Ratowanie Trabanta |
Autor |
Wiadomość |
Bolsiarz
DDR: Trabant
Wiek: 104 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 110 Skąd: Obora
|
Wysłany: 2014-10-23, 10:05
|
|
|
ewentualnie slyszałem ze stara skrzynia jest lepsza do 353, ale ze zmienionymi przegubami na 3kamienie :P |
|
|
|
|
Diesel
Będzie niskooo :D
DDR: 86
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-10-23, 20:29
|
|
|
Tym przejmować się będę jak przyjdzie na to pora teraz aktualnie praca i praca i zbieranie pieniążków na projekt w tą zimę mam w planie skończyć kompletnie blacharkę i zespolić skrzynie z silnikiem ale czy to mi się uda to nie wie nikt zawsze wyskoczy coś niespodziewanego może w w wolnej chwili dodam zdjęcia :P Pozdrawiam |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-10-23, 21:08
|
|
|
Bolsiarz, No racja lepsza 4ka. Fajnie ,że mi przypomniałeś ,że przekładałem dyfer z nowej do starej skrzyni.. Jak mogłem zapomnieć. :D
Ja tam jestem ciekaw jak tam postęp z blacharką - zdjęcia najlepiej to zobrazują. |
_________________
|
|
|
|
|
Diesel
Będzie niskooo :D
DDR: 86
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-10-23, 21:16
|
|
|
chwila wolnego czaasu i lecimy ale najpierw błotniki z dkw musze ogarnać bo mi leża już a koleś czeka zebym auto skończył wiec od listopada mysle lece :P |
|
|
|
|
Diesel
Będzie niskooo :D
DDR: 86
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-11-27, 16:11
|
|
|
Dostałem od starszego pana twierdzi że trabantowa ale nie bardzo :o |
|
|
|
|
Diesel
Będzie niskooo :D
DDR: 86
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-11-27, 16:14
|
|
|
Oraz kupiłem dechę lecz powycinane miejsca na oryginalne przełączniki na jakieś pseudo :( nie ma ktoś takiej klapki oryginalnej może być zardzewiała przygarnę :P
I dalej trwają prace nad blacharka jak bd się czym chwalić pokażę :P |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-11-27, 19:10
|
|
|
Diesel, początek klucza JAK Trabantowy wg mnie to z koparki Białoruś.
Jak mi podeślesz te klapkę to Ci ją ładnie wyspawam (migomatem).
Otwory jak chcesz , na gładko lub Prawie jak oryginał.
Wprawdzie jutro jestem w Katowicach ,ale tylko kilka godzin i będę bardzo zarobiony.
Taką klapkę widziałem gdzieś ale gość woła 90zł... |
_________________
|
|
|
|
|
Diesel
Będzie niskooo :D
DDR: 86
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-11-27, 21:28
|
|
|
Narazie mi sie nie spieszy z deska szukam stacyjki ori takiej jak ty Bross masz :D |
|
|
|
|
Trabanciarz DDR
Love Trabant
DDR: Trabant 601 '89
Dołączył: 11 Paź 2014 Posty: 83 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2014-11-27, 21:51
|
|
|
Ja powinienem mieć stacyjkę starego typu. |
|
|
|
|
Diesel
Będzie niskooo :D
DDR: 86
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-11-27, 22:02
|
|
|
zapraszam na pw /:P |
|
|
|
|
Diesel
Będzie niskooo :D
DDR: 86
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
Diesel
Będzie niskooo :D
DDR: 86
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-12-05, 19:52
|
|
|
|
|
|
|
|
Diesel
Będzie niskooo :D
DDR: 86
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-12-06, 10:29
|
|
|
|
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-12-06, 13:49
|
|
|
To je to :
Kupiłeś ten komplecik co Ci posłałem - z 2ma kluczami ??
Stan pod maską zajebisty ,cieszy widok :D jest Dobrze. |
_________________
|
|
|
|
|
Diesel
Będzie niskooo :D
DDR: 86
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-12-06, 17:54
|
|
|
nie inne kupiłem niestety mam tylko 1 kluczyk
a pod maska moze kiedys będzie ładnie |
|
|
|
|
Diesel
Będzie niskooo :D
DDR: 86
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-12-13, 17:22
|
|
|
jak chce traba o 15 cm w dół jebnąć
a resor mój ori jak stoi to od prostego do 1 pióra mam 19 cmm
to jak to wyliczyć żeby mieć 15 cm względem auta niżej pomocy nie iwem jak to obliczyć :D |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-12-13, 17:26
|
|
|
Na to niema rady ,zależy od stopnia zużycia resora.
Większość robi na płasko. i w okolicy 3cm od ziemi do 1go pióra po sklepaniu i skręceniu całości. |
_________________
|
|
|
|
|
m o r t i
DDR: 601
Wiek: 40 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 173 Skąd: Nowe Chechło/Bytom
|
Wysłany: 2014-12-15, 08:19
|
|
|
3 cm licząc jak go stawiasz na tulejach ??
tuleja ma ok 4 cm + 3cm to masz 7cm
Ja mam totalnie prosto sklepany na 0 więc jak go kładę na ziemi to mam tylko szparę na grubość tulejek ok 4 cm
DIESEL czemu akurat 15 a nie 16?? |
|
|
|
|
Diesel
Będzie niskooo :D
DDR: 86
Wiek: 30 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 88 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2014-12-15, 19:23
|
|
|
bo 15 hehe |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-12-15, 19:56
|
|
|
m o r t i, Tak jak napisałeś. - mój resor dokładnie tyle ma licząc z tulejami ,ale chyba zrobię niżej Ale zdaje się ,że do sanek też mam 7cm więc jesli jest jakaś zależność między tymi dwoma wymiarami to jest szansa ,ale ciężko stwierdzić jak zejść dokładnie o 15cm - Ja nie wiem - najlepsza metoda to metoda prób i błędów. |
_________________
|
|
|
|
|
|