(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Konserwacja podłogi
Autor Wiadomość
Geras 
GERAS


DDR: 601
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 190
Skąd: Toruń
Wysłany: 2010-05-17, 12:41   [ALL] Konserwacja podłogi

Czym najlepiej zabezpieczyć podłoge w Trabim bede wstawiał podłoge nowa ,elementy dorabiane z nowej blachy .

co na spawy , czym podłoga ,czym nadkola ? Jakieś dobre sprawdzone metody?



W kombi miałem podłoge pociagnieta minia na to bitex
nadkola minia potem masa uszczelniajaca na pedzel i na koniec bitex
na spawy ocynk w szpraju
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-05-17, 13:37   

1.Na gołą blachę, oczyszczoną, odtłuszczoną podkład antykorozyjny (potoczna minia) jakiś Nobiles itp. (nie żałować 2-3 warstwy)

Spawy można przelecieć takim "odrdzewiaczem" z castoramy (5zł za 1litr), dać mu z 20-30 minut aż przegryzie niedoczyszczone miejsca w spawach, wymyć benzyną ekstrakcyjną i od razu zamalować jedną warstwą podkładu antykorozyjnego. Następnie przelecieć pastą na spawy w celu uszczelnienia i potem reszta podkładu co by się chlorokauczuk dobrze trzymał.

2. na podkład chlorokauczuk ze 2 warstwy,
3. na chlorokauczuk warstwa konserwacji, najlepiej coś "nowoczesnego" natryskowego, elastycznego i nie wymagającego smarowania co zimę. Bitex to technologia praprzodków...

w nadkolach można więcej nasmarkać tego baranka.

to są zebrane doświadczenia moje i ziomka co mk2 buduje od podstaw. Wygląda na razie że wszystko jest jak należy, nic nie odchodzi, nie łuszczy się itp. Co prawda auta nie widziały jeszcze warunków drogowych i końcowej konserwacji barankiem ale to już detal. ważne żeby to co pod barankiem jest się nie psuło.
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2010-05-17, 13:59   

zawsze można coś innego niż minia [;
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Geras 
GERAS


DDR: 601
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 190
Skąd: Toruń
Wysłany: 2010-05-17, 14:36   

czym np ? czego ty uzywałeś ? dawaj :->

Aaaa wachacze jak najlepiej do piachu i potem czym zabezpieczyć ?
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-05-17, 15:57   

po pierwsze to : http://trabantowy.prohost...opic.php?t=1214

MINIA?! Tak, połóż sobie zwykły antykorozyjny tlenkowy czerwony jak na bramie czy innym płocie.
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2010-05-17, 16:22   

washprimer
a na wahacze daj ocynk.
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Jedras1991 

DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 21
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-05-17, 16:32   

Wahacze daj do cynkowania galwanicznego, przy okazji przed cynkiem odrdzwią w kompieli kwasowej itp. Koszt do przeżycia, max ze 100zł szt. Ja planuję tak wartka tylne wahadła zabezpieczyć bo się masakrycznie sypią mocowania sprężyn... tylko poluje na fumfel nikiel nówki nierdzewki...
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-05-17, 16:40   

washprimer tylko na blachę NIE piaskowaną, czyszczoną ręcznie.
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2010-05-17, 16:41   

niby dlaczego?
ja tak zrobiłem, kuchar tak zrobił i jakoś nic się chyba nie dzieje :)
poza tym w naprawdę pro sklepie powiedzieli mi, że nie maja nic lepszego do polecenia w stosunkowo normalnej cenie :) 100 za l bodajże
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-05-17, 22:40   

a czy Nel i Kucharowe auto jezdzi w deszczu ? chyba nie ;)

Po piachu podklad epoksydowy, po czyszczeniu szczotkami primer ;) bron Boze na gola blache nie dawac podkladu akrylowego...
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2010-05-17, 22:51   

nel stala w sisiol wielkiej wilgoci :)
przez 2 lata.
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
wnuq601 


DDR: jak najbardziej trabant
Wiek: 42
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 70
Skąd: uć
Wysłany: 2010-05-20, 11:39   

zaskocze cie kuchar w anklam był.groszek się deszczu(kolejnego)nie boi
_________________
ga-ciowy'
 
 
 
PrzemoOka 

DDR: 1.1 polo
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 18
Skąd: Ostrołęka/Gdańsk
Wysłany: 2010-05-30, 11:20   

1)podkad tlenkowy np. corina
2)Baran jakis uniwersalny np. Boll
2)warstwa lakeru bezbarwnego w celu uszczelnienia

wszystko mozna klasc pedzlen

( syszaelem ze niektore podklady tlenkowe gryza sie z baranem wiec trzeba dopytac sprzedawcy co stosowac)
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-05-30, 22:19   

Baran kładziony pędzlem? Nie widziałem takiego. Pitolet do baranka kosztuje 28pln u mnie... A sprężarka starcza 25L byle jaka.

Po co te zbędne oszczędności? Kondomy też kupujecie "firmy krzak"?
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-05-31, 00:14   

Baran na pedzel to pewnie Bitex, ktory gowno daje. :roll:
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
PrzemoOka 

DDR: 1.1 polo
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 18
Skąd: Ostrołęka/Gdańsk
Wysłany: 2010-06-01, 17:58   

ja jeszcze nie kładłem Barana ale dobrze wiedziec ze taka mala sprezarka starczy bo akurat mam dostep do takiej, a pistolet jest taki sam jak do zwyklego lakieru czy jakis inny??
 
 
 
dzikU 


DDR: Trabant 601 z 70
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 223
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-06-01, 18:13   

Pistolet jest inny ale koszt ok 30zł i masz go przy okazji z głowy.
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-06-02, 01:10   

np. taki ;)
http://allegro.pl/item105..._regul_hit.html
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
PrzemoOka 

DDR: 1.1 polo
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 18
Skąd: Ostrołęka/Gdańsk
Wysłany: 2010-06-02, 12:25   

oki dzieki i sprężarka 24l wystarczy?
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2010-06-02, 13:26   

no na pare razy mysle ze dassz rade, bo będzie szybko spadac cisnienie a ponizej 2atmosfer to kicha nie malowanie : P jak będziesz kupowal pistolet to zapytaj jak z wydajnoscią bo są takie co puche na raz wywalają hehe
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-07-10, 13:35   

Ostatnio zdrapałem podłogę w Cherry i jakoś tak nie wiem co dalej.
na oczyszczoną wydrapaną szczotką i szpachelką podłogę (od dołu) dałem :
:arrow: Grunt Reaktywny WASH PRIMER
:arrow: Stalochron biały, (brak oświetlenia w kanale ,a na białym ładnie widać postęp prac.)
:arrow: Składania blach, spawy,... masa uszczelniająca BOLL (pędzel)
:arrow: środek natryskowy do konserwacji podwozi BOLL (ten z zieloną nakrętką)
:arrow: następnie baranek pucha z czarną nakrętką.

:idea: Wnętrze Progi, jaskółka. Najlepiej wszystko ostukać młotkiem i dobrze wydmuchać.
:arrow: w progi rozpyliłem POLRUST
:arrow: następnie zalałem Fluidolem.

Do natrysku konserwacji polecam pistolet SICO ~30zł zwykle z wężem do penetracji profili.
Pistolet ma dobrą regulowaną wydajność oraz regulowany strumień, po za tym łatwo się czyści.

PrzemoOka, ja mam kompresor 24L daje radę ale to wszystko zależy jak poustawiasz. Kompresor trzeba zgrać z pistoletem. Ja jak maluje to ,rzadko się zdarza by mi luftu brakło.
_________________
 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2013-07-13, 20:51   

Bross napisał/a:
środek natryskowy do konserwacji podwozi BOLL (ten z zieloną nakrętką)
następnie baranek pucha z czarną nakrętką.


Ja bym to zrobił odwrotnie. Ponieważ baranek stwardnieje a konserwacja podwozia jest elastyczna i po dostaniu z kamienia bedzie baran odpadał.
_________________

 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-07-14, 19:33   

Nie wiem mnie 1 i 2gie wyschło. robiłem wszystko w 1 dniowych odstępach.
na 2gim Trabancie zrobie tak jak napisałeś.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11