601 s rocznik 1976 |
Autor |
Wiadomość |
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-01-03, 22:59
|
|
|
i dalej
to by było na tyle w pierwszy łikend 2016. prace dynamicznie idą do przodu.
wymieniony stelarz maski drzwi z przyklejonym na gotowo poszyciem. jeszcze długa droga ale najwazniejsze ze prace nie stoją w miejscu
bede meldował o postępach tymczasem pozDDRo |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2016-01-04, 22:52
|
|
|
Piękna sprawa ! Jest zapał widzę.
Zazdroszczę ;) Mi brakuje niestety do tego -10 na dworze nie pomaga :p |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-01-09, 19:43
|
|
|
jeszcze kilka dobrych dni ostrej pracy i bedzie kolejny etap.
każda najmniejsza dziurka jest wycinana i wstawiana nowa blacha tak zeby nie było niespodzianek za krótki czas.
zastanawiam sie - i tu zachęcam do zabierania głosu - czy robic przelot na wydech w jaskółce.
te auto nie bedzie jakoś mega niskie do tego przeswit przy kołach 15` tez bedzi ok i czy jest sens osłabiać ten element ?? |
|
|
|
|
Trabanciarz DDR
Love Trabant
DDR: Trabant 601 '89
Dołączył: 11 Paź 2014 Posty: 83 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2016-01-10, 18:56
|
|
|
Jest kilka opcji, albo naciąć trochę jaskółe, i wspawać otwór przez który później wpuścisz wydech, albo np. skrócić wydech, zrobić nowy dyfuzor zakończyć wydech z przodu? |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-01-14, 06:50
|
|
|
wydech chciał bym raczej klasycznie tylko wypuscic pod progiemcos musze pomysleć.
moze w ramach spawania podłogi zrobie miejsce na drugi tłumik co by sie to nie darło na pół wioski.
z ciekawostek to dokupilem tylne blotniki...stare było a raczej sa całe nie mają peknięcia ani ryski natomiast mają coś dziwnego. na wysokości koła mniej więcej w połowie wysokosci mają symetryczne wgniecenia. tak jakby od czegos obłego. w idealnie tych samych miejscach z prawej i lewej. Pytanie do was od czego to moze byc. probowałem to wypchnąć i nic na sucho mokro ciepło zimno pod obciazeniem. trudno to uchwycic na zdjęciu. |
|
|
|
|
Trabanciarz DDR
Love Trabant
DDR: Trabant 601 '89
Dołączył: 11 Paź 2014 Posty: 83 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2016-01-14, 11:29
|
|
|
Mam ten sam problem bo chciałem uniknąć cięcia jaskółki, a wydech chciałbym puścić gdzieś przed tylnym kołem bez ingerencji w profile, ewentualnie pójdę na całość i będzie zawijas pod maską :D
Te wgniotki to może wada fabryczna? Może w fabryce coś się dostało do formy i przez to ten kłopot? |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
Wysłany: 2016-01-15, 07:24
|
|
|
a z duroplastu, który ewidentnie czuć czy taki niepachnący ten duro ?
bo jeśli pachnący to jakiś stary typ może?
co do wydechu to może takie coś jak w załączniku ?
jasq.jpg jasqłek |
|
Plik ściągnięto 16385 raz(y) 10,93 KB |
|
_________________ TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-01-15, 09:15
|
|
|
przy wydechu o czyms taki myslalem lub ewentualnie półokragle wcięcie
co do duro to z zapachami kiepsko bo zimno i tylko mróz czuć hehhehe |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
Wysłany: 2016-01-25, 21:01
|
|
|
Wcięcie półkoliste zrobić w jaskółce, zyskasz kilka cm mniej ale łatwiej zabezpieczysz od wewnątrz. Uderzenie wydechem nie jest tak straszne jak walnięcie miską (szczególnie w 601 ;) czy sankami. Sam miałem prawie seryjny prześwit a rura była praktycznie plaska, zależy jak się jeździ i gdzie. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4 |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-01-29, 07:33
|
|
|
historyczna chwila
Trabant stanoł na czterech kołach i pierwszy raz od 1990 roku przejechał kilka metrów - w momencie zakupu wszystko było tak zapieczone ze koła się nie kręciły :(
ale ten etap mam już za sobą teraz wszystko jest tak jak być powinno
spasowanie mi się podoba wysokość jest ok zobaczę jak będzie wyglądał po uzbrojeniu budy
narazie tak zostaje - trochę fot
jeszcze kilka pierdółek i w przyszłym tygodniu koniec z blacharka. warto było podejść do tego na spokojnie |
|
|
|
|
Kargul
DDR: TRABI
Wiek: 35 Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 54 Skąd: Kielce/Wieluń
|
Wysłany: 2016-01-31, 08:47
|
|
|
Pasują te felgi... Ładnie:) |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-02-01, 07:49
|
|
|
zaczyna to znów przypominać auto.
|
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-02-03, 08:12
|
|
|
kolejne prace za nami
długo rozkminiana kwestia przelotu przez jaskółkę, wyszło coś takiego, wszystko zakonserwowane przy okazji otwarcia profilu i ładnie pospawane, problem najniższego punktu w aucie rozwiązany teraz tylko czekać na wydech
szyberdach
malutkie wstawki
jeszcze kilka drobnostek i etap spawania bedzie za nami |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-02-10, 12:44
|
|
|
jak niektórzy wiedza z fb to trabik wrocil na stare smieci po blacharce i teraz kilka pierdółek i niebawem ruszamy na lakier.
Ruszamy w droge
Tak dach nie jest jeszcze wklejony i na czas transportu był na pasie
juz w domku
|
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-06-16, 06:51
|
|
|
Wpadły jajka ... jako wypełniacz czasu bo ostatnio mało się dzieje.
Ale moment w którym zacznie to wyglądać jest już bliski - malowanie już w zasięgu wzroku.
tymczasem podgląd jajek - nówka sztuka
teraz zostaje tylko zdjac alu i zalozyc stalowki skompletowac wszystko co ma isc w kolor i wybrac sie na wycieczke..... progres |
|
|
|
|
Trabanciarz DDR
Love Trabant
DDR: Trabant 601 '89
Dołączył: 11 Paź 2014 Posty: 83 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2016-06-16, 10:21
|
|
|
Miodzio :D Czekam na dalsze postępy :) |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-06-27, 06:37
|
|
|
Autko zawiezione na lakiernie, zatem kolejny etap rozpoczęty.
jak będą postępy to będzie relacja
:) |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-07-27, 06:51
|
|
|
wpadły amorki
|
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-09-08, 06:54
|
|
|
drgnęło teraz tylko pilnować zęby po mało szło w dobrą stronę - jak fachowca nie przypilnujesz to ...... szkoda słów
wyczyszczone elementy które były wstawiane
a po wyczyszczeniu wytrawiamy
dziś dalej |
|
|
|
|
Trabanciarz DDR
Love Trabant
DDR: Trabant 601 '89
Dołączył: 11 Paź 2014 Posty: 83 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2016-09-10, 20:06
|
|
|
Co racja to racja, każdego trzeba na każdym kroku pilnować...Więc najlepiej w miarę możliwości robić samemu :) |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-09-21, 10:35
|
|
|
kolejna drobnostka
|
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-09-28, 07:20
|
|
|
Druga warstwa epoksydu zagościła na aucie.
teraz tylko szpachla kit i będzie git. :)
Jest progres jest dobrze |
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2016-10-26, 13:55
|
|
|
Potrzebuje info o ile skrócić drążki kierownicze tak co by auto + - jechało równo.
Z czerwonego nie pamiętam a nie chce przesadzić drazki mam zdjęte i ciężko mi to określić |
|
|
|
|
|