(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] Janosikowóz
Autor Wiadomość
lisek 

DDR: 601
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 344
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2013-06-10, 18:27   

no jak dla manie jest gitara
 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2013-06-10, 21:42   

czegoś mi w nim jeszcze brakuje ;p
_________________

 
 
 
lisek 

DDR: 601
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 344
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2013-06-11, 09:52   

zderzaków :P
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-06-11, 20:39   

Oj tak :D Mam nadzieje, że już niedługo nie bede meczył się jakimiś cięzkimi przeróbkami jak teraz, tylko detale i dorabianie do ideału :)

Aktualnie walczę z wybierakiem biegów który niestety tez trzeba przerobić. Ciesze się, że moge auto położyc jak 601. Jak juz ogarne air to taka gleba zawita. Na gwincie chyba bym tak nie umiał jezdzic :D
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2013-06-12, 12:59   

jak w 601 ? to dawaj tak jak ja mialem/mam a nie :p tymbardziej ze masz 165/55
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-06-12, 14:32   

challange accepted!
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 32
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2013-06-13, 15:34   

:D :D
 
 
 
gacol 

DDR: trabant 1.1
Wiek: 35
Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 15
Skąd: Imielin(śląsk!)
Wysłany: 2013-06-15, 12:35   

Słuchaj z czego masz gaziory? I jak wyszła kwestia kolektórów?Gaziory łączyłeś ori gumami z moto czy zastosowałeś coś innego
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-06-15, 20:15   

Gaźniki Mikuni z Yamahy r1 <2002r. Kolektor robiłem sam + gumy od sam nie wiem czego, te oryginalne troche za drogie...

Jak masz pojecie i narzędzia to kolektor zrobisz sam.
 
 
 
gacol 

DDR: trabant 1.1
Wiek: 35
Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 15
Skąd: Imielin(śląsk!)
Wysłany: 2013-06-16, 13:15   

No mam właśnie gażniki z cbr f3.Nie wiem czy wydolą na serii dyszach.Zawsze można kupić dynojety i będzie lepiej.Wrzucisz dokładniejsze foto tych gum? Kurcze bo ori tak jak wspominasz drogie a z tego co pamiętam to nie były w zbyt rewelacyjnym stanie.
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-06-16, 16:46   

Gaźniki od motocykla np. 600ccm pojemności dają rade nawet przy 1.3 w samochodzie bez zmiany dysz. Wszystko trzeba oczywiście odpowiednio wyregulować.

Te gumy to normalne węzę wody do ciągników, kupisz w sklepie z częściami rolniczymi. Są chemio-odporne. Kupiłem z metra i dociąłem nożem równo. Największy problem jest z kolektorem. Polecam od razu powiększyć kanały dolotowe (z jajowatych na okrągłe).
 
 
 
gacol 

DDR: trabant 1.1
Wiek: 35
Dołączył: 16 Maj 2013
Posty: 15
Skąd: Imielin(śląsk!)
Wysłany: 2013-06-16, 17:18   

Akurat o regulacje sie nie boje bo temat motocykli jest mi b.dobrze znany.A mam pewne sztuki bo przed wysypaniem sie tego silnika robiłem w nich czyszczenie i synchro.Pozostaje kwestia dawki.Właśnie bałem się o te gumy ze względu na "lewe powietrze" i ew.problemy ze schodzeniem z obrotów.
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-10-31, 13:10   



więcej może w tygodniu :)
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-11-04, 00:57   

Niby 165/55 a na tym foto dziwnie wygląda. :D
Zastanawiałem się gdzie ustrzeliłeś te foto ale , bez skutków.
Co do pompy oleju - nie spodziewał bym się ,ze to wina sprężyny. Kupa nerwów no ale było warto.

Napisz jak wrażenia ,osiągi i spalanie.

Ja niestety nie pamiętam jak u mnie ze spalaniem benzyny było ,ale gazu spalało od 15- 20 litrów po górach (Wisła - Słowacja) bo jakoś tyle co zrobiłem pojechałem w trasę.
_________________
 
 
 
lisek 

DDR: 601
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 344
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2013-11-04, 10:30   

sqall nakręci jakiś filmik jak to ryczy i jeździ
 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2013-11-04, 13:46   

Ładnie sie prezentuje tylko czegoś w nim brakuje ;p albo kwadratów w chromie albo nie wiem :)
_________________

 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2013-11-04, 13:54   

a gdyby tak atrape pod kratką na czarno ?
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-11-04, 15:21   

listw na foto niewidać , o tym ,że brakuje kratki na słupku to już wcale :D
no J.J., dobrze mówi , mnie podmalowanie na czarno tylko na dobre wyszło.
A tak to wygląda jak by pół atrapy świnia wpi€rdoliła.
Po za tym kosa w kolorze ładniej by się prezentowała ,a tak to jej nie widać.

Szacun
_________________
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-11-04, 23:06   

Z tą atrapą może i macie rację. Zakleję taśma i przetestuje efekt.

Aktualnie to ciągle bawię się z mechaniką. Auto nie jeździ tak jak powinno. Silnik nierówno pali, wydech stuka, tył za miekki. Jeździ całkiem spoko, ale bez przesady. Zmniejszyłem mu teraz dawkę paliwa więc spalanie spadło. Nie wiem do ilu bo nie udało mi się zmierzyć jeszcze :)

Progi i kosa na 100% zostają czarne. Na żywo ją widać i jest git. Chyba ze dorwe okrągłe zderzaki i kose do nich. Wtedy kolor.

Plany na nowy sezon:
- zrobić wnętrze
- bagażnik dachowy (zawsze chciałem więc bedzie)
- nowy wydech przez jaskółke bo nie moge zejść nizej
- nowe felgi, zapewne bedzie szerzej bo bieda jest
- kilka elementów do proszku/chromu oddać.

Co do kratek to jest dylemat. Albo założyc czarne małe, oryginalne z 1.1 albo robic dziurę w słupku pod srube do alu wiekszych. Sam jeszcze nie wiem.

Ogólnie to teraz staram się nic nie robić, tylko cieszyć ostatnimi dniami jazdy :)

Zapomniałem dodać, że ostatnio zamontowałem el. pompke paliwa 0,24bara. Duzo lepiej niz na trabantowej jest.
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-11-04, 23:16   

dziurę po co ? alu z 601 czy metalowe powlekane czarną folią z Uniwersal są takie same identyczne.
no chyba ,ze nie masz z uniwersala i chcesz z limo założyć szkoda budę dziurawić.
Ja bym odkleił tę powłokę i wypolerował (mam już tak 1 szt zrobioną.)
Poszukaj kompletu kratek wlotów z Uniwersall to nie będziesz musiał dziurawić.

No i dobre z tą pompką o której mówiłem :D
_________________
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-11-04, 23:31   

Dobrze mówiłes tylko trzeba było ją obok baku zamontowac bo nie dawała rady zaciągnąć w komorze silnika. W sumie lepiej bo nie widac :) Strasznie buczy tylko :|

Moze aluminiaki róznia sie wielkością, mówisz ze kombiaki miały mniejsze?
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-11-04, 23:42   

U mnie też pompa paliwa buczy (głośniej od silnika :D)

No Universall ma mniejsze od tych z Limo.
wymiary kratki z Universall
wysokość 155mm
szerokość 80mm
ilość żeberek 11
i bardzo małe odstępy między żeberkami a otworami na śruby.
rozstaw otworów na śruby montażowe 145mm

Jak co mam 2 takie kratki niestety lewe - od strony kierowcy.
1 alu w polerce do dokończenia 2 chyba stalowa powlekana.
Może coś skompletujesz ?
jestem skłonny 1 odstąpić. (tylko najpierw muszę sprawdzić czy mam we Violecie Alu kratki bo docelowo mam mieć alu+poler)
_________________
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2013-11-05, 00:01   

Mam czarne z uniwersala ale one sa w jakiejs megamocnej farbie, czym to sciągałes?
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-11-05, 00:08   

podgrzałem opalarką i na gorąco ściągałem.
(z metalowej jeszcze nie próbowałem ściągać farby - metalowa na bank bo rancik ma zardzewiały ..)
_________________
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2013-11-05, 09:08   

a buczenie przechodzi Ci na budę, że tak głośno ?
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 12