[ALL] Obrotomierz |
Autor |
Wiadomość |
TTrabants
TTrabants
DDR: TTrabants
Wiek: 40 Dołączył: 09 Lis 2012 Posty: 13 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 2013-05-03, 18:50 [ALL] Obrotomierz
|
|
|
Hej
Podpowiedzcie jaki i jak dokładnie podłączyć obrotomierz w Trabancie ? |
_________________ TTrabants |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2013-05-03, 20:36
|
|
|
W jakim trabancie 601 czy 1.1 bo to różnica
ogólnie i tu i tu podłącza się sygnał z cewki zapłonowej + po zapłonie i masę.
z tym że do 1,1 pasi z np z DF 1500 mera lumel.
a do 601 to najlepiej oryginalny dać bo od 4T cygani i to dość sporo cygani. |
_________________
|
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-05-06, 11:19
|
|
|
Pisz do "niebieskidemon". On ci w 3 minuty ogarnie co i jak. |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2013-09-04, 15:33
|
|
|
Ponawiam temat. Od czego najłatwiej podpasować obrotomierz do 1.1 ? Jak to podłączyć itp. Zasad działania?
ANY INFO! |
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2013-09-04, 16:05
|
|
|
Ja mam z Łady ;) pasuje w org miejsce w desce :)
Ja mam jeszcze prędkościomierz i kontrolki podłączone pod zegary, a miejsca org kontrolek zaślepione to więcej bablaniny xD |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2013-09-04, 19:21
|
|
|
Fajne, a jak podłączyłeś obrotomierz? |
|
|
|
|
Przemas601
DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 74 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-09-04, 19:53
|
|
|
Pod sygnał z cewki |
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2013-09-04, 20:49
|
|
|
Przemas601 napisał/a: | Pod sygnał z cewki |
Dokładnie ;) |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2013-09-05, 12:00
|
|
|
A czy ktoś się orientuje czy jest opcja przerobienia obrotka z 6 cylindrowca na 4 ;>?
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2013-09-05, 12:09
|
|
|
Nie mam pojęcia ale jaki w tym sens? |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2013-09-05, 12:12
|
|
|
No sens taki żeby dobrze wskazywał obroty i zeby był od kompletu :)
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
Przemas601
DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 74 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-09-05, 19:28
|
|
|
Oczywiście,że się da. Trzeba zmienić dzielnik RC,ale jak nie masz pojęcia o elektronice to raczej nie dasz rady. |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2013-09-05, 23:30
|
|
|
no az takiego chyba nie mam. a ten dzielnik RC mozna wziac z innego obrotka 4 cylindrowego np. oryginalnych zegarów z auta z ktorego byl silnik?
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
Przemas601
DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 74 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-09-08, 19:26
|
|
|
Gdybyś miał dwa tego samego producenta to mógł byś zamienić,inaczej się nie uda. To jest kwestia wymiany jednego rezystora i kondensatora. |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2013-09-09, 22:39
|
|
|
No wlasnie nie mam ;/ bo w tych wersjach co były te zegary wychodziły tylko 6 cylindrowce :/ |
_________________
|
|
|
|
|
|