie jaki kąt chcesz. Wydaje mi sie ,że -25mm na strone bedzie dobrze.


Katowice jochyczyk. Robilem u nich nie raz. Resor i spreżyny
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13