[1.1] Wydech |
Autor |
Wiadomość |
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2013-11-07, 11:48 [1.1] Wydech
|
|
|
Siemano,
Zabieram się za budowy wydechu. Jaką średnice rury najlepiej dać żeby to miało sens przy 1.1. Nie potrzebuje poprawy osiągów, a schowania go.
Dawać jakieś strumienice czy coś takiego? 1/2 tłumiki? Doradźcie coś.
Musi być kwasówka czy da rade normalny + do ocynku oddać? I tak nim przywalę gdzieś więc mi nierdzewni szkoda (+nie mam jak spawać jej)
Pozdro |
|
|
|
|
j3drus
DDR: Polo Turbo
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 81 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-11-07, 14:01
|
|
|
W kwestii doboru średnicy i tłumików pytaj raczej na forach tuningowych, bo to nie jest takie proste ;)
Osobiście robiłbym wydech z nierdzewki, bo rdza mnie wqurwia. To nie jest jakiś kosmicznie drogi materiał. Podobno można to pospawać normalnym migiem pod warunkiem odpowiedniego drutu i argonu w butli, wiadomo że spawy nie wyjdą tak estetyczne jak przy spawaniu Tigiem zresztą kto będzie trampka od spodu oglądał ;D Tak będę spawał wydech u siebie zobaczymy jak to wyjdzie ;) |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2013-11-07, 17:35
|
|
|
Nierdzewkę i kwasówkę pospawasz najzwyklejszym migomatem ale spaw będzie rdzewiał. A jakie macie propozycję jak ominąć jaskółkę? Wspawać rurę na przelot ja w 601? myślałem nad zmniejszeniem jej wysokości miedzy mocowaniami sanek ale nie wiem co na to pan diagnosta na przeglądzie. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2013-11-07, 19:06
|
|
|
chyba najpewniej i nabezpieczniej byłoby wspawanie rury większej średnicy a potem wydech w to przełożyć :) ja przynajmniej bede tak robić :) |
_________________
|
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2013-11-11, 20:45
|
|
|
A czemu nie dać rury o większej średnicy i ją lekko ścisnąć na płasko? tak co by pod jaskółką ładnie się mieściła. ? |
_________________
|
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2013-11-11, 22:11
|
|
|
Przecież tak jest oryginalnie... dla mnie za nisko. |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2013-11-11, 23:21
|
|
|
Nie pamiętam jak ma oryginał minęło sporo lat...stary już jestem :D |
_________________
|
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2014-04-10, 09:56
|
|
|
Ludzie, ponawiam pytanie. Czy na jednym tłumiku bedzie bardzo przewalone? Do tego czy ktoś kiedyś upią wydech na sztywno do budy tylko dał siatke za silnikiem? Co myślicie? |
|
|
|
|
Leoadko
Leo
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2011 Posty: 42 Skąd: Koźmin Wielkopolski
|
Wysłany: 2014-04-10, 13:38
|
|
|
Ja zbudowalem sam wydech do 1.6 . puszka jedna ale podwieszony na gumach. Głośno, nie głośno - pojęcie względne. Trochę sobie ryczy, ale chyba bez przesady. |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2014-04-10, 15:38
|
|
|
Od czego dorwe dłumik zeby był wysokosci progu najlepiej? :) |
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-04-10, 21:57
|
|
|
Zobacz sobie od Poloneza truck. Tam zdaje sie jest zajefajnie płaski i w miare krótki tylko, że rurki trzeba dospawać po swojemu. |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
|