(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[Wnetrze] Kierownica itp.
Autor Wiadomość
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-02-16, 21:51   

Przeglądałem forum http://www.trabantforums.com napotkałem się na ciekawą obudowe kierownicy.


zastanawiam się czy to oryginał. w sumie gdybym taką miał to rozwiązało by mi to problem z regulowanym przełącznikiem wycieraczek, ew ręczną pompką spryskiwacza.

Warto przedłużyć tak jak na foto :?:
_________________
 
 
 
Leoadko 
Leo


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 42
Skąd: Koźmin Wielkopolski
Wysłany: 2013-02-16, 22:09   

Pewnie przedłużona. Brzydko to nie wygląda. Dzięki temu masz mniej przełączników a co za tym idzie dziur w desce.
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-02-16, 22:21   

Leo, jak wiesz z 5ciu zegarów w pomarańczy jakie były zminimalizowałem do 1 zegara z ukrytymi kontrolkami i czarną tarczą. bez udziwnień.
Przełączniki postarałem się ograniczyć i wywalić sporo Już zbędnych kabli.
(zależy mi na minimalizacji i wyglądzie 601)
Obecnie w desce mam 2 przełączniki z kadeta - okrągłe i stacyjkę na kluczyk pingwin. (wzór Silca WB1 lub WB1R)
zostało mi tylko umiejscowić gdzieś zgrabny potencjometr suwakowy ,który wygląda jak gałka do przeszukiwania fal FM. :lol: ogólnie mogę walnąć to pod kolumnę kierownicy tam gdzie stacyjka ale będzie słabo dostępny.
Zastanawiam się właśnie nad przedłużeniem na bok tej obudowy i dać tam potencjometr od wycieraczek.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bross 2013-02-17, 11:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 27
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-02-16, 23:16   

Bross napisał/a:
Przeglądałem forum http://www.trabantforums.com napotkałem się na ciekawą obudowe kierownicy.
Obrazek

zastanawiam się czy to oryginał. w sumie gdybym taką miał to rozwiązało by mi to problem z regulowanym przełącznikiem wycieraczek, ew ręczną pompką spryskiwacza.

Warto przedłużyć tak jak na foto :?:


Nie wiem w czym do końca ma pomóc to przedłużenie kiery w pionie. Szczerze powiedziawszy na YT można obejrzeć filmik podróbek kierownicy które można tak ugiąć nie używając nie wiadomo ile siły ]:>

Raczej nie wygląda to na udoskonalenie, a wręcz na wibrator do jajek dla jakiegoś dziadka :}

PS. szkoda tylko że ktoś spierniczył taki ładny środek takimi dywanikami :-|
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-02-16, 23:27   

Pingor Jakie przedłużenie kiery w pionie :?: nie zauważyłem i nadal nie widzę.
Możliwe ,że coś widzisz ,a ja nie ,chyba ,ze się nie zrozumieliśmy - mi chodzi o przedłużenie na BOK obudowy kierownicy celem zamontowania włącznika po prawej stronie lewarka biegów.
(na foto widać pompę spryskiwacza obok lewarka co jak mnie poinformowano jest samoróbką.) mi tylko o to chodzi.


może pomyliłeś przedłużenie w pionie z obudową starego typu - obudowa jest metalowa i
patrząc na tę obudowę jaką przedstawiłem na samej górze tej strony rzeczywiście stwarza wrażenie jakby było coś przedłużone. :D

co do alu. dywaników fakt - kaszana.
_________________
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 27
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-02-17, 08:22   

No mnie oczy chyba nie mylą i kierownica to ewidentne jajo, rozciągnięte w pionie albo zwężone w poziomie. Bo są dwie opcje w sumie ]:>

Patrząc na znaczek na kierownicy - teraz koła są prosto
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-02-17, 09:58   

Temat schodzi na psy, a tak ciekawie sie zapowiadal.
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
PeQ200 


DDR: 1.1
Wiek: 28
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 42
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-02-17, 12:34   

Byle tylko nie zszedł na politykę...

A wczoraj wsadziłem nowy wahacz...z tyłu zmieniony rozstaw na 4x100. Niestety przewody hamulcowe nie chcą współpracować :P No i niestety kółka nie zmieściły się w nadkola... :P
Także plan nie zrealizowany.
 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2013-02-17, 13:31   

Wziąłeś tamte 14 bo widzę ze zniknęły ;)?
_________________

 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 28
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2013-02-17, 15:22   

pingor napisał/a:
No mnie oczy chyba nie mylą i kierownica to ewidentne jajo, rozciągnięte w pionie albo zwężone w poziomie. Bo są dwie opcje w sumie

Patrząc na znaczek na kierownicy - teraz koła są prosto



ja pierr jacy wy już filozofy jesteście po dłuższym pisaniu na CT!!

złudzenie optyczne z tą kierownicą, a ten będzie wiercił temat... brossowi o to w ogóle nie chodzi o czym smarujesz. tylko o obudowę a raczej podstawę obudowy gdzie przechodzi kolumna i wajcha zmiany biegów, jest dłuższa, żeby zmieścić pompkę spryskiwacza. TYLE :roll:



pingor napisał/a:
Bo są dwie opcje w sumie
nie mogę się doczekać teorii




a ty bros nie śmieć !
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 27
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-02-17, 19:11   

Aren widać że lubisz ze wszystkimi drzeć koty i wbijać szpile. Przyznam, że wiedzę masz dużą i podobają mi się twoje projekty, szczególnie szczur.

Jednak nie uznajesz pomysłów innych osób i krytykujesz oszczędności. A niestety nie wszystkich stać na malowanie traba w ciągu roku trzy razy albo wymianę opon po niecałym sezonie :-P

Bross jest podobnym myślicielem do mnie i akurat zaciekawiła mnie ta kierownica, bo uważam że nie jest to złudzenie, a do zboczenia z tematu się przyznaje bo źle doczytałem o który element dokładnie chodzi Brossowi.
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-02-17, 23:44   

To kierownica z 600.
Tu masz z drugiej strony jajo :P

Na 100% jest to zludzenie optyczne.


Kolejne posty prosze na temat "Co dzis zrobiles przy swoim Trabancie?".
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
PeQ200 


DDR: 1.1
Wiek: 28
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 42
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-02-17, 23:58   

W ogóle to wczoraj w zamuleniu pomotałem tematy, ale już ciul :P Sorry :P A kiera jajowata, to faktycznie złudzenie optyczne :)
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 28
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2013-02-18, 11:45   

pingor napisał/a:
Jednak nie uznajesz pomysłów innych osób i krytykujesz oszczędności.
ja o jednym ten o czym innym ;)
 
 
 
lisek 

DDR: 601
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 344
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2013-02-18, 14:45   

czuje się jak na CT :P.
 
 
 
Leoadko 
Leo


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 42
Skąd: Koźmin Wielkopolski
Wysłany: 2013-02-18, 23:42   

Lisek kliknął bym "lubie to!" jakby się dało :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13