(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] Rakieta by *mlody* :)
Autor Wiadomość
*mlody* 

DDR: Trabi 1.1
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2011-12-20, 22:31   [1.1] Rakieta by *mlody* :)

Siema, na forum już siedzę chwilę i śledzę każdy projekt i każdy temat pokolei. Gadając z Aren'em miał mnie już chyba dośc:P I kazał mi założyć temat :P Dosyć pierdolenia, do rzeczy samej :

Trabant Polo 1.1 Limuzyna:P
rok: 1991
pierwsza rejestracja to 1.03.1991

No więc tak, samochód zakupiłem dnia 04.01.2011:) Samochód stał rok przed domem na osiedlu. Szukałęm czegoś na b1 i jak go zobaczyłem, zaraz się w nim zakochałem ;)

Plany:
-Może 1.3
-przelotowy wydech-ZROBIONE (jedna puszka z dwóch została)
-pomalowanie na czarny mat i dużo chromu/polerki,
-nowe fotele
-wyjać silnik i troszke wyremontować - w trakcie:)
-stożek-ZROBIONE (FILTR K&N BEZPOŚREDNIO NA GAŹNIIK)
-pomalować i wypolerować elementy silnika
-komora silnika na czerwono
-jakieś audio
-Sprinki progresywne i amor skrócony (dzięki AREN za pomysł)
-szeroka stal lub jakieś ATS'y
-rozpórki
-stara decha (dzięki Aren)
- 601 look
i co na banie przyjdzie:D

w trakcie są polerowane listwy

Na dzień dzisiejszy jest rozebrany i w czwrtek tj. 22.12.2011 Idzie do piaskowania i progi jutro mi wysyła Aren . Podłoga jest zrobiona , ale tak ch**owo że żal patrzeć;/

Zdjęcia lichej jakości trochę niektóre :





Na dzień dzisiejszy:







_________________
szurając brzuchem po asfalcie:)
Ostatnio zmieniony przez blacHa 2011-12-22, 01:00, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2011-12-20, 22:37   

Zdjęcia dodaj ;)



nie myślałes jednak, żeby zostawić oryginalny wyglad 1,1??


czarny mat to zło !
 
 
 
*mlody* 

DDR: Trabi 1.1
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2011-12-20, 22:41   

Nie podoba mi się wygląd 1.1 . Co do czrnego matu mnie chyba przekonałeś :D
_________________
szurając brzuchem po asfalcie:)
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2011-12-20, 22:55   

czarny mat jest spoko, ale trzeba ładnie zrobić ;)
Kajtkowy byłby zajebisty jakby poszedł na ziemie :)
A jak sie 1.1 nie podoba to mogłeś sobie 601 kupić ;)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-12-21, 08:37   

Daj koniecznie zdjęcia bo sam opis planów to nie za dużo.
 
 
 
*mlody* 

DDR: Trabi 1.1
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2011-12-21, 11:19   

zdjecia beda jak wroce do domu:)
chcialem 1.1 ale z 601 lookiem .
jutro oddaje do piasku i czy mam go jakos przygotowac, procz wyjecia wszystkiego?
_________________
szurając brzuchem po asfalcie:)
 
 
 
Kumpelek
[Usunięty]

Wysłany: 2011-12-21, 11:58   

Aren napisał/a:


czarny mat to zło !



kwestia gustu, ale myślę, że jak ktoś go dobrze położy to może robić robotę:)







Czekam na foty Traba w szczególności tej podłogi- zobaczymy czy ona rzeczywiście taka zła :-P
 
 
blacHa 


DDR: 601.353
Wiek: 35
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Poznań WLKP
Wysłany: 2011-12-21, 12:00   

*mlody*, jak wybebeczyłeś wszystko to luz. Sama karoseria powinna jechać na piach, bez luźnych elementów wnętrza, duroplastów itp.
Po piachu poczytaj tu:
Konserwacja po piaskowaniu
_________________

 
 
 
Q 

DDR: 601
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-21, 12:55   

Trzeba jedynie pamiętać, że piach zostaje w profilach zamkniętych - ja akutat miałem dziury w progach, więc po wzięciu budy na bok się ładnie wysypało, ale jeśli masz całe, to powkładaj gumowe zaślepki w otwory techniczne w podłodze. Jeśli nie ściągasz dachu, to zabezpiecz go jakąś folią na krawędziach.

I uważaj, bo mi chujki w piaskarni pogięli nadkola i słupki, chyba musieli rzucać tą budą D:
 
 
 
*mlody* 

DDR: Trabi 1.1
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2011-12-21, 14:59   

Dzięki bardzo blacHa , progi i tak wycinam i będą nowe więc , wszystko się wysypie ładnie. Powiem chłopakom żeby uważali i nie pogieli, dach zostawiłem bo wiem jakie cyrki są z nim.
_________________
szurając brzuchem po asfalcie:)
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-12-21, 15:51   

Dajesz budę do piachu, a później jeszcze wycinasz progi? Zrób to najpierw i dopiero piaskuj. Żeby tylko budy nie połamali ;)
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2011-12-21, 17:05   

elegancko po piachu będzie widział co jest do spawania.Na pewno dojdzie jakiś kawałek podłogi, jaskółka itp. Co do silnika nie bawiłbym bym się w remont 1.1 tylko szukał 1.3, to najlepszy wybór jeżeli chodzi o proporcje koszty/fun :P
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
blacHa 


DDR: 601.353
Wiek: 35
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Poznań WLKP
Wysłany: 2011-12-21, 17:46   

Zgadzam się, że jak już działasz tak daleko, to nie warto bawić się w 1,1, a wkładać od razu 1,3.

Pod maską będzie mniej więcej jak tutaj, z tym, że ten jest bardziej w pomarańczowy wpadający i chyba nawet lepiej :)



A co do filtra powietrza na gaźnik to fajnie wygląda, ale cały czas pobiera ciepłe powietrze spod maski:( ja mam tak samo i będę to zmieniać na normalny dolot ze stożkiem.
_________________

 
 
 
*mlody* 

DDR: Trabi 1.1
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2011-12-21, 18:06   

Fajnie wygląda, tylko że u mnie będzie bardziej czysto:P
_________________
szurając brzuchem po asfalcie:)
 
 
 
*mlody* 

DDR: Trabi 1.1
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2011-12-21, 19:13   

Są zdjęcia;]
_________________
szurając brzuchem po asfalcie:)
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2011-12-21, 20:10   

Panowie bez urazy mniej gadania więcej roboty ]:>
*mlody*, jak masz foty to podziel się z nami.
_________________
 
 
 
Q 

DDR: 601
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-21, 20:29   

Bross, o co ci chodzi? *mlody* pytał o piaskowanie i dostał odpowiedź, to jest gadanie?. A zdjęcia wrzucił godzinę przed Twoim postem.
 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2011-12-21, 20:52   

Masz ranty nadkoli :shock: Co w w 1.1 jest rzadkością :)
Ogólnie nie jest mocna zjedzona :) Zycze wytrwałości i czekam na postepy prac.
_________________

 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2011-12-21, 21:21   

ważne ,że Gość robi.

TrabiVR6, ja w 1.1 miałem tylko z przodu ranty bo te z tyłu były lekko ponadgryzane przez rdze.

życzę Dobrej spawarki wytrwałego drutu i solidnej konserwacji co by Trabant był w zajefajnie dobrym stanie i woził bezpiecznie.
_________________
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2011-12-21, 21:34   

Bross napisał/a:
Panowie bez urazy mniej gadania więcej roboty


aha więc :
Bross napisał/a:
TrabiVR6, ja w 1.1 miałem tylko z przodu ranty bo te z tyłu były lekko ponadgryzane przez rdze.



bross mniej gadania bo to nie temat o twoim 1,1/1,4/1,6 czy co tam masz :lol:
 
 
 
*mlody* 

DDR: Trabi 1.1
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2011-12-21, 22:11   

Boje się tego piaskowania;/ Wyjdzie sito pewnie. Mam tak zajefajnie pospawaną podłoge że dziś odkryłem na spawaniu dziure;P

Dzięki chłopaki za dobre rady, mam nadzieję że na wiosne lub lato wyjadę, co się spotkamy na jakimś zlocie;)

Mogę zdradzić wam ciekawostkę , mianowicie Trabant zarejestrowany jest na b1 :P
_________________
szurając brzuchem po asfalcie:)
 
 
 
Q 

DDR: 601
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-22, 00:39   

gdzie udało ci się załatwić b1? Nie wierzę, żeby w polówce udało się zejsć poniżej 550kg :D
w Warszawie i okolicach wszyscy się bali przerejestrować 601, która ważyła 570kg(taka byla dziurawa xD)
 
 
 
*mlody* 

DDR: Trabi 1.1
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2011-12-22, 08:20   

Ojciec jakoś załatwił:)

właśnie zawiozłem do piachu, dziś odbieram, fotki wieczorem;)
_________________
szurając brzuchem po asfalcie:)
 
 
 
*mlody* 

DDR: Trabi 1.1
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2011-12-23, 11:27   

Wczoraj odebrałem po piachu, tam gdzie było spawane, znów są dziury;/ przy lewym Amortyzatorze pognite, komora zdrowa:) W sumie nie ma tragedii;]
Zapodkładowany już jest :]



_________________
szurając brzuchem po asfalcie:)
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-12-23, 11:55   

Szkoda, że dachu nie ściągnąłeś. Tam na 100% jest sito - jak w każdym polo.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 13