(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] Blacharka i mechanika .
Autor Wiadomość
Młody95 

DDR: Trabant:)
Wiek: 28
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 9
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-01-03, 18:58   [1.1] Blacharka i mechanika .

Więc panowie mam w sumie 2 pytania .
1 . Jak zdjąć tylne błotniki tzn gdzie jakich śrub szukać i na co zwracać szczególną uwage nie chciał bym czegoś popsuć/połamać tym bardziej że wiedzę o trabantach dopiero zaczynam.

2. Czy mógł by mi ktoś porobić dokładne zdjęcia/lub wytłumaczyć gdzie który kolor kabla ma iść pod maską ?Ponieważ robiłem uszczelkę pod głowicą i nie zwróciłem uwagi na kable i efektem tego jest nie pokazywanie temperatury i paliwa.
Potrzebuje dokładnie jakie kolory do kopułki i gdzie,przy gaźniku i głowicy.;)
Z góry dziękuje i pozdrawiam ;)
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-01-03, 19:10   

1 góra- ściągasz gumę z listwy, odkrecasz wszystkie wkręty, pod listwą to samo (UWAŻAJ na rogach, tam tez są wkrety. Często ludzie o nich zapominają )

Wokół nadkola masz nity, na dole są albo nity/albo wkrety. zalezy czy cos robione bylo.

Przy drzwiach jak i przy tylnej lampie błotnik jest przyklejony


2 - nie mam 1,1 :-P
 
 
 
Młody95 

DDR: Trabant:)
Wiek: 28
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 9
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-01-03, 19:32   

A na jaki klej polecacie później przykleić błotnik? :)
 
 
 
lisek 

DDR: 601
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 344
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2012-01-03, 20:20   

na bunamprem :-P gdzieś jest temat na tym forum
 
 
 
blacHa 


DDR: 601.353
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Poznań WLKP
Wysłany: 2012-01-03, 22:27   

Młody95, sprawdź taki brązowy cienki kabelek powinien być podpięty pod aparat zapłonowy.
Co do klejenia duroplastów poszukaj dobrze, jest napisane jakimi klejami ważne, żeby nie wchodziły w reakcję z metalem i były elastyczne.
_________________

 
 
 
Młody95 

DDR: Trabant:)
Wiek: 28
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 9
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-01-04, 23:27   

;) Dziś miałem zapał do robienia ale niestety Trampet stwierdził że nie podda się tak łatwo i nie idzie odkręcić tylnych amorków ;) Macie jakiś patent na to ? Waliłem młotkiem, ciągłem brechą i nic chyba nic innego jak palnik nie pozostanie ?
 
 
 
Kumpelek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-01-04, 23:29   

ale u góry czy u dołu nie możesz odkręcic?
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2012-03-15, 18:16   

Mam takie pytanie do bardziej obeznanych :)
zakupiłem trabanta :) stan tak jak widać na zdjęciu :) po 30 tys km :) blacha zabezpieczona oryginalnie jeszcze :)
chciałbym to jakoś może lepiejzabezpieczyć przykleić duro i mieć z głowy na jakiś czas bo potem auto bedzie malowane i nie chciałbym zrywać tego co chwilę :)
i teraz co by było z tym najlepiej zrobić ?
tego sie pozbyć i reaktywnym czy zostawić nie ruszać, czy na to jakiś baranek albo coś ?
oczywiscie tam na rantach gdzię sie nalot rdzawy zrobił to chcę to oczyścić i reaktywnym :)
I co z podłaku reaktywnego polecacie ? jakiej firmy ?

pzdr


_________________

 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2012-03-15, 18:24   

Delikatnie wypiaskować tam gdzie rdza, podkład reaktywny, podkład akrylowy, lakier akrylowy.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2012-03-15, 18:50   

a tam gdzie nie ma rdzy to nie ruszac tylko akrylowy i lakier ?:)
pzdr
_________________

 
 
 
Zdunsky 


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-16, 03:00   

A jak mało rdzy to zeskrob sztotą na diaksie i pomaluj brunoxem i dopiero wtedy reaktywny itd
_________________
Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni.
 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2012-03-18, 21:20   

ale widze ze brunox to podkład epoksydowy a potem mam na niego kłaść jeszcze reaktywny ?
to nie kładzie się albo tego albo tego ?
pzdr
http://allegro.pl/brunox-...2215767878.html
_________________

 
 
 
Zdunsky 


DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-18, 21:49   

szlifujesz z grubsz - brunox - shnie - szlifujesz pierwszą warstwe - malujesz znowu - smaczniego :D

Z brunoxa taki czarny strup sie zrobi tam gdzie było zardzewiałe to trzeba zeszlifować i jeszcze raz. U koleżki prawie rok temu tak robiliśmy z podkładem reaktywnym jakimś śnieżka czy inna libella już nie pamietam i powiem ze jeździ prawie codziennie w tym w zime i puki co wszystko trzyma fest.
_________________
Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni.
 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2012-03-18, 22:02   

A ktoś coś słyszał o Fertanie ?
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11