[ALL] rysunek techniczny tylnych adpterów do tarcz ? |
Autor |
Wiadomość |
tiso
DDR: 2 x 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 194 Skąd: szczecinek
|
Wysłany: 2009-02-22, 15:46 [ALL] rysunek techniczny tylnych adpterów do tarcz ?
|
|
|
potrzebóje rysunku technicznego adapterów tylnych tarcz od golfa |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez J.J. 2011-12-17, 01:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
TrabiVR6
DDR: VR6
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 232 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 2009-02-22, 19:23
|
|
|
Grubość wedle uznania :-> |
_________________
|
|
|
|
|
tiso
DDR: 2 x 601
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 194 Skąd: szczecinek
|
Wysłany: 2009-02-22, 20:08
|
|
|
dzieki |
_________________
|
|
|
|
|
marszal
DDR: trabant polo
Wiek: 40 Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 220 Skąd: Jasło koło Osobnicy
|
Wysłany: 2009-02-22, 20:27
|
|
|
Najlepiej dać tokarzowi wahacz i całą resztę z golfa no i adapter może mieć spokojnie 105 mm albo jeszcze wiecej średnicy zostanie więcej materiału kolo tych małych śrubek. |
_________________ Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić. |
|
|
|
|
ilirobus
DDR: trabant
Wiek: 32 Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 17 Skąd: Bulgaria
|
Wysłany: 2011-03-03, 20:47
|
|
|
I know that it is a old thread, but I think it will be good to have this stuff here. ;-)
021723432.jpg
|
|
Plik ściągnięto 804 raz(y) 26,95 KB |
|
|
|
|
|
Bombel
DDR: Trab 1.1
Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 7 Skąd: Ligota Książęca
|
Wysłany: 2011-08-07, 15:21
|
|
|
Mam 3 pytania odnośnie adapterów:
1.Czy powierzchnię przy wahaczu wystarczy zabielić czy trzeba toczyć (pyta mnie gość który będzie mi takowe robić)?
2. Z jakiej stali ma to być zrobione?(coś mówił o jakichś numerkach)
3. Jaką polecacie grubość (pytanie dla osób które mają zamontowane cuś takiego)?
Z góry dziękuję za odpowiedzi |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-08-09, 09:44
|
|
|
Bombel napisał/a: | Mam 3 pytania odnośnie adapterów:
1.Czy powierzchnię przy wahaczu wystarczy zabielić czy trzeba toczyć (pyta mnie gość który będzie mi takowe robić)?
2. Z jakiej stali ma to być zrobione?(coś mówił o jakichś numerkach)
3. Jaką polecacie grubość (pytanie dla osób które mają zamontowane cuś takiego)?
Z góry dziękuję za odpowiedzi |
1. Najlepiej dac tokarzowi wahacz, zeby zrobil faze w adapterze na dziure w wahaczu (adapter bedzie lepiej osadzony, nie bedzie sie trzymal tylko na srubach).
2. Stal w sumie obojetne jaka... Ja mam zrobione ze zwyklej czarnej blachy.
3. Minimum 10mm. Ja u siebie mam 40mm, ale zrobilem tak specjalnie, zeby kola lepiej byly odsadzone :) |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Bombel
DDR: Trab 1.1
Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 7 Skąd: Ligota Książęca
|
Wysłany: 2011-08-09, 22:14
|
|
|
Dzięki |
|
|
|
|
wilku
DDR: 601
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 28 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-04-15, 21:18
|
|
|
Witajcie,
adapter jest na hamulce tarczowe do trabanta 601 na tył? Zaciski i tarcze od golfa I / II? piastę jaką trzeba zastosować do tego pakietu? Może ktoś mi opisać cały zabieg? |
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-16, 00:41
|
|
|
Tak. 601 tył.
To jest tak. Piasta jest zintegrowana z tarczą 226 średnicy 10 mm grubości, normalnie idziesz do sklepu albo alegro i kupujesz tarcze z łożyskem do golfa dwujki. Piasta nie myl z czopem. Na allegro są zestawy w dobrej cenie gdzie masz już łożyska i wystarczy nabić taką tarcze na czop (333 501 117 lewy 333 501 118 prawy).
Zacisk i klocki są dobre od golfa mk 2, 3 i 4 pod tarcze 226 nie syncro.
Przykładowe piasy z allegro.
Pamiętaj, rozstaw 4x100 ... |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
wilku
DDR: 601
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 28 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-04-16, 05:47
|
|
|
To nabijam na czop w trabancie, wcześniej przykręcam ww adapter, na to zacisk i już? |
|
|
|
|
TrabiVR6
DDR: VR6
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 232 Skąd: Głowno
|
|
|
|
|
wilku
DDR: 601
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 28 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-04-16, 13:09
|
|
|
Chyba nadal nie łapie:D
Czop z czego jest?
[ Dodano: 2012-04-16, 14:41 ]
Dobra, chyba mam, ten adapter przykręcam do wahacza, na to idzie taki czop http://allegro.pl/czop-pi...2223565871.html , łożysko i piastotarcza. Tak? |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
|
|
|
|
wilku
DDR: 601
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 28 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-04-16, 14:50
|
|
|
Powiedz ile.
Ten sam adapter pasuje też do wersji na bębny hamulcowe, w tej opcji muszę dorobić jakieś otwory, czy do tego mocuje blachę kotwiczą i nabijam bęben i już gotowe? |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
|
|
|
|
wilku
DDR: 601
Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 28 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-04-17, 19:13
|
|
|
Lepiej przejść na tarcze, czy zostać z tyłu na bębnach? Założenie jest takie że ma być to dupowóz cultowy na codzień. Silnik oryginał, ewentualnie lekko przerabiany, dopracowywany, mam skrzynie hyco i chcę by została i działała, dlatego opcja przekładki na 353 odpadła. |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
|
|
|
|
|