(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] ile można by było skrucic amorki
Autor Wiadomość
mateusz601 

DDR: trabant 601 kombi
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 19
Skąd: tranów
Wysłany: 2009-02-15, 11:18   [601] ile można by było skrucic amorki

mam pytanko ile by mozna by było skrucic amorki do trabiego zeby była ladna gleba i zeby prawidłowo pracowały mam goscia mozna powiedziec sąsiada co zajmuje sie takimi rzeczami
_________________
Mateusz Nowak
Ostatnio zmieniony przez J.J. 2011-12-17, 01:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
eljot87 

DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 362
Skąd: nie stąd
Wysłany: 2009-02-15, 12:04   

ja do swojego 1,1 skróciłem przednie o 80mm tylne o 60mm moim zdaniem więcej na tych amortyzatorach skracać nie ma sensu... jeśli masz z tyłu w 601 sprężynę to masz ten sam amortyzator z tyłu co u mnie... a jeśli masz przód i tył na resorze to w ogóle nie ma sensu skracać amortyzatorów tylko założyć te z łady lepiej.
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-02-15, 18:41   

1.1, a 601 to co innego.

Kup poprostu amory od lady.
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2009-02-15, 23:24   

podepnę się do tematu. amory z łady są spoko ale mogły by być jeszcze krótsze. mi zostaje 1cm skoku jak stał szczuro na kołach. znacie może jakieś modele co są jeszcze krótsze i w miare pasują?
 
 
 
john'ek 
Talib

DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 442
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-02-15, 23:48   

w heldze mialem z przodu od malucha ale byly bardzo podobne do tych ladoskich...
_________________
 
 
 
Qbs 
i Zenek...

DDR: 601
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 305
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-02-16, 00:04   

pralki maja krotkie amortyzatory :D
_________________
www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE
 
 
 
bzyku 
;)


DDR: 601s
Wiek: 31
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 25
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-03-19, 21:06   

Przód:
Resor oddać do kowala, aby przeklepał go o 4 cm niżej. Dorobić wyparcie od resora do ściany czołowej silnika, aby Trabant się nie złamał (chyba, że jest po blacharce lub w dobrym stanie). Można do tego utwardzić amortyzatory.

Tył:
Jeśli zawieszenie jest na sprężynach śrubowych należy albo oddać sprężynę do zakładu zajmującego się zawieszeniami, aby skrócili ją na gorąco, lub uciąć 1,5 zwoju, albo założyć w przypadku Trabanta Limuzyny sprężyny od wersji Kombi - są twardsze oraz niższe o około 1,5 zwoju. Można utwardzić amortyzatory. Tylne koła będą stały prosto.

Mam pytanie odnośnie tego co znalazłem na cartoon trabant(powyżej) czy to już jest maxxx czy da rade jeszcze więcej?? czekam na odp, pozdrawiam:bzyku :D
_________________

 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2009-03-19, 21:15   

da się jeszcze duzo nizej zejsc..



masz płaski resor + przedluzenia wahaczy/ zwrotnic + 2 cm podkladka pod resorem to praktycznie lezy przy ziemi ( maxim)

albo sztabka pod resor + klepanie na płasko ;) tez usiądzie nizej o wiele
 
 
 
bzyku 
;)


DDR: 601s
Wiek: 31
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 25
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2009-03-20, 13:24   

no ok :D ale nie chce go obniżać na maxa, bo to musi jeszcze w miare jeździć, ale dzięki ;-)
_________________

 
 
 
MC-Maxim 


DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 126
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2009-03-25, 00:12   

E tam jezdzic ... po co :D hehe .. nie no, nie ma co przesadzac ;)
_________________
www.thevintagevwbus.com
 
 
 
wrocek 

DDR: Trabant 1.1
Wiek: 36
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 75
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2010-09-03, 13:37   

Siema mam pytanko jak zregerenowac amorki od traba 1.1 Dokładniej to chodzi mi o to ile oleju trzeba wlac i jakiego żeby były twardsze.
_________________
Wrocek
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2010-09-03, 14:29   

na jednym z for internetowych kiedyś rzuciło mi się w oczy ile wlać oleju.

Jak nie ma na tym, to poszukaj na cartoontrabant.pl
 
 
 
Geras 
GERAS


DDR: 601
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 190
Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-05-18, 12:11   

Czy te by pasowały do traba 601 ??? od tej nivki ;>??
http://moto.allegro.pl/am...1607334348.html
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-05-18, 12:59   

dolna tuleja w Trabancie ma 12mm, trzeba w tych rozwiercić :)
 
 
 
blacHa 


DDR: 601.353
Wiek: 34
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 181
Skąd: Poznań WLKP
Wysłany: 2011-05-18, 17:06   

jop, na przód te amorki pasują:) od tego kolesia mam u siebie, jak pisał Kula trzeba rozwiercić tuleję.
_________________

 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-05-18, 22:46   

a na tyl do 1.1 (chodzi o samo mocowanie, nie o sprezyne) ?
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2011-05-19, 06:36   

z tego co misie obiło o uszy jest różnica miedzy sprężyna a resorem w mocowaniu amora do wahacza. a u góry to nie wiem. może coś tam być, skoro nadkola już tez były inne.
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Geras 
GERAS


DDR: 601
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 190
Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-05-19, 10:55   

Czyli co ;] do przodu bedzie ok ? do 601 a jeśli chodzi o tył ja mam resor tył czy tez bedą te same ??? czy coś innego
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2011-05-19, 13:56   

chyba jo ;)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2011-05-19, 16:05   

tak, w resorze to mocowanie jest wezsze (mialem jeden taki wahacz)
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Geras 
GERAS


DDR: 601
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 190
Skąd: Toruń
Wysłany: 2011-05-24, 19:38   

dobra dzieks kumpel ma mi dzis przyniesc amorki od łady se zoabcze ;]
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13