(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Pompa hamulcowa
Autor Wiadomość
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-03-06, 18:30   [ALL] Pompa hamulcowa

1. Jakie wychodziły pompy hamulcowe w trabie? Najlepiej dajcie wraz ze zdjeciami.
2. Jaka pompę założyć najlepiej (bez przeróbek) do 1.1? Musi być koniecznie "bezawaryjna", planuje duży trip autem.
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-03-06, 22:53   

jednosekcyjna, dwusekcyjna i ta z 1.1 czyli w sumie 3 rodzaje.

jednosekcyjna - miałem- kupa z włosem.
2 sekcyjna - lepiej było
1.1 - było spoko ale mogło by być lepiej :P

Pompę z seicento sporo osób ładuje. Trzeba przerobić mocowanie nieco i wydłużyć trzpień i jest klasa. są części zamienne, koszt pompy 60 zł itp.

Teraz taką do siebie będę wkładać.

DDR
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-03-06, 23:28   

a czym sie rozni 2seksynja z 601 i 1.1 ?
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-03-06, 23:31   

nieco obudową i zaworkiem zwrotnym :P
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-03-06, 23:38   

Podejrzewam, ze ta z 1.1 jest mocniejsza (zalozona z mysla o tarczach) :roll:
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2010-03-07, 10:05   

Nie wiem, ale Gregu mówił, że miałem lepsze hamulce niż on, a ja od początku Traba mam od 601 :)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-10, 00:07   

hamulce to generalnie dziwny temat. ja miałem niby wszystko nowe poza bębnami, a i tak bochna trabant na jedno sekcyjnej pompie hamował lepiej niż mój na nowej dwu sekcyjnej
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-03-10, 06:36   

ja mialem org pompe, tarcze nacinane z golfa, zaciski z polo, klocki z Polo G40 i hamowalo zajebiscie :D
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
eljot87 

DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 362
Skąd: nie stąd
Wysłany: 2010-03-10, 16:43   

ja na całym zestawie oryginalnym z trabanta 1,1 miałem hamulce całkiem ok. kumpel ma traba z pompą z cieniasa i hamuje gorzej:D

generalnei jak już robisz porządny remont to polecam wymienić oryginalna pompę na coś lepszego...

pompa z serwem to też nie jest tak wielki problem w wykonaniu, choć ja żeby moją wcisnąć przemodelować musiałem nadkole... ale na jakmiś mniejszym serwie może nie być tego problemu.
 
 
 
lojciec14 


DDR: 1986
Wiek: 32
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 94
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-12-26, 20:57   

Mam jedno pytanko. Czytam wasze posty o pompie z seicento... A jak potem z czujnikiem stopu? W trabie był wkręcany w końcówkę pompy. A jak przy pompie z seincento albo cinquecento? Dzieki za info.
_________________

 
 
 
Przemas601 

DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 74
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-12-26, 23:26   

Cześć
Możesz wkręcić czujnik tak jak było w oryginale(seicento ma 4 króćce i jeden zostaje wolny),albo założyć czujnik stopu przy pedale hamulca.
PozDDRo
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2010-12-27, 07:51   

najprostszym rozwiazaniem jest wkrecenie trabantowego czujnika stopu pod jedna z wyjsc na obwod czyli w pompie z sc cc mowiac lopatologicznie sa przykrencane 4 przewody, a ty robisz tak ze zamiast jednego dajesz czujnik a dalsze 3 przykrecasz tak jak w trabie.
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
lojciec14 


DDR: 1986
Wiek: 32
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 94
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2010-12-27, 10:37   

Ok, dzięki za odpowiedź, ale jednego nie rozumiem. Czujnik stopu ma w trabie w pompie znacznie większy gwint niż te końcówki przewodów hamulcowych? No chyba, że mówimy o innym czujniku stopu :)


Edit: Przepraszam, pomyliłem się ;) Faktycznie jest normalny gwint. Dzięki za pomoc :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11