elktryka jak podlaczyc altek, stacyke światła stop |
Autor |
Wiadomość |
lisek
DDR: 601
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Iłowa
|
Wysłany: 2012-07-18, 13:09 elktryka jak podlaczyc altek, stacyke światła stop
|
|
|
wiec mam problem z podłączeniem alternatora, czujnika świateł stop, stacyjki niema niestety tego w żadnym schemacie.
Wiec:
1.Alternator dwa kable czerwony no na plus na rozrusznik, a niebiesko-czarny na co ?? zapewne wzbudzenie alternatora tylko gdzie go podłączyć trzeba podłączyć jeszcze masę czy sama pójdzie po bloku silnika.
2. czujnik świateł stop nie mam do tego kabli albo nie wiem które to wiec może inaczej jak położyć nowe do tego pod co trzeba się wpiąć (prosiłbym łopatologicznie) ewentualnie kolory kabli to będę coś szukał
3. Stacyjka niby prosto ale ja mam stacyjkę na 5 wsuwek a wszystkie schematy są na 4 co trzeba podłączyć pod stacyjkę i w jakiej kolejności bo jakieś tam kable mam ale nie wiem który gdzie i czy na pewno dobre kable |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2012-07-18, 22:46
|
|
|
Alternator jeden na oczko to plus ktory idzie z rozrusznika a cienki na wsówke z ochronnym plasticzkiem ktory mozna podlaczyc tylko do jednego kabla z takim samym plasticzkiem, gdzie idzie to nie wiem, napewno wiazka mala zaraz pod swiatlami. Stop zobacze jutro u rafala a stacyjke u siebie, ja mam tez na 4 kable stary typ a instalacja nowy i dziala bez problemu |
|
|
|
|
lisek
DDR: 601
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Iłowa
|
Wysłany: 2012-07-18, 22:49
|
|
|
aha luz coś będę jutro działał bo odbiorę akumulator |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2012-07-23, 22:18
|
|
|
wszystkie schematy elektryczne do trabantów są na CT i zawierają opis stacyjki.
kolorami bym się nie sugerował co rocznik to inne kolory :D
Aren zajefajnie tłumaczysz :D
na alternatorze są 3 kable.
1 gruby zazwyczaj czerwony przykręcany na oczko kluczem 10 idzie na rozrusznik
2 zielony od regulatora napięcia na wsuwkę w deklu alternatora.
3 Wzbudzenie alternatora przewód 0,75mm2 niebieski (masa) spinany w okolicy rozrusznika. kontrolka "ładowania" jest zasilana z bezpiecznika (7) 8A [licząc od lewej] łączy się z kontrolką 2 watową w liczniku.
stacyjka.
zawiera co najmniej zaciski
50 - na rozrusznik 2,5mm2
30 - zasilanie stałe bezpiecznik (8) 8A - czerwony przewód 4mm2 idący od Akku
15/54 - zazwyczaj czarno niebieski przewód 1,5mm2 idący z bezpiecznika (7) 8A na cewki zapłonowe.
zakładam ,że kable masz na wierchu i nie musisz ich szukać.
stacyjka 2:
50a - czarno czerwony na rozrusznik 2,5mm2
15 - czarny z bezpiecznika (7)
15' - czarno - niebieski na cewki
30 - czerwony 2,5mm2
30a - szaro-czarny na bezpiecznik (5) 8A przez złącze LV10 przykręcone do ściany
Stop
z bezpiecznika 8 (8A) licząc od lewej czerwono-żółty kabel 1,5mm2 na włącznik ciśnieniowy na pompie hamulcowej. (ten przewód ma cały czas +12V !!!)
z pompy czerwono czarny na złącze LV3 przykręcone do ściany (taka kość 2 rzędowa 16 pinowa )
Złącze LV
zaciski góra
od lewej
1 i 2 zielono-czarny
3 czerwono-czarny (od pompy)
4 i 5 czerwono-żółty
6 czarno-biały
7 i 8 zielono-czerwony.
zaciski dół
od lewej
1 j/w
2 j/w
3 j/w dalej na światła
4 j/w
5 j/w
6 - czarny
7 j/w
8 j/w
jak coś to pisz. |
_________________
|
|
|
|
|
lisek
DDR: 601
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Iłowa
|
Wysłany: 2012-07-24, 18:03
|
|
|
ok dziki w sumie niewalczylem z kablami iw yjechalem teraz do traba niemam dostepu pozdro |
|
|
|
|
|