[ALL] Konserwacja podłogi |
Autor |
Wiadomość |
Geras
GERAS
DDR: 601
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 190 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2010-05-17, 12:41 [ALL] Konserwacja podłogi
|
|
|
Czym najlepiej zabezpieczyć podłoge w Trabim bede wstawiał podłoge nowa ,elementy dorabiane z nowej blachy .
co na spawy , czym podłoga ,czym nadkola ? Jakieś dobre sprawdzone metody?
W kombi miałem podłoge pociagnieta minia na to bitex
nadkola minia potem masa uszczelniajaca na pedzel i na koniec bitex
na spawy ocynk w szpraju |
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-05-17, 13:37
|
|
|
1.Na gołą blachę, oczyszczoną, odtłuszczoną podkład antykorozyjny (potoczna minia) jakiś Nobiles itp. (nie żałować 2-3 warstwy)
Spawy można przelecieć takim "odrdzewiaczem" z castoramy (5zł za 1litr), dać mu z 20-30 minut aż przegryzie niedoczyszczone miejsca w spawach, wymyć benzyną ekstrakcyjną i od razu zamalować jedną warstwą podkładu antykorozyjnego. Następnie przelecieć pastą na spawy w celu uszczelnienia i potem reszta podkładu co by się chlorokauczuk dobrze trzymał.
2. na podkład chlorokauczuk ze 2 warstwy,
3. na chlorokauczuk warstwa konserwacji, najlepiej coś "nowoczesnego" natryskowego, elastycznego i nie wymagającego smarowania co zimę. Bitex to technologia praprzodków...
w nadkolach można więcej nasmarkać tego baranka.
to są zebrane doświadczenia moje i ziomka co mk2 buduje od podstaw. Wygląda na razie że wszystko jest jak należy, nic nie odchodzi, nie łuszczy się itp. Co prawda auta nie widziały jeszcze warunków drogowych i końcowej konserwacji barankiem ale to już detal. ważne żeby to co pod barankiem jest się nie psuło. |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Geras
GERAS
DDR: 601
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 190 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2010-05-17, 14:36
|
|
|
czym np ? czego ty uzywałeś ? dawaj :->
Aaaa wachacze jak najlepiej do piachu i potem czym zabezpieczyć ? |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Jedras1991
DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-17, 16:32
|
|
|
Wahacze daj do cynkowania galwanicznego, przy okazji przed cynkiem odrdzwią w kompieli kwasowej itp. Koszt do przeżycia, max ze 100zł szt. Ja planuję tak wartka tylne wahadła zabezpieczyć bo się masakrycznie sypią mocowania sprężyn... tylko poluje na fumfel nikiel nówki nierdzewki... |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-05-17, 16:40
|
|
|
washprimer tylko na blachę NIE piaskowaną, czyszczoną ręcznie. |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
Wysłany: 2010-05-17, 16:41
|
|
|
niby dlaczego?
ja tak zrobiłem, kuchar tak zrobił i jakoś nic się chyba nie dzieje :)
poza tym w naprawdę pro sklepie powiedzieli mi, że nie maja nic lepszego do polecenia w stosunkowo normalnej cenie :) 100 za l bodajże |
_________________ TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-05-17, 22:40
|
|
|
a czy Nel i Kucharowe auto jezdzi w deszczu ? chyba nie ;)
Po piachu podklad epoksydowy, po czyszczeniu szczotkami primer ;) bron Boze na gola blache nie dawac podkladu akrylowego... |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
wnuq601
DDR: jak najbardziej trabant
Wiek: 43 Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 70 Skąd: uć
|
Wysłany: 2010-05-20, 11:39
|
|
|
zaskocze cie kuchar w anklam był.groszek się deszczu(kolejnego)nie boi |
_________________ ga-ciowy'
|
|
|
|
|
PrzemoOka
DDR: 1.1 polo
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 18 Skąd: Ostrołęka/Gdańsk
|
Wysłany: 2010-05-30, 11:20
|
|
|
1)podkad tlenkowy np. corina
2)Baran jakis uniwersalny np. Boll
2)warstwa lakeru bezbarwnego w celu uszczelnienia
wszystko mozna klasc pedzlen
( syszaelem ze niektore podklady tlenkowe gryza sie z baranem wiec trzeba dopytac sprzedawcy co stosowac) |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-05-30, 22:19
|
|
|
Baran kładziony pędzlem? Nie widziałem takiego. Pitolet do baranka kosztuje 28pln u mnie... A sprężarka starcza 25L byle jaka.
Po co te zbędne oszczędności? Kondomy też kupujecie "firmy krzak"? |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-05-31, 00:14
|
|
|
Baran na pedzel to pewnie Bitex, ktory gowno daje. :roll: |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
PrzemoOka
DDR: 1.1 polo
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 18 Skąd: Ostrołęka/Gdańsk
|
Wysłany: 2010-06-01, 17:58
|
|
|
ja jeszcze nie kładłem Barana ale dobrze wiedziec ze taka mala sprezarka starczy bo akurat mam dostep do takiej, a pistolet jest taki sam jak do zwyklego lakieru czy jakis inny?? |
|
|
|
|
dzikU
DDR: Trabant 601 z 70
Wiek: 31 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 223 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-06-01, 18:13
|
|
|
Pistolet jest inny ale koszt ok 30zł i masz go przy okazji z głowy. |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
PrzemoOka
DDR: 1.1 polo
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 18 Skąd: Ostrołęka/Gdańsk
|
Wysłany: 2010-06-02, 12:25
|
|
|
oki dzieki i sprężarka 24l wystarczy? |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2010-06-02, 13:26
|
|
|
no na pare razy mysle ze dassz rade, bo będzie szybko spadac cisnienie a ponizej 2atmosfer to kicha nie malowanie : P jak będziesz kupowal pistolet to zapytaj jak z wydajnoscią bo są takie co puche na raz wywalają hehe |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2013-07-10, 13:35
|
|
|
Ostatnio zdrapałem podłogę w Cherry i jakoś tak nie wiem co dalej.
na oczyszczoną wydrapaną szczotką i szpachelką podłogę (od dołu) dałem :
:arrow: Grunt Reaktywny WASH PRIMER
:arrow: Stalochron biały, (brak oświetlenia w kanale ,a na białym ładnie widać postęp prac.)
:arrow: Składania blach, spawy,... masa uszczelniająca BOLL (pędzel)
:arrow: środek natryskowy do konserwacji podwozi BOLL (ten z zieloną nakrętką)
:arrow: następnie baranek pucha z czarną nakrętką.
:idea: Wnętrze Progi, jaskółka. Najlepiej wszystko ostukać młotkiem i dobrze wydmuchać.
:arrow: w progi rozpyliłem POLRUST
:arrow: następnie zalałem Fluidolem.
Do natrysku konserwacji polecam pistolet SICO ~30zł zwykle z wężem do penetracji profili.
Pistolet ma dobrą regulowaną wydajność oraz regulowany strumień, po za tym łatwo się czyści.
PrzemoOka, ja mam kompresor 24L daje radę ale to wszystko zależy jak poustawiasz. Kompresor trzeba zgrać z pistoletem. Ja jak maluje to ,rzadko się zdarza by mi luftu brakło. |
_________________
|
|
|
|
|
TrabiVR6
DDR: VR6
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 232 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2013-07-13, 20:51
|
|
|
Bross napisał/a: | środek natryskowy do konserwacji podwozi BOLL (ten z zieloną nakrętką)
następnie baranek pucha z czarną nakrętką. |
Ja bym to zrobił odwrotnie. Ponieważ baranek stwardnieje a konserwacja podwozia jest elastyczna i po dostaniu z kamienia bedzie baran odpadał. |
_________________
|
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2013-07-14, 19:33
|
|
|
Nie wiem mnie 1 i 2gie wyschło. robiłem wszystko w 1 dniowych odstępach.
na 2gim Trabancie zrobie tak jak napisałeś. |
_________________
|
|
|
|
|
|