(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] Jak zamontować i podłączyć pompe hamulcową z cc
Autor Wiadomość
rafal 


DDR: 601
Wiek: 37
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Żary
Wysłany: 2013-06-19, 08:55   [601] Jak zamontować i podłączyć pompe hamulcową z cc

Jako że przymierzam się do takiej wymiany potrzebuje kilku informacji i zdjęć.Jak ktoś wie co i jak -pisać i wklejać zdjęcia! dzięki!
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2013-06-19, 09:59   

z tego co ja pamiętam musisz ogarnąć otwór w pompie na śruby trabantowe przy mocowaniu bo fiatowa ma podkątne mocowanie ;)
niestety nie pamiętam czy skok gwintu końcówek jest identyczny.
pompa od cc ma 4 otwory na przewody więc albo tył prowadzisz na nowo, albo zaślepiasz jeden otwór w pompie np odpowietrznikiem :)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
rafal 


DDR: 601
Wiek: 37
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Żary
Wysłany: 2013-06-19, 10:47   

Dzięki , a nie masz może zdjęć jakiegoś traba z tą pompą?
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 40
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2013-06-19, 20:21   

jedynie z serwerm bym zdobył ;)
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Kubeq 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Karczew
Wysłany: 2013-06-19, 22:07   

U siebie wstawiłem pompe z cc/sc. Skok gwintu jest identyczny,w 4 otwór wkręciłem czujnik stopu.
Uciełem fabryczne śruby,i przykręcilem dystans(oprócz tego ze mocowanie ma pod kątem,to ma większy rozstaw śrub.
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2013-06-20, 06:57   

Pompa z CC/SC daje lepsze efekty bez serwa niż trabantowa ?
 
 
 
Kubeq 


DDR: 601
Wiek: 35
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Karczew
Wysłany: 2013-06-20, 13:38   

Powiem szczerze, że trudno mi powiedzieć,stara pompa byla juz na wykończeniu,i to ledwo co zwalniało...Jest teraz lepiej, bede musial regenerować zaciski/wymienic klocki i tarcze to dopiero bedzie to hamowało :)
 
 
 
Przemas601 

DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 74
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-06-21, 18:58   

Jak do polówki to proponuję zamontować razem z serwem. Mam adapter gdyby ktoś potrzebował.
 
 
 
rafal 


DDR: 601
Wiek: 37
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Żary
Wysłany: 2013-08-27, 09:19   

Pompa kupiona i wpakowana. Zlikwidowałem stare szpilki od trabantowej pompy, rozwierciłem otwory w pompie cc( podłużne otwory), przewierciłem na wylot mocowanie w budzie i gra.Pompa jest prosto jak ori z trabanta.
Wężyki trabantowe pasują 100% gwintem. Jeszcze nie sprawdzałem jak to działa
 
 
 
robson 

DDR: 1.1 `91
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 17
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-05-01, 19:24   

Moja sie wlasnie konczy...
Rafal,czy jest jakas szansa na foty zamontowanej pompy?
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-02, 18:28   

Ja taką pompę zamontowałem tak

Foto jeszcze przed ogarnięciem zawiechy (w trakcie pomiarów co i jak)
_________________
 
 
 
robson 

DDR: 1.1 `91
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 17
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-05-03, 12:09   

Brossu,wielkie dzieki za foto.
A co z otworami w pompie. Czy faktycznie trzeba je rozwiercac/przewiercac?
Jesli obcialbym stare sruby w budzie (tak nie da sie w nie zamontowac pompy z CC ze wzgledu na przesuniecie w osi otworow) to czy w podstawie na scianie grodziowej zmieszcza sie nowe? A co z bolcem od pedalu?
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-03, 18:40   

Fabryczne szpilki usuń, tak czy siak nie pasują pod pompę z CC /SC.
Jak już usuniesz ,przyłóż pompę zaznacz jak masz mieć otwory ,nawierć ,zakonserwuj i przykręć pompę na gumie co by woda nie lała podczas mycia..

bolec od pedała pasuje trzeba będzie go jedynie wyczyścić nasmarować regulować ma się w palcach ,a oczywiście skontrować kluczem.
Pedał musi mieć katalogowy luz.

Pompa hamulcowa ma tłok 19.05mm czyli taki jak w trabancie, mimo to jej sprawność jast znacznie lepsza niż nasze retro pompy.
Jeśli ktoś ma wahania , zakładać czy nie to traci czas. (Pewnie że zakładać) !!!
Dobre hamulce ,dobrem dla ciebie i otoczenia.

W prawdzie dobra pompa z trabanta np 1 sekcyjna + pod2ne wentylowane tarcze 231mm tez dają rade zbić zęby... project cherry 76' niestety pompa będzie wymieniana na nową być może sc/cc albo suzuki.
_________________
 
 
 
robson 

DDR: 1.1 `91
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 17
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-05-05, 02:27   

Wielkie dzieki Bross.
Jak juz w remocie dojde do pompy to pochwale sie jej zamontowaniem.

ps.zapomnialem na sie zapytac jak poradziles sobie ze zbiorniczkiem? Pozostal od cc (jesli tak to jak spisuje pochyly zbiorniczek) czy montowales inny a moze dwa osobne na kazda sekcje?
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-05, 11:43   

Zbiorniczek w projekcie 800i dam oryginalny Trabantowy. na wężykach ,mocowany w tradycyjny sposób.

U siebie w Pomarańczy mam nieco inaczej - pompa z DF 1500 - 125p
i zbiornik płynu ładnie leży.

(zbiornik od 126p NIE pasuje)
W przypadku pompy SC /CC nie mierzyłem czy taki zbiornik by przypasował.
na 1 rzut oka pompa 125p CC i SC to to samo. (ale nie daje gwarancji)


Co do lekko przechylonego zbiornika z płynem ,ja bym się niczym nie przejmował jak masz full to niczemu nie szkodzi.

(po kilku miesiącach w Domu :D na 3h i na Śląsk do roboty.)
_________________
 
 
 
robson 

DDR: 1.1 `91
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 17
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-05-05, 13:15   

Mam jeden zbiorniczek gdzies w gratach trabantowski z dwoma ujsciami,moze tego zamontuje.
Obecnie mam pompe jednosekcyjna i galimatjas z przewodami hamulcowymi w dodatku przecieka do kabiny.
Cos wymlodze (dzieki Twojej pomocy Brossu),a jakie sa krucce w tej pompie? Wkrecane czy wciskane?

ps. gdzie Ty sie tak poniewierasz po tym swiecie ze gosciem w domu 3 razy do roku jestes? :)
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-05, 22:05   

Widać nie tylko tobie puściła pompa 1 sekcyjna do wewnątrz ,w cherry też popuszcza ... :(
nie bardzo kumam o jakie króćce chodzi, jeśli o króćce na węże przewodów hamulcowych do zbiorniczka to są Wciskane i najlepiej wchodzą na paście do opon. :D

Śląsk to mój heimat niestety sytuacja życiowa .... spowodowała ,że mam mieszkanie w Krakowie ,a tam pracy dla Ślązaków u lajkoników brak ,więc Pracuje na śląsku i na wyjazdach... (w KRK teoretycznie mieszkam 2 lata ,a bez GPS się zgubie... :D)
_________________
 
 
 
robson 

DDR: 1.1 `91
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 17
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-05-06, 18:51   

Tak,mowie o tych co wychodza ze zbiornika i wchodza do pompy.

Troche rozjechany jestes. :)
 
 
 
rafal 


DDR: 601
Wiek: 37
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Żary
Wysłany: 2014-05-07, 07:44   

ten zbiorniczek z DF-a nie przeszkadza czujnikowi?
 
 
 
zdzicho1995 
Trabant 4ever

DDR: 601 1989r.
Wiek: 29
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 26
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-11-06, 01:34   

Ską zdybać wciskane "adaptery" pod wężyki Trabantowe, że podpiąć oryginalny zbiorniczek? Czy może lepiej zbiorniczek z DF? Obędzie się bez modzenia z czujnikiem stopu?
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-11-06, 11:10   

zdzicho1995, adaptery znajdziesz w pompie ze 126p
Pompy nie kupuj z firmy samko, dołóż trochę i kup lukasa.


Ja mam czujnik pod pedałem :D banalny w dołożeniu.

DF1500 i 126p mają końcówki 10x1,25
VW Trabant 10x1

co nie powinno by problemem końcówki kosztują po 1zł ,a zakucie nowego to kwestia browara w pobliskim warsztacie.

Montaż pompy DF 126p CC jest praktycznie taki sam :

usunięcie oryginalnych szpilek i zrobienie nowych o innym kącie. ,lub przewiercenie podstawy pompy i dorobienie podkładki skosowanej by ładnie siedziała nakrętka. Bez takiej podkładki skrzywi szpilkę i będzie pod kątem ....
_________________
 
 
 
zdzicho1995 
Trabant 4ever

DDR: 601 1989r.
Wiek: 29
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 26
Skąd: Zamość
Wysłany: 2014-11-07, 00:55   

Mam już pompę z Delphi.

Masz foto jak dokładnie zamotować ten czujnik?

Ja u siebi zostawię oryginalne szpile, natnę otwory w pompie i dodatkowo zrobię otwory wg tych na pompiie i dodatkowo skręce, w sumie bedzie się trzymać w 4 miejscach.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,01 sekundy. Zapytań do SQL: 12