(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
601 s rocznik 1976
Autor Wiadomość
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-01-03, 22:59   

i dalej










to by było na tyle w pierwszy łikend 2016. prace dynamicznie idą do przodu.
wymieniony stelarz maski drzwi z przyklejonym na gotowo poszyciem. jeszcze długa droga ale najwazniejsze ze prace nie stoją w miejscu

bede meldował o postępach tymczasem pozDDRo
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2016-01-04, 20:15   

Świetnie to wygląda
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2016-01-04, 22:52   

Piękna sprawa ! Jest zapał widzę.
Zazdroszczę ;) Mi brakuje niestety do tego -10 na dworze nie pomaga :p
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-01-09, 19:43   

jeszcze kilka dobrych dni ostrej pracy i bedzie kolejny etap.

każda najmniejsza dziurka jest wycinana i wstawiana nowa blacha tak zeby nie było niespodzianek za krótki czas.

zastanawiam sie - i tu zachęcam do zabierania głosu - czy robic przelot na wydech w jaskółce.
te auto nie bedzie jakoś mega niskie do tego przeswit przy kołach 15` tez bedzi ok i czy jest sens osłabiać ten element ??
 
 
 
Trabanciarz DDR 
Love Trabant


DDR: Trabant 601 '89
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 83
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-01-10, 18:56   

Jest kilka opcji, albo naciąć trochę jaskółe, i wspawać otwór przez który później wpuścisz wydech, albo np. skrócić wydech, zrobić nowy dyfuzor zakończyć wydech z przodu?
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-01-14, 06:50   

wydech chciał bym raczej klasycznie tylko wypuscic pod progiemcos musze pomysleć.
moze w ramach spawania podłogi zrobie miejsce na drugi tłumik co by sie to nie darło na pół wioski.

z ciekawostek to dokupilem tylne blotniki...stare było a raczej sa całe nie mają peknięcia ani ryski natomiast mają coś dziwnego. na wysokości koła mniej więcej w połowie wysokosci mają symetryczne wgniecenia. tak jakby od czegos obłego. w idealnie tych samych miejscach z prawej i lewej. Pytanie do was od czego to moze byc. probowałem to wypchnąć i nic na sucho mokro ciepło zimno pod obciazeniem. trudno to uchwycic na zdjęciu.
 
 
 
Trabanciarz DDR 
Love Trabant


DDR: Trabant 601 '89
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 83
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-01-14, 11:29   

Mam ten sam problem bo chciałem uniknąć cięcia jaskółki, a wydech chciałbym puścić gdzieś przed tylnym kołem bez ingerencji w profile, ewentualnie pójdę na całość i będzie zawijas pod maską :D

Te wgniotki to może wada fabryczna? Może w fabryce coś się dostało do formy i przez to ten kłopot?
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2016-01-15, 07:24   

a z duroplastu, który ewidentnie czuć czy taki niepachnący ten duro ?
bo jeśli pachnący to jakiś stary typ może?

co do wydechu to może takie coś jak w załączniku ?

jasq.jpg
jasqłek
Plik ściągnięto 16389 raz(y) 10,93 KB

_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-01-15, 09:15   

przy wydechu o czyms taki myslalem lub ewentualnie półokragle wcięcie

co do duro to z zapachami kiepsko bo zimno i tylko mróz czuć hehhehe
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2016-01-25, 21:01   

Wcięcie półkoliste zrobić w jaskółce, zyskasz kilka cm mniej ale łatwiej zabezpieczysz od wewnątrz. Uderzenie wydechem nie jest tak straszne jak walnięcie miską (szczególnie w 601 ;) czy sankami. Sam miałem prawie seryjny prześwit a rura była praktycznie plaska, zależy jak się jeździ i gdzie.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-01-29, 07:33   

historyczna chwila

Trabant stanoł na czterech kołach i pierwszy raz od 1990 roku przejechał kilka metrów - w momencie zakupu wszystko było tak zapieczone ze koła się nie kręciły :(
ale ten etap mam już za sobą teraz wszystko jest tak jak być powinno

spasowanie mi się podoba wysokość jest ok zobaczę jak będzie wyglądał po uzbrojeniu budy
narazie tak zostaje - trochę fot















jeszcze kilka pierdółek i w przyszłym tygodniu koniec z blacharka. warto było podejść do tego na spokojnie
 
 
 
Kargul 

DDR: TRABI
Wiek: 35
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 54
Skąd: Kielce/Wieluń
Wysłany: 2016-01-31, 08:47   

Pasują te felgi... Ładnie:)
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-02-01, 07:49   

zaczyna to znów przypominać auto.



 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-02-03, 08:12   

kolejne prace za nami

długo rozkminiana kwestia przelotu przez jaskółkę, wyszło coś takiego, wszystko zakonserwowane przy okazji otwarcia profilu i ładnie pospawane, problem najniższego punktu w aucie rozwiązany teraz tylko czekać na wydech









szyberdach

malutkie wstawki


jeszcze kilka drobnostek i etap spawania bedzie za nami
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-02-10, 12:44   

jak niektórzy wiedza z fb to trabik wrocil na stare smieci po blacharce i teraz kilka pierdółek i niebawem ruszamy na lakier.


Ruszamy w droge




Tak dach nie jest jeszcze wklejony i na czas transportu był na pasie





juz w domku
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-06-16, 06:51   

Wpadły jajka ... jako wypełniacz czasu bo ostatnio mało się dzieje.
Ale moment w którym zacznie to wyglądać jest już bliski - malowanie już w zasięgu wzroku.

tymczasem podgląd jajek - nówka sztuka









teraz zostaje tylko zdjac alu i zalozyc stalowki skompletowac wszystko co ma isc w kolor i wybrac sie na wycieczke..... progres
 
 
 
Trabanciarz DDR 
Love Trabant


DDR: Trabant 601 '89
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 83
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-06-16, 10:21   

Miodzio :D Czekam na dalsze postępy :)
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-06-27, 06:37   



Autko zawiezione na lakiernie, zatem kolejny etap rozpoczęty.

jak będą postępy to będzie relacja

:)
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-07-27, 06:51   

wpadły amorki



 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2016-08-01, 06:42   

ladacznica :)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-09-08, 06:54   

drgnęło teraz tylko pilnować zęby po mało szło w dobrą stronę - jak fachowca nie przypilnujesz to ...... szkoda słów

wyczyszczone elementy które były wstawiane


a po wyczyszczeniu wytrawiamy


dziś dalej
 
 
 
Trabanciarz DDR 
Love Trabant


DDR: Trabant 601 '89
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 83
Skąd: Zamość
Wysłany: 2016-09-10, 20:06   

Co racja to racja, każdego trzeba na każdym kroku pilnować...Więc najlepiej w miarę możliwości robić samemu :)
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-09-21, 10:35   

kolejna drobnostka



 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-09-28, 07:20   

Druga warstwa epoksydu zagościła na aucie.
teraz tylko szpachla kit i będzie git. :)



Jest progres jest dobrze
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2016-10-26, 13:55   

Potrzebuje info o ile skrócić drążki kierownicze tak co by auto + - jechało równo.

Z czerwonego nie pamiętam a nie chce przesadzić drazki mam zdjęte i ciężko mi to określić
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 14