[1.1] Pompa hamulcowa z serwem |
Autor |
Wiadomość |
tomekstrojny
DDR: 1.1 Trab
Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 22 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 2010-06-29, 17:07 [1.1] Pompa hamulcowa z serwem
|
|
|
Witam,
chciałem zapytać o najlepszą według Was pompę z serwem do traba 1.1. Najlepiej żeby było w miarę mało przebowy nadkola, bo nie mam za bardzo doświadczenia z blachami, a planuję założyć z tyłu tarcze i chciałbym żeby były na serwie.
Jak był taki temat już do sory, ale szukałem i nic podobnego nie znalazłem.
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
aguska87
Arczerowa
DDR: 601.1
Wiek: 37 Dołączyła: 10 Kwi 2007 Posty: 29 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-06-29, 20:57
|
|
|
ja i Arczer ostatnio walczylismy z serwem od cinkłaczento. potrzebne nam było tylko mocowanie, zeby zalozyc pompe z sajczento. ogolnie serwo w tym pierwszym modelu jest dosyc duze i trudno byloby je zmiescic bez ingerencji blacharskiej. z tego co wiem to dobrym pomyslem jest serwo z jakiegos volkswagena, ale trudno mi teraz powiedziec z jakiego, bo Arczera nie ma pod reka. ale moze zerknie pozniej na to forum |
_________________ Bawi mnie, że Arczer jest moderatorem tego forum :) |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
Wysłany: 2010-06-29, 21:21
|
|
|
jka chcesz dac na tyl tarcze, to trza poszukac jakiejs 'wiekszej' pompy bo tarcze wymagaja ciut wiecej 'mocy'.
ale to niech Dominik sie wypowie, albo ktoś kto też ma już temat ogarniety :) |
_________________ TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek |
|
|
|
|
TrabiVR6
DDR: VR6
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 232 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2010-06-29, 21:30
|
|
|
Servo polecam od polo 86c albo golf mk2,małe ! a pompę pod tarcze najlepiej 22mm (napisane na pompie z boku) na 20mm tez daje rade ale spory jałowy skok pedału aha i jakies reduktory by sie przydały ja osobiście nie zakładalem i jest 50/50 ale tył szybciej blokuje :) |
_________________
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-06-29, 22:17
|
|
|
Orginalnie passat czy golf z tarczami z tylu maja wlasnie pompy 22 |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
TrabiVR6
DDR: VR6
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 232 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2010-06-29, 23:32
|
|
|
Ale duże servo :P Małe wchodzi bez wiekszych kombinacji |
_________________
|
|
|
|
|
Arczer
Pan Karamba
DDR: zielone dwa
Wiek: 40 Dołączył: 23 Sty 2007 Posty: 60 Skąd: z garażu ;]
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-07-02, 21:40
|
|
|
T4 ma 24,5 a 25 to chyba tylko z ABSem. |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2010-07-03, 18:54
|
|
|
Polecam zestaw servo z polo86c bo jest małe, długa przedłużka żeby nie klepać nadkola, i pompa 22 z passata, pasuje do serva. Serwo da sie założyć na mocowaniu z polo, wystarczy rozpiłować otwory mocujące do budy ale nie obejdzie się bez klepania nadkola. No i jakiś reduktor, dobrze jest po prostu wykręcić z czegokolwiek, zamiast dźwigni zamykająco-otwierającej (tej co do belki idzie) założyć śrubę i regulować wedle uznania z wnętrza... |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2010-07-13, 23:06
|
|
|
skoro o serwie mowa ,to ja kupiłem servo z golf MK2 jest małe, czy ktos ma jakiś mały schemacik by wykonać przejściówkę - adapter do trabanta polo ??
czy oryginalne reduktory nie starczają co jest nie tak , jeśli zmieniać to na jakie :?: z czego - ów reduktory mają być. |
_________________
|
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-07-14, 12:21
|
|
|
wycinasz końcówkę mocowania trabantowego, wspawujesz kawałek grodzi z golfa, wzmacniasz, podklepujesz nadkole jak trzeba i jazda.
Chyba że chcesz odsunąć pompę z serwem od grodzi to 2 kawałki grubej blachy, rurka i widzisz co jak i gdzie ponawiercać/spawać. |
|
|
|
|
tomekstrojny
DDR: 1.1 Trab
Dołączył: 21 Gru 2009 Posty: 22 Skąd: Staszów
|
Wysłany: 2010-10-29, 10:55
|
|
|
ho ho chwile mnie nie było dzięki wszystkim na odpowiedz problem serwa rozwiązany został problem rdzy :) ale walcze jak będe miał coś więcej to też się pochwale że świętokrzyskie nie śpi :P |
|
|
|
|
|