Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-02-17, 19:24
|
|
|
hmmm Skoro masz tajle to rób ,szkoda by się zmarnowały.
Najłatwiejsza opcja zostawić bębny z tyłu i tylko zmienić im rozstaw.
Ja przy T1,1 (1600) mam tylko serwo dołożone i jest OK
Przy T601 (G10) Przód Tarcze 239mm podwójne wentylowane, tył bębny seria.
Przy T601 (1000) Przód tarcze 239mm pojedyńcze, tył seria.
W każdym jest OK, Hamulce działają bez problemów Jedynie w 1600 przydały by się większe tarcze... bo 231mm strasznie szybko się grzeją :D
Także skoro Ja nie mam problemów z tyłem to po co kombinować ?
Owszem lepsze i tańsze w obsłudze, ale jestem przekonany ,że tarcze z tyłu to już robić z całym układem hamulcowym w komplecie łącznie z korektorami sił. |
_________________
|
|