(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] Pompa hamulcowa z serwem
Autor Wiadomość
tomekstrojny 

DDR: 1.1 Trab
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 22
Skąd: Staszów
Wysłany: 2010-06-29, 17:07   [1.1] Pompa hamulcowa z serwem

Witam,
chciałem zapytać o najlepszą według Was pompę z serwem do traba 1.1. Najlepiej żeby było w miarę mało przebowy nadkola, bo nie mam za bardzo doświadczenia z blachami, a planuję założyć z tyłu tarcze i chciałbym żeby były na serwie.
Jak był taki temat już do sory, ale szukałem i nic podobnego nie znalazłem.
Pozdrawiam!
 
 
 
aguska87 
Arczerowa


DDR: 601.1
Wiek: 36
Dołączyła: 10 Kwi 2007
Posty: 29
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-06-29, 20:57   

ja i Arczer ostatnio walczylismy z serwem od cinkłaczento. potrzebne nam było tylko mocowanie, zeby zalozyc pompe z sajczento. ogolnie serwo w tym pierwszym modelu jest dosyc duze i trudno byloby je zmiescic bez ingerencji blacharskiej. z tego co wiem to dobrym pomyslem jest serwo z jakiegos volkswagena, ale trudno mi teraz powiedziec z jakiego, bo Arczera nie ma pod reka. ale moze zerknie pozniej na to forum
_________________
Bawi mnie, że Arczer jest moderatorem tego forum :)
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2010-06-29, 21:21   

jka chcesz dac na tyl tarcze, to trza poszukac jakiejs 'wiekszej' pompy bo tarcze wymagaja ciut wiecej 'mocy'.
ale to niech Dominik sie wypowie, albo ktoś kto też ma już temat ogarniety :)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2010-06-29, 21:30   

Servo polecam od polo 86c albo golf mk2,małe ! a pompę pod tarcze najlepiej 22mm (napisane na pompie z boku) na 20mm tez daje rade ale spory jałowy skok pedału aha i jakies reduktory by sie przydały ja osobiście nie zakładalem i jest 50/50 ale tył szybciej blokuje :)
_________________

 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-06-29, 22:17   

Orginalnie passat czy golf z tarczami z tylu maja wlasnie pompy 22
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2010-06-29, 23:32   

Ale duże servo :P Małe wchodzi bez wiekszych kombinacji
_________________

 
 
 
Arczer 
Pan Karamba


DDR: zielone dwa
Wiek: 39
Dołączył: 23 Sty 2007
Posty: 60
Skąd: z garażu ;]
Wysłany: 2010-06-29, 23:46   

Tak Dominiku święte słowa :D reduktory by się przydały :D chociaż nagły obrót o 180stopni z zawiniętą maską na dachu dał nam niezapomniane przeżycia :D
_________________
http://www.facebook.com/CustomFactory
www.customfactory.pl
www.sklep.customfactory.eu
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2010-06-30, 06:57   

a co ma pompę 25?
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Zdunsky 


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-07-02, 21:40   

T4 ma 24,5 a 25 to chyba tylko z ABSem.
_________________
Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni.
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2010-07-03, 18:54   

Polecam zestaw servo z polo86c bo jest małe, długa przedłużka żeby nie klepać nadkola, i pompa 22 z passata, pasuje do serva. Serwo da sie założyć na mocowaniu z polo, wystarczy rozpiłować otwory mocujące do budy ale nie obejdzie się bez klepania nadkola. No i jakiś reduktor, dobrze jest po prostu wykręcić z czegokolwiek, zamiast dźwigni zamykająco-otwierającej (tej co do belki idzie) założyć śrubę i regulować wedle uznania z wnętrza...
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2010-07-13, 23:06   

skoro o serwie mowa ,to ja kupiłem servo z golf MK2 jest małe, czy ktos ma jakiś mały schemacik by wykonać przejściówkę - adapter do trabanta polo ??
czy oryginalne reduktory nie starczają co jest nie tak , jeśli zmieniać to na jakie :?: z czego - ów reduktory mają być.
_________________
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-07-14, 12:21   

wycinasz końcówkę mocowania trabantowego, wspawujesz kawałek grodzi z golfa, wzmacniasz, podklepujesz nadkole jak trzeba i jazda.

Chyba że chcesz odsunąć pompę z serwem od grodzi to 2 kawałki grubej blachy, rurka i widzisz co jak i gdzie ponawiercać/spawać.
 
 
 
tomekstrojny 

DDR: 1.1 Trab
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 22
Skąd: Staszów
Wysłany: 2010-10-29, 10:55   

ho ho chwile mnie nie było dzięki wszystkim na odpowiedz problem serwa rozwiązany został problem rdzy :) ale walcze jak będe miał coś więcej to też się pochwale że świętokrzyskie nie śpi :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12