(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.1] Trabi Polo Kombi 1.6SV
Autor Wiadomość
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-03-04, 20:02   

Robi się śmietnik z tym spalaniem.
w ramach śmietnika wspomnę ,że niecałe 5L na trasie to pali mi Kombi Passat B3 1,9TDi.

czas zawołać sprzątaczkę :D
_________________
 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2013-03-04, 20:19   

no dokładnie ;D o czym my w ogolę piszemy ;D hehe to zaraz możemy iść w drugą stronę i mogę powiedzieć ze 20 to standard po mieście ;D hehe
_________________

 
 
 
TrabiVR6 


DDR: VR6
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 232
Skąd: Głowno
Wysłany: 2013-03-04, 22:53   

he he u mnie 20 to mało zalezy w jakich butach wsiadam :D
_________________

 
 
 
Ponti89 


DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35
Dołączył: 31 Sie 2010
Posty: 160
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2013-03-04, 23:30   

no ja tez mowie ze przy lekkiej nodze ;D bo jak ciezka to spali tyle ile wlejesz;D
_________________

 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2014-03-21, 07:20   

Projekt nadal aktualny ale jakos nie ma czasu. Praca i praca ....
A zostało tylko przygotówka pod malowanie i lakier i składać ehh
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-11-21, 02:14   

Puk Puk :D
https://www.youtube.com/watch?v=PlLoCeub0P4
I co dalej ?
_________________
 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2015-01-05, 22:11   

Co dalej..??
Dalej to postanowienie noworoczne szpachla szpachla szpachla ...
W końcu trzeba to zrobić i pojeździć trabem
Jeszcze trochę i dostane do podkładu ale nie wiem czy poradzę sobie z lakierem

20150102258.jpg
Plik ściągnięto 127 raz(y) 152,43 KB

 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 40
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2015-01-06, 21:08   

a ta uszczelka drzwiowa to niby co jest ??
 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2015-01-10, 16:28   

to poprostu uszczelka nie do końca założona
 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2015-03-14, 21:38   

Coś się dzieje.
Może do końca miesiąca do lakiernika

20150124277.JPG
2
Plik ściągnięto 93 raz(y) 96,63 KB

20150124276.JPG
1
Plik ściągnięto 82 raz(y) 110,56 KB

 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2015-08-30, 12:23   

I znów coś ruszyło.
Powoli składanie wszystkiego do kupy i wychodzą braki

Załącznik 1 brak jednego łączenia listwy dachowej
Załącznik 2 oprócz korka wlewu paliwa chyba brakuje jakieś większej nakrętki
Załącznik 3 brak części mechanizmu wycieraczek. Jak by ktoś podał wymiar to się dorobi. brak również "stożka" mocującego ramię wycieraczki

Załącznik 4 brak jednego odblasku oraz zawiasów tylnej klapy.

Brakujące elementy chętnie przygarnę lub za niewielkie pieniążki kupie

20150830337.JPG
Plik ściągnięto 282 raz(y) 41,64 KB

20150830335.JPG
Plik ściągnięto 225 raz(y) 68,73 KB

20150830334.JPG
Plik ściągnięto 276 raz(y) 149,01 KB

20150830339.JPG
Plik ściągnięto 262 raz(y) 189,78 KB

20150830338.JPG
Plik ściągnięto 104 raz(y) 238,68 KB

 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2015-08-30, 15:23   

Robię taki sam zestaw z przodu- zwrotnice opel corsa B + maglownica CC. Jakie zastosowałeś końcówki drążków? Jedne mi nie pasowały do zwrotnicy a drugie były za krótkie, nie pamiętam które czy fiat/opel.
Przekładnia jest centralnie na środku i nie chcę przerabiać drążków. Koleś z CT który wkładał maglownice z cc do 601 dał ją mocno po lewej żeby trafiała w oryginalną dziurę w ścianie grodziowej i jeden drążek skracał i gwintował a do drugiego dorobił przejściówkę i miał gałki z trabanta.
Druga sprawa byłeś na geometrii? Jak wygląda sprawa kąta pochylenia koła? Boję się że wyjdzie mi pozytyw.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
Placik 

DDR: trabant 1.6 SV (1.1)
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 33
Skąd: Radlin
Wysłany: 2015-08-30, 18:27   

Końcówki drążków mam fiatowskie maja dłuższy gwint.
Maglownice mam lekko w lewą strone ale nie musiałem skracać ani wydłużać drążków.
Zwrotnice trzeba rozwiercić na sworzeń trabantowy lub tak jak ja zrobiłem dałem wahacze do regeneracji i zleciłem odrazu stoczenie do rozmiaru oplowskiego sworznia.
Po takiej przeróbce jest pozytyw nie duży ale da sie wyprostować lub zrobić negatyw poprzez poszerzenie otworów mocujących w zwrotnicy i uchwytów w amortyzatorze-wyfrezować fasolki
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 9