(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] Janosikowóz
Autor Wiadomość
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-06-21, 00:22   

Niech ktoś mi powie, że mam małą glebe w 1.1

 
 
 
Leoadko 
Leo


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 42
Skąd: Koźmin Wielkopolski
Wysłany: 2014-06-21, 00:43   

No ładnie siadł :D Pokaż tu foty wnętrza, pod maską, bagażnika itp. skoro już większość rzeczy skończona.
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-06-21, 12:37   

Jeszcze 3 cm i bedzie cudo :D Cos Ty, niezrobione sporo rzeczy jeszcze. Ogarniam po kawalku. Musze wydech skonczyc w 100% i zrobie update.
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-06-23, 10:43   

świetny ,co jeszcze zostało Ci do ogarnięcia ?
_________________
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-06-23, 20:57   

Rozpychałeś nadkola czy nie ruszałeś ?
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-06-24, 12:54   

pingor, Nadkola mają ściete i sklepane ranty. Zadnego wiekszego powiekszania nie było. Felgi 7j et20 tył, et14,5 przod. Tył dystans 20mm i jest spas idealny.

Bross, Duuuzo. Zrobiłem wydech ale jeszcze musze delikatnie przerobic bo troche za nisko w jednym miejscu. Do tego środek i ogarnąć silnik który mnie irytuje ostro. Najchętniej to bym dał jakies webbery zamiast tych gaźników.
 
 
 
wrocek 

DDR: Trabant 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 75
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2014-09-28, 16:55   

Mam kilka pytań jak ty rozwiązałeś montaż gaźników u siebie. Jakie długie masz rurki od kolektora i z jakiej grubej blachy jest zrobiona ta część co dolega do głowicy? Co zastosowałeś żeby zmniejszyć ciśnienie i jakie powinno być? Jakiej średnicy masz gardziele? Napisałem do Ciebie wiadomość ale nie chce się wysłać więc piszę tu.
_________________
Wrocek
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-09-28, 18:09   

ja tam miałem stożki od gaźników do głowicy wytoczone ,pomiędzy głowicą a stożkami do montażu gaźników niema prawa być krawędzi , bo będzie się tam skraplać mieszanka …
Króćce powinny mieć 4 wypustki zaślepiane, wypustki mają służyć do synchronizacji gaźników.
Resztę może dopowiedzieć Sqall,
Ja miałem iTB w T1,4 teraz 1,6 ,ale iTB korci w Nowym 1,6 :D (ale to nie miejsce (nie ten temat) i nie ten czas na to by rozpisywać się o moich pomysłach)

dla z obrazowania o czym mówię zdjęcie w linku.
https://lh5.googleusercontent.com/-udn-DrvKtfc/VCiNVLDwIGI/AAAAAAAADuU/6z30UALTiGA/w958-h719-no/14z.JPG
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 12