Gaźnik 1.8 ABS |
Autor |
Wiadomość |
PeQ200
DDR: 1.1
Wiek: 32 Dołączył: 15 Gru 2012 Posty: 42 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-07-16, 15:40 Gaźnik 1.8 ABS
|
|
|
Siemanko. Jaki gaźnik byście polecili do silnika 1.8 ABS zagazowany? ;) :P |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2013-07-16, 16:54
|
|
|
Podpasujesz jakiegoś pierburga z audi 80... |
_________________
|
|
|
|
|
PeQ200
DDR: 1.1
Wiek: 32 Dołączył: 15 Gru 2012 Posty: 42 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-07-16, 18:27
|
|
|
A może jakiegoś WEBERA? |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2013-07-17, 16:27
|
|
|
Marschal miał chyba z żuka. Możesz też spróbować webera z fiata 125p, miał dużo wersji i konfiguracji dysz/przelotów. niestety coraz ciężej jest go kupić w dobrych pieniądzach. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
PeQ200
DDR: 1.1
Wiek: 32 Dołączył: 15 Gru 2012 Posty: 42 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-07-17, 18:23
|
|
|
Weber 34 ADF z poloneza 2.0? Ciekawe jak by to współgrało. No i on ma ręczne ssanie bodajże. |
|
|
|
|
marszal
DDR: trabant polo
Wiek: 40 Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 220 Skąd: Jasło koło Osobnicy
|
Wysłany: 2013-07-22, 20:25
|
|
|
\Ja mam z żuka akurat taki był ale czy to będzie z fiata poloneza itd sprawdza się dobrze
\trzeba tylko dobrać dysze rurki i gardziele chyba ze śmigasz na lpg to tylko zabawa gardzielami warto tez pobawić się z ustawieniem czasu otwarcia drugiej przepustnicy
\
\odpada tylko gaźnik na podciśnienie starego typu z 125
\
\najprostsze gaźniki i łatwo idzie wyregulować jak by co mogę wytłumaczyć ocb
\
\jedyna wada to możliwość wystąpienia dziury w obrotach ale to raczej jest bardziej wina silników fso u mnie w 1,8 rp nie było żadnych większych problemów :D |
_________________ Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić. |
|
|
|
|
PeQ200
DDR: 1.1
Wiek: 32 Dołączył: 15 Gru 2012 Posty: 42 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-07-23, 00:03
|
|
|
Dobra :) Dorwałem po sąsiedzku Webera 34 DCMP 2/250 za 30 zł. A przepustnice hardo się trzymają i nic nie wylatane. Autko ma śmigać właśnie głównie na LPG, PB to raczej, żeby do stacji dojechać ;P Choć nie powiem, że lubię jak mi lata i to i to ;D Wszystkie wskazówki mile widziane :) |
|
|
|
|
marszal
DDR: trabant polo
Wiek: 40 Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 220 Skąd: Jasło koło Osobnicy
|
Wysłany: 2013-07-23, 12:32
|
|
|
\Dorób sobie adapter aluminiowy i najlepiej wspawaj go w kolektor ja mam przykręcany i z dwa razy mi się popuścił i kolektor ssący od gaźnikowca bo ten z wtrysku o ile pamiętam ma jeden okrągły wlot i to będzie trzymało mieszankę \
\jak już będziesz miał wsio na wierzchu to można spasować kolektor z głowica i uszczelkami zawsze będzie lepiej banglalo |
_________________ Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić. |
|
|
|
|
|