[1.1] Blacharka i mechanika . |
Autor |
Wiadomość |
Młody95
DDR: Trabant:)
Wiek: 29 Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2012-01-03, 18:58 [1.1] Blacharka i mechanika .
|
|
|
Więc panowie mam w sumie 2 pytania .
1 . Jak zdjąć tylne błotniki tzn gdzie jakich śrub szukać i na co zwracać szczególną uwage nie chciał bym czegoś popsuć/połamać tym bardziej że wiedzę o trabantach dopiero zaczynam.
2. Czy mógł by mi ktoś porobić dokładne zdjęcia/lub wytłumaczyć gdzie który kolor kabla ma iść pod maską ?Ponieważ robiłem uszczelkę pod głowicą i nie zwróciłem uwagi na kable i efektem tego jest nie pokazywanie temperatury i paliwa.
Potrzebuje dokładnie jakie kolory do kopułki i gdzie,przy gaźniku i głowicy.;)
Z góry dziękuje i pozdrawiam ;) |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2012-01-03, 19:10
|
|
|
1 góra- ściągasz gumę z listwy, odkrecasz wszystkie wkręty, pod listwą to samo (UWAŻAJ na rogach, tam tez są wkrety. Często ludzie o nich zapominają )
Wokół nadkola masz nity, na dole są albo nity/albo wkrety. zalezy czy cos robione bylo.
Przy drzwiach jak i przy tylnej lampie błotnik jest przyklejony
2 - nie mam 1,1 :-P |
|
|
|
|
Młody95
DDR: Trabant:)
Wiek: 29 Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2012-01-03, 19:32
|
|
|
A na jaki klej polecacie później przykleić błotnik? :) |
|
|
|
|
lisek
DDR: 601
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sty 2011 Posty: 344 Skąd: Iłowa
|
Wysłany: 2012-01-03, 20:20
|
|
|
na bunamprem :-P gdzieś jest temat na tym forum |
|
|
|
|
blacHa
DDR: 601.353
Wiek: 35 Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 181 Skąd: Poznań WLKP
|
Wysłany: 2012-01-03, 22:27
|
|
|
Młody95, sprawdź taki brązowy cienki kabelek powinien być podpięty pod aparat zapłonowy.
Co do klejenia duroplastów poszukaj dobrze, jest napisane jakimi klejami ważne, żeby nie wchodziły w reakcję z metalem i były elastyczne. |
_________________
|
|
|
|
|
Młody95
DDR: Trabant:)
Wiek: 29 Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2012-01-04, 23:27
|
|
|
;) Dziś miałem zapał do robienia ale niestety Trampet stwierdził że nie podda się tak łatwo i nie idzie odkręcić tylnych amorków ;) Macie jakiś patent na to ? Waliłem młotkiem, ciągłem brechą i nic chyba nic innego jak palnik nie pozostanie ? |
|
|
|
|
Kumpelek [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-01-04, 23:29
|
|
|
ale u góry czy u dołu nie możesz odkręcic? |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2012-03-15, 18:16
|
|
|
Mam takie pytanie do bardziej obeznanych :)
zakupiłem trabanta :) stan tak jak widać na zdjęciu :) po 30 tys km :) blacha zabezpieczona oryginalnie jeszcze :)
chciałbym to jakoś może lepiejzabezpieczyć przykleić duro i mieć z głowy na jakiś czas bo potem auto bedzie malowane i nie chciałbym zrywać tego co chwilę :)
i teraz co by było z tym najlepiej zrobić ?
tego sie pozbyć i reaktywnym czy zostawić nie ruszać, czy na to jakiś baranek albo coś ?
oczywiscie tam na rantach gdzię sie nalot rdzawy zrobił to chcę to oczyścić i reaktywnym :)
I co z podłaku reaktywnego polecacie ? jakiej firmy ?
pzdr
|
_________________
|
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2012-03-15, 18:50
|
|
|
a tam gdzie nie ma rdzy to nie ruszac tylko akrylowy i lakier ?:)
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-16, 03:00
|
|
|
A jak mało rdzy to zeskrob sztotą na diaksie i pomaluj brunoxem i dopiero wtedy reaktywny itd |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2012-03-18, 21:20
|
|
|
ale widze ze brunox to podkład epoksydowy a potem mam na niego kłaść jeszcze reaktywny ?
to nie kładzie się albo tego albo tego ?
pzdr
http://allegro.pl/brunox-...2215767878.html |
_________________
|
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-03-18, 21:49
|
|
|
szlifujesz z grubsz - brunox - shnie - szlifujesz pierwszą warstwe - malujesz znowu - smaczniego :D
Z brunoxa taki czarny strup sie zrobi tam gdzie było zardzewiałe to trzeba zeszlifować i jeszcze raz. U koleżki prawie rok temu tak robiliśmy z podkładem reaktywnym jakimś śnieżka czy inna libella już nie pamietam i powiem ze jeździ prawie codziennie w tym w zime i puki co wszystko trzyma fest. |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2012-03-18, 22:02
|
|
|
A ktoś coś słyszał o Fertanie ? |
_________________
|
|
|
|
|
|