Zamknięty przez: J.J. 2012-02-12, 22:55 |
[1.1] Biały 1.8 |
Autor |
Wiadomość |
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2008-11-15, 18:16 [1.1] Biały 1.8
|
|
|
Kumpel podesłał mi linka jako ciekawostkę a ja go kupiłem :D
silnik 1.8 RP, wtrysk jednopunktowy, 90km. Skrzynia 5, skracane półosie. Na drugim zdjęciu mocowanie skrzyni biegów. Pompa hamulcowa i serwo z poloneza, ale zrobiła aut! i jest założona z polo fox. Reszta mechaniki seryjna.
fotele Recaro z opla kadeta GSE, obszyte na nowo razem z tylną kanapą, czarna tapicerka na podłodze i drzwiach.
A to już moja inwencja twórcza. Prawie jak calibra team ;-) podświetlenie tablicy na białych ledach oraz przymiarka ats. Obecnie maska i grill jest czarny, i zmieniłem klamki na alu.
Samochód stał chyba 5 miesiecy nie ruszany i widać to po nim. Hamulce z tyłu zapieczone na amen, pompa padła, rozpadły się klocki z przodu, pękła osłona przegubu na półosi itp itd. Z przodu mam zdechnięte sprężyny, amorki chyba też padnięte, Progi nadproża i jaskółka do wymiany.
Więcej fotek:
I moje ulubione :D
Chłodnica jest z skody 120 (78pln na allegro) i dwa wentylatory z nawiewu :P |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
Ostatnio zmieniony przez J.J. 2011-12-17, 02:01, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
j3drus
DDR: Polo Turbo
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 81 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2008-11-15, 20:04
|
|
|
Pogratulować ;-) Napisz jak to śmiga z tym silnikiem (chyba że jeszcze nie jeździłeś) Trochę pracy czeka Cię przy nim ale będzie rakieta :D |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2008-11-16, 12:02
|
|
|
On nie śmiga, on zapier****. Odpalony jest, podtlenek LPG nie działa ale muszę to zrobić bo połyka 11-13l/100 km. Nie liczyłem ile ma do 100, ale jak się zapomnę i dodam za dużo gazu w winklu to leci na zewnętrzną. No i 5 bieg sie bardzo przydaje :) 100 km/h i 2500 rpm to można jechać :D |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2008-12-29, 23:49
|
|
|
Błagam was, proszę i nawołuję!
NIE KUPUJCIE ZASTANYCH AUT!!
Od czasu jak go kupiłem:
1.Hamulce. Tragedia. Tył 100% rdza, cylinderki nie robią, z przodu okładzina klocków odpadła od blachy.
2. Pompa hamulcowa padła po ok miesiącu, wyglądała na nową
3. Uszczelniacze zaworowe nie trzymają: kopci jak zwai.
4. Pompa wody- nie z gruchy zaczęła lać (nie kapać, LAĆ)
5. No i milion innych głupich spraw, a to jakaś żarówka nie świeci, a to coś kapie.... :roll: |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
john'ek
Talib
DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 442 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008-12-29, 23:53
|
|
|
takie życie... ale podziałasz i będzie banglać:) |
_________________
|
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2008-12-30, 01:01
|
|
|
Maciek nie łam się! patrz na mój projekt :D:D |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2008-12-30, 01:17
|
|
|
taaa... a ja co mam powiedziec ? :-P |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
john'ek
Talib
DDR: Porsche 924 / Łada Samara
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 442 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008-12-30, 12:50
|
|
|
o:) mądrego to i warto posłuchać:) |
_________________
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
|
|
|
|
Jedras1991
DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-10, 19:26
|
|
|
Ja mam podobnie w g40... kupiłem poli na swap i w polo był igiełka pojeździłem nim pare min i lux, zero kopcenia, ładnie dmucha g itp.
Auto przed sprzedażą stało jakiś rok, po swapie silnik zaczął się sypać, wszędzie woda i olej, po wymianie uszczelek przejechałem 15km i kontrolka oleju...+ pisk z tacho. Więc wymiana pompy oleju i uszczelek przynależnych, jest ok, chodził 2h na wolnych i nic dziwnego się nie stało. następnego dnia odpalam a tu chmura dymu jak z zwia... i panewka cyka.
Teraz zbieram na kapital... jak się wkurzę kupie ajkiegosdawcę z kr-em i heja banana.
Dobrze ci radzę sprzedaj to puki jeszcze się nie zapędziłeś w xtyś złotych. |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2010-05-10, 20:26
|
|
|
Ale odkop :D Ale projekt żyje! Bardzo pooooooowoli ale pcham do przodu.
X tys już dawno pękło. Kupiłem Kr, bo rp to rozwojowy nie jest. Gwint Kw, heble 280 na przód, chociaż nie wiem po co mi takie wielkie, ale szpan jest :), Adaptery do tarcz na tył zrobione, co tam jeszcze.... felgi 15... drugi wałek wydechowy.... wtryski z listwą z 1.8 20v teraz elektroniki szukam coby to w benzynę zasilić bo w reanimację Ke-jetronica nie wieżę. miał być MegaSquirt ale mnie jeden gościu w huja zrobił i szukam digifanta. Tylko digi 1 czy 2? Ktoś mi wspominał że digi2 nie wymaga strojenia pod 16v :roll: |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
marszal
DDR: trabant polo
Wiek: 40 Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 220 Skąd: Jasło koło Osobnicy
|
Wysłany: 2010-05-10, 22:07
|
|
|
na digi 1 wicej wyciagniesz mocy chyba ze sie pomylilem to poprawiac:) |
_________________ Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić. |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-05-10, 22:47
|
|
|
no i digi2 ma przeplywke, ktora trzeba gdzies schowac ;)
pokaz jakies aktualne foty auta i rzezby :) |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Jedras1991
DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-10, 22:59
|
|
|
Digi 1 też ma przepływkę... zależy jaki, bez przepływki to są wersje an 2 mapach pod G. Generalnie digi 1 jest najbardziej rozwojowym kompem. No i nie trzeba kasować błędów bo po 20-30min bez prądu się resetuje. On sam sobie dobierze dawkę jaka jest potrzebna, stroisz na przepływce ew na mapie zewnętrznym sprawdzając skład mieszanki i jest git. |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-05-10, 23:05
|
|
|
Digi 1 ma tzw. Copot, czyli malutki czujnik w dolocie |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Jedras1991
DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-11, 08:45
|
|
|
Ale tylko w wersjach doładowanych... w polo gt mam digi 1 na przepływce, stare g40 także były na przepływce. |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2010-05-11, 19:59
|
|
|
Jak chcecie zobaczyć fotki silnika w piwnicy i wałków na półce to czemu nie :D Z samym autem nie dzieje sie nic, mam budowę na głowie, ślub i takie tam duperele :D
Pewnie się mylę ale:
Digi 2 ma przepływkę, to wiem. Koleś też cos wspominał że "sam się dostroi"
Digi 1 zdaje się ma czujnik temperatury powietrza w dolocie, copot. Z Copotu i TPS oblicza ilość powietrza, ale 16v daje więcej powietrza i digi podawałby za mało paliwa.
I tu pojawia się magiczne strojenie pod 16v.... a to 800 pln wyjęte z kieszeni (u GTO lub PrzemoGTI) :(
A wtrysk z 3f? Nie jestem pewien czy to digi ale ma przepływke. Czy ma to sens przy 16v ?
czy szukać digi 1 z przepływką? |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
Jedras1991
DDR: Wartburg G40...
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-05-11, 21:45
|
|
|
W 3f mam DIGIFANTA I z przepływomierzem, jak w starych G40.
W golfie też mam przepływkę pod digi 1. A capot to czujnik masy powietrza, zgrubną dawkę oblicza z ciśnienia tą rurką do ecu. Bez capota więcej pali i lekko traci na mocy ale chodzi. Wersja z przepływką nie zadziała bez przepływomierza, który jest też po prostu super, klapka i potencjometr. Zresztą dawka jest zapisana w Epromie, a ecu tylko koryguje. |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2011-10-29, 20:07
|
|
|
czyt Te 1,8 RP żyje :?: |
_________________
|
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2011-10-30, 19:03
|
|
|
Niestety to 1.8 nie żyje :( Było źle pospawane+cięte sprężyny przy seryjnych amorach= rozwalona buda. Popękała jaskółka, okazało się że jest całkowicie zgniła od środka razem z progami. Ktoś to pospawał ale nie zabezpieczył niczym od środka. Ale będzie bazą do następnego projektu. Niestety :P zmieniłem stan cywilny i baaaardzo skurczył się budżet. Powoli w miarę możliwości coś działam. Zakupiłem od Heraklesa ostatnio hamulce 256mm i skrzynię z passka 16v. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2012-02-12, 12:47
|
|
|
Historia tego samochodu dokonała się :-( Stał się dawcą części do kolejnego projektu, mam zamiar poprawić wszystkie niedociągnięcia i błędy których dokonał poprzedni w właściciel i twórca.
Nie mam tego na zdjęciach ale słupek B z obydwóch stron był oderwany (sic!) od podłogi. Szalone 90km targało nadwozie dosłownie na strzępy. W jaskółce znalazłem ok 1 cm jakiejś dziwnej mazi, coś ala plastelina albo kit, niestety nie uchroniło to jej od całkowitej degradacji.
Próg od strony pasażera oderwałem golymi rekami ... :-(
Najważniejsze czyli sanki z silnikiem również wymagają gruntownej przebudowy. Zamierzam przesunąć silnik maksymalnie do tyłu i przywrócić normalny wygląd przedniej belki sanek.
Mocowanie od strony skrzyni
Oraz od strony silnika z tyłu. Masakra.
I takie tam z spawania podłogi. Mam drugi temat założony o tym trabie więc resztę będę uzupełniał tam.
|
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
|