[601] ile można by było skrucic amorki |
Autor |
Wiadomość |
mateusz601
DDR: trabant 601 kombi
Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 19 Skąd: tranów
|
Wysłany: 2009-02-15, 11:18 [601] ile można by było skrucic amorki
|
|
|
mam pytanko ile by mozna by było skrucic amorki do trabiego zeby była ladna gleba i zeby prawidłowo pracowały mam goscia mozna powiedziec sąsiada co zajmuje sie takimi rzeczami |
_________________ Mateusz Nowak |
Ostatnio zmieniony przez J.J. 2011-12-17, 01:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
eljot87
DDR: 1.1 91'
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 362 Skąd: nie stąd
|
Wysłany: 2009-02-15, 12:04
|
|
|
ja do swojego 1,1 skróciłem przednie o 80mm tylne o 60mm moim zdaniem więcej na tych amortyzatorach skracać nie ma sensu... jeśli masz z tyłu w 601 sprężynę to masz ten sam amortyzator z tyłu co u mnie... a jeśli masz przód i tył na resorze to w ogóle nie ma sensu skracać amortyzatorów tylko założyć te z łady lepiej. |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2009-02-15, 18:41
|
|
|
1.1, a 601 to co innego.
Kup poprostu amory od lady. |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2009-02-15, 23:24
|
|
|
podepnę się do tematu. amory z łady są spoko ale mogły by być jeszcze krótsze. mi zostaje 1cm skoku jak stał szczuro na kołach. znacie może jakieś modele co są jeszcze krótsze i w miare pasują? |
|
|
|
|
john'ek
Talib
DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 442 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-02-15, 23:48
|
|
|
w heldze mialem z przodu od malucha ale byly bardzo podobne do tych ladoskich... |
_________________
|
|
|
|
|
Qbs
i Zenek...
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 305 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-02-16, 00:04
|
|
|
pralki maja krotkie amortyzatory :D |
_________________ www.customfactory.pl
CUSTOM FACTORY X WHEEL WIDE |
|
|
|
|
bzyku
;)
DDR: 601s
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 25 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2009-03-19, 21:06
|
|
|
Przód:
Resor oddać do kowala, aby przeklepał go o 4 cm niżej. Dorobić wyparcie od resora do ściany czołowej silnika, aby Trabant się nie złamał (chyba, że jest po blacharce lub w dobrym stanie). Można do tego utwardzić amortyzatory.
Tył:
Jeśli zawieszenie jest na sprężynach śrubowych należy albo oddać sprężynę do zakładu zajmującego się zawieszeniami, aby skrócili ją na gorąco, lub uciąć 1,5 zwoju, albo założyć w przypadku Trabanta Limuzyny sprężyny od wersji Kombi - są twardsze oraz niższe o około 1,5 zwoju. Można utwardzić amortyzatory. Tylne koła będą stały prosto.
Mam pytanie odnośnie tego co znalazłem na cartoon trabant(powyżej) czy to już jest maxxx czy da rade jeszcze więcej?? czekam na odp, pozdrawiam:bzyku :D |
_________________
|
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2009-03-19, 21:15
|
|
|
da się jeszcze duzo nizej zejsc..
masz płaski resor + przedluzenia wahaczy/ zwrotnic + 2 cm podkladka pod resorem to praktycznie lezy przy ziemi ( maxim)
albo sztabka pod resor + klepanie na płasko ;) tez usiądzie nizej o wiele |
|
|
|
|
bzyku
;)
DDR: 601s
Wiek: 32 Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 25 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2009-03-20, 13:24
|
|
|
no ok :D ale nie chce go obniżać na maxa, bo to musi jeszcze w miare jeździć, ale dzięki ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
MC-Maxim
DDR: T1
Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 126 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2009-03-25, 00:12
|
|
|
E tam jezdzic ... po co :D hehe .. nie no, nie ma co przesadzac ;) |
_________________ www.thevintagevwbus.com |
|
|
|
|
wrocek
DDR: Trabant 1.1
Wiek: 37 Dołączył: 31 Lip 2010 Posty: 75 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2010-09-03, 13:37
|
|
|
Siema mam pytanko jak zregerenowac amorki od traba 1.1 Dokładniej to chodzi mi o to ile oleju trzeba wlac i jakiego żeby były twardsze. |
_________________ Wrocek |
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2010-09-03, 14:29
|
|
|
na jednym z for internetowych kiedyś rzuciło mi się w oczy ile wlać oleju.
Jak nie ma na tym, to poszukaj na cartoontrabant.pl |
|
|
|
|
Geras
GERAS
DDR: 601
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 190 Skąd: Toruń
|
|
|
|
|
Kula
kawał skur*ysyna
DDR: szczur 72"
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 375 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-05-18, 12:59
|
|
|
dolna tuleja w Trabancie ma 12mm, trzeba w tych rozwiercić :) |
|
|
|
|
blacHa
DDR: 601.353
Wiek: 35 Dołączył: 07 Sty 2008 Posty: 181 Skąd: Poznań WLKP
|
Wysłany: 2011-05-18, 17:06
|
|
|
jop, na przód te amorki pasują:) od tego kolesia mam u siebie, jak pisał Kula trzeba rozwiercić tuleję. |
_________________
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-05-18, 22:46
|
|
|
a na tyl do 1.1 (chodzi o samo mocowanie, nie o sprezyne) ? |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
Wysłany: 2011-05-19, 06:36
|
|
|
z tego co misie obiło o uszy jest różnica miedzy sprężyna a resorem w mocowaniu amora do wahacza. a u góry to nie wiem. może coś tam być, skoro nadkola już tez były inne. |
_________________ TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek |
|
|
|
|
Geras
GERAS
DDR: 601
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 190 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2011-05-19, 10:55
|
|
|
Czyli co ;] do przodu bedzie ok ? do 601 a jeśli chodzi o tył ja mam resor tył czy tez bedą te same ??? czy coś innego |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2011-05-19, 16:05
|
|
|
tak, w resorze to mocowanie jest wezsze (mialem jeden taki wahacz) |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Geras
GERAS
DDR: 601
Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 190 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2011-05-24, 19:38
|
|
|
dobra dzieks kumpel ma mi dzis przyniesc amorki od łady se zoabcze ;] |
|
|
|
|
|