[ALL] Pompa hamulcowa |
Autor |
Wiadomość |
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2010-03-06, 18:30 [ALL] Pompa hamulcowa
|
|
|
1. Jakie wychodziły pompy hamulcowe w trabie? Najlepiej dajcie wraz ze zdjeciami.
2. Jaka pompę założyć najlepiej (bez przeróbek) do 1.1? Musi być koniecznie "bezawaryjna", planuje duży trip autem. |
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-03-06, 22:53
|
|
|
jednosekcyjna, dwusekcyjna i ta z 1.1 czyli w sumie 3 rodzaje.
jednosekcyjna - miałem- kupa z włosem.
2 sekcyjna - lepiej było
1.1 - było spoko ale mogło by być lepiej :P
Pompę z seicento sporo osób ładuje. Trzeba przerobić mocowanie nieco i wydłużyć trzpień i jest klasa. są części zamienne, koszt pompy 60 zł itp.
Teraz taką do siebie będę wkładać.
DDR |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-03-06, 23:28
|
|
|
a czym sie rozni 2seksynja z 601 i 1.1 ? |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-03-06, 23:31
|
|
|
nieco obudową i zaworkiem zwrotnym :P |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-03-06, 23:38
|
|
|
Podejrzewam, ze ta z 1.1 jest mocniejsza (zalozona z mysla o tarczach) :roll: |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
Qbs
i Zenek...
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 305 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-03-10, 00:07
|
|
|
hamulce to generalnie dziwny temat. ja miałem niby wszystko nowe poza bębnami, a i tak bochna trabant na jedno sekcyjnej pompie hamował lepiej niż mój na nowej dwu sekcyjnej |
_________________ www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-03-10, 06:36
|
|
|
ja mialem org pompe, tarcze nacinane z golfa, zaciski z polo, klocki z Polo G40 i hamowalo zajebiscie :D |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
eljot87
DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 362 Skąd: nie stąd
|
Wysłany: 2010-03-10, 16:43
|
|
|
ja na całym zestawie oryginalnym z trabanta 1,1 miałem hamulce całkiem ok. kumpel ma traba z pompą z cieniasa i hamuje gorzej:D
generalnei jak już robisz porządny remont to polecam wymienić oryginalna pompę na coś lepszego...
pompa z serwem to też nie jest tak wielki problem w wykonaniu, choć ja żeby moją wcisnąć przemodelować musiałem nadkole... ale na jakmiś mniejszym serwie może nie być tego problemu. |
|
|
|
|
lojciec14
DDR: 1986
Wiek: 33 Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 94 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2010-12-26, 20:57
|
|
|
Mam jedno pytanko. Czytam wasze posty o pompie z seicento... A jak potem z czujnikiem stopu? W trabie był wkręcany w końcówkę pompy. A jak przy pompie z seincento albo cinquecento? Dzieki za info. |
_________________
|
|
|
|
|
Przemas601
DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010 Posty: 74 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2010-12-26, 23:26
|
|
|
Cześć
Możesz wkręcić czujnik tak jak było w oryginale(seicento ma 4 króćce i jeden zostaje wolny),albo założyć czujnik stopu przy pedale hamulca.
PozDDRo |
|
|
|
|
Dzordz
DDR: 601
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 146 Skąd: Krk
|
Wysłany: 2010-12-27, 07:51
|
|
|
najprostszym rozwiazaniem jest wkrecenie trabantowego czujnika stopu pod jedna z wyjsc na obwod czyli w pompie z sc cc mowiac lopatologicznie sa przykrencane 4 przewody, a ty robisz tak ze zamiast jednego dajesz czujnik a dalsze 3 przykrecasz tak jak w trabie. |
_________________ Cały czas do przodu ale szału nie ma |
|
|
|
|
lojciec14
DDR: 1986
Wiek: 33 Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 94 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2010-12-27, 10:37
|
|
|
Ok, dzięki za odpowiedź, ale jednego nie rozumiem. Czujnik stopu ma w trabie w pompie znacznie większy gwint niż te końcówki przewodów hamulcowych? No chyba, że mówimy o innym czujniku stopu :)
Edit: Przepraszam, pomyliłem się ;) Faktycznie jest normalny gwint. Dzięki za pomoc :) |
_________________
|
|
|
|
|
|