(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
Co dziś zrobiłeś przy swoim Trabancie ?
Autor Wiadomość
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-19, 21:00   

Poskładałem tylne zawieszenie i postawiłem Traba na kołach.

[ Dodano: 2014-05-21, 22:51 ]
dziś zrobiłem Biegi oraz odpowietrzyłem układ hamulcowy.
Niestety nie wszystko poszło z planem - miałem robić jeszcze wydech.... ale zająłem się konserwacją..

[ Dodano: 2014-05-22, 22:53 ]
Zregenerowałem łączniki i przeguby wybieraka biegów oraz dorobiłem regulacje drążka.
Biegi wchodzę idealnie bez luzu zgrzytów czy oporów.

Pomęczyłem się i udało mi się wspawać wydech.
ogólnie trochę powalczyłem wewnątrz i przejechałem się po placu.

zajefajnie działa te Tico na osprzęcie od suzuki - całkowicie zmienił się dźwięk silnika ..
_________________
 
 
 
Bolsiarz 

DDR: Trabant
Wiek: 104
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 110
Skąd: Obora
Wysłany: 2014-05-23, 20:20   

no poszedłeś jak burza z tym projektem
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-23, 20:40   

dokończyłem konserwację.
Usunąłem wycieki z zaślepki mechanicznej pompy paliwa i aparatu zapłonowego.
Dorobiłem mocowanie Aparatu zapłonowego. (silnik Tico aparat Swift)
Wstawiłem przednią szybę (wklejona w uszczelkę ,a uszczelka podklejona jak w oryginale)
Dałem nowe uszczelki drzwi od Renault Twingo.
Wstawiłem ostatnią boczną uchylaną szybę.
poprawiłem wewnętrzne oświetlenie.
Usunąłem przyczynę braku pracy na 1 z 3 świec.
Oraz znalazłem kilka defektów - muszę kupić kilka nowych czujników po zdechły. Czujnik temp na zegar i włącznik termiczny wentylatora
Zabrałem się Teraz za tapicerki ciąg dalszy.

[ Dodano: 2014-05-24, 19:00 ]
Pierwszy test na razie po placu - Pali od tyka, zegary pokazują, prędkość pokazuje zgodną z realną.
Powiem ,że zastosowanie osprzętu z 1,0 do 0,8 dało kopa ,a i przy okazji da się strzelać z tłumika :D

Wlałem 5 litrów i jakoś nie specjalnie ubywa te paliwo w testach.

Niestety mam dodatkową robotę i bez spawania tigiem się nie obędzie. (kolektor ssący do poprawki ssie lewe pod przepustnicą ,ale i tak pracuje równo)
Wymieniłem czujnik Temperatury, i przygotowałem HAK do tego oraz maskę.
_________________
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-05-25, 18:09   

Grunt że gada i jeździ :)
Szkoda jedynie że to silnik tico nie jakieś GTI :D
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-05-26, 00:01   

Dziura w jaskółce na wydech. Teraz zabawa z wydechem i będzie większa gleba :)

[ Dodano: 2014-05-26, 21:08 ]
Tak to sobie wymyśliłem :)

jaskolka.jpg
Plik ściągnięto 140 raz(y) 216,04 KB

 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-05-27, 06:03   

pingor, Tico ale nie na gaźniku tylko na wtrysku i to z litrówki, przy odcince zapłonu strzela ogniem :D ma dobrego kopa (nie to co wcześniej)
zapewne ma 50koni ,a nie 41 jak to Tico.


Project 800i
Przed wczoraj - oszlifowałem maskę po szpachlowałem włóknem i dałem w podkład.

Wczoraj wymontowałem resor rozebrałem ,zakonserwowałem i zamontowałem
Zmatowałem maskę i polakierowałem.

Naprawiłem defekt kolektora ssącego Teraz już go atom nie ruszy.
(podczas testów "odpadła" dorabiana część umożliwiająca montaż wtrysku zamiast gaźnika solex.)

[ Dodano: 2014-06-08, 14:37 ]
Parę dni temu ogarnąłem doi siebie nowy zbiornik paliwa będzie w bagażniku.
pozostało kupić parę metrów przewodów miedzianych ,puścić wewnątrz i jechać na jakiś zlot.

zdjęcie baku dam w temacie pomarańczy

[ Dodano: 2014-06-17, 12:14 ]
16.06' Cherry. G10
wymieniłem i wkleiłem na "pływającym kicie" szybę w uszczelkę i całość w ramę.
Zdaje się nie powinno cieknąć.

popołudniu zająłem się Fioletem 1600i
rozebrałem całe hamulce w poszukiwaniu przyczyny dlaczego lewe koło nie ma ręcznego, a jeśli jest to dość słaby.

Okładziny Spalone ,w sumie to nie dziwie się :D, Więc wymieniłem na próbę dałem na zasadniczy hamulec Czarne okładziny ,a na ręczny czerwone (różowe)

Po przejrzeniu linek ręcznego nie spodobały mi się sprężyny więc Wymieniłem
idąc dalej wymieniłem również prowadzenie linek ręcznego bo było niby proste ,a jednak krzywe.

Cylinderki - przeczyszczone i nasmarowane.
Samo regulatory - wyczyszczone i nasmarowane. (+ nowe sprężynki)

Pomarańcza 353i
W nocy dałem rade ogarnąć przewody paliwowe - miedziane.
Zasilanie fi 8, powrót fi 6.
Jakoś zamocowałem bak w bagażniku. Ogólnie ogarnąłem wnętrze dorobiłem część dywanu...
,a teraz znów w domu i trabi daleko 100km....
_________________
 
 
 
j3drus 


DDR: Polo Turbo
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 81
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-07-27, 11:56   

Odebrałem Trampka od lakiernika ;) Zdecydowałem się na pomarańczową perłę, teraz zaczynam składanie ;D


_________________
1.8T
 
 
 
Sqall 


DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 901
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-07-28, 01:21   

pięknie :)
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-07-28, 14:23   

j3drus, świetny :D
Ciekawi mnie wnętrze.

Cherry76

Dziś ukulałem nowe przednie wahadła.
Mocowania wahaczy do sanek - seria
Wahacz + kilka cm
mocowanie wahacza do zwrotnicy gałka. Prawie jak w T1,1

I to tyle z wizyty na Śląsku...
_________________
 
 
 
j3drus 


DDR: Polo Turbo
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 81
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-07-28, 21:54   

Fotele i boczki prawdopodobnie będą obszyte na brązowo-czarno, wydaje mi się ze taka kolorystyka pasuje do pomarańczy.
_________________
1.8T
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2014-07-30, 09:34   

Skończyłem adaptery do tylnych hamulców. Po chyba 5 latach. Na razie bębny z Felicji, potem ew tarcze z golfa 4.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-08-05, 19:07   

Trochę po modziłem
Ostatnio przednie nieco dłuższe wahacze do Cherry 76 (Prawie najlepiej ukryty swap)

Po pomiarze odchyleń w i przeliczeniu programem wyszło ,że z przodu jest lekki negatyw -2'

Od rana modziłem coś przy Violi 1600.
Wymieniłem kilka śrub między innymi te z zamków bo były rdzawe, dałem nowe podobno nierdzewne.
przez kilka długich godzin odświeżałem lakier mleczkiem "Politura" teraz znów się błyszczy i niema tych plam po kroplach wody i całego syfu z drzew...
Ogółem Jest GiT nawet zderzak zdjąłem ,wyregulowałem klaxony bo słabo trąbiły :D
Teraz są wyraźne i z@jebiste. Wymieniłem uszkodzone kable z halogenów p/mgielnych ,które w Kielcach wyrwałem z halogenami (są nisko :D i tak ma być)
Znów wszystko działa no i wywaliłem śmieszne diody z Tesco. (te akurat były z Tesco)
Zrobię lepsze i na jakiś modułach... (dzienne w odpowiedniej wysokości i niewidoczne - schowam je w grillu)

,ale kiedy zajmę się Pomarańczą ?? hehehe he he chciałbym ,ale kasy brakło. A tam trzeba co nieco po odklejać i porobić. Na razie trasa do szpitala i kilka dni na oddziale na pikawe...

Jak widać trochę matowa.... :(

Znajdę czas to się za ostatni element tapicerki wezmę - oparcie kanapy.

A może na śląsku ktoś mi ją ogarnie ? (joke)

[ Dodano: 2014-08-09, 01:24 ]
Pojechałem pozałatwiałem graty do Violi :D
hmmm

Project 800i
tu replay z hamulcami :D jakoś po 2 tygodniach postoju spowodowanego kapitalką silnika zgubiły się hamulce.
No nic przegląd połączeń na kanale i odpowietrzenie. Teraz są miodzio.
poprawione kilka pierdółek i za 2h Właściciel śmiga nad morze. Życzę mu szerokości.

[ Dodano: 2014-08-15, 15:18 ]
Fiolet 1600i (mała zmiana.)

Tak sobie myślę i zabrałem się za Zegary i inne :D
na sezon 2015 będzie nowy Look

[ Dodano: 2014-08-29, 15:27 ]
Pomarańcza "353i"

Rozebrałem dziś oparcie kanapy, z pomarańczy.
stelaż ? zdaje się lekko nie miał - ostro pokiereszowany*
Wprawdzie już po prostowany ale jeszcze trzeba pomalować.
między zasie wytnę Dyktę na plecy i gąbki - bo to się już nie nadaje.


Fiolet 1600i
Coś tam modzę :D nowa decha i nowe zegary. na CAN-ie więc lekko niema.


Cherry G10
Parę dni temu przeszła przegląd.
Zaproponowano wymianmę przewodów chamulcowych z tyłu, ale moje plany są nieco inne.
Wymienię razem z tylnymi bębnami, i pompą hamulcową.


* pokiereszowany
_________________
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 39
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2014-09-03, 20:07   

co dziś zrobiłem.......

KUPIŁEM GO aaaaaaaaaaaaaa :))))))

i fajnie
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-09-05, 14:12   

Gratulują zakupu. Wspaniałego Trabiego z 76' !!!!

MORT wpadnij na Trabi Expo do Gdów za Krakowem, pogadamy.
Wprawdzie będę dopiero jutro popołudniu ,na ośrodku.
Ale jak co zapraszam.

Zawsze coś warto poprawić ,i Przekombinować :D
Mała zapowiedź na sezon 2015



Teraz będzie Lepiej :D
_________________
 
 
 
Dzordz 


DDR: 601
Wiek: 34
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 146
Skąd: Krk
Wysłany: 2014-09-09, 12:35   

Z jakiego samochodu pochodzą te zegary??
_________________
Cały czas do przodu ale szału nie ma
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-09-11, 20:08   

Lupo po lifcie.
hmmm dziś zająłem się deską rozdzielczą , wpakowałem w nią włączniki - świateł od Seata Altea i włącznik dmuchawy i awaryjnych z Opla Ascona (Kadett ,Corsa A)

ponadto zakupiłem nowe przeguby wewnętrzne od Passata B3 bo moje się kończą (skończyły.)
Oczywięcie te przeguby do Trabnata 1600i
_________________
 
 
 
Przemas601 

DDR: 1,1 91r
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 74
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-11, 20:42   

Nareszcie dzisiaj zamówiłem elektrozawory do air i od poniedziałku ruszam z montażem wszystkiego na gotowo,koniec prowizorki :)
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-09-13, 18:01   

Project 1600i
Wczoraj Przeguby WEWnętrzne wymienione.

Dziś zajmuję się deską rozdzielczą i mocno kombinuje by była zajebista.
Włączniki już siedzą - tylko 2 bo reszta ukryta.
Włącznik świateł Seat Altea 2
Włącznik nawiewu Opel Ascona,
Włącznik awaryjnych Opel Kadett .(ten jest montowany od spodu)



Niestety podświetlanie jest czerwone.

[ Dodano: 2014-09-25, 15:48 ] Fiolet 1600i
Dziś dokupiłem do w/w zegarów impulsator prędkości.
Wcześniej był taki w oryginale ,ale zamieniłem go na ślimaka i linkę od VW Jetta by działało z licznikiem z trabanta. Teraz trochę inne wizje się zarysowały więc dłubię. No i jeszcze ten swap.…

[ Dodano: 2014-10-07, 21:32 ] Fiolet 1600i

Podpiąłem się bliżej nie znanym mi kompem i sprawdziłem wszystkie czujniki itp... taki tam skan silnika ,wcześniej próbowałem za pomocą AutoVag - ale skończyło się to niepowodzeniem. Inny sprzęt i luz
Zdechała tylko soda ,ale to może być spowodowane nieszczelnością wydechu zaraz za sądą (około 40cm za nią jest pęknięcie ) także po diagnozie zacząłem szukać czegoś czym dostatecznie wysoko bym opodniósł i jakoś tak niemiałem czym podnieść ,ale znalazłem widlaka :D

Zatem korzystając z okazji wymieniłem poduszkę pod skrzynią biegów i kilka innych drobnostek.
Oczywiście zespawałem pękniętą rurę - (nie wiem czy sonda teraz będzie się świecić jako błąd ,ale w razie czego kupie nową.)
Po za tym przesmarowałem wszystko to ,co należało by przesmarować jesienią.

[ Dodano: 2014-10-08, 22:54 ] Pomarańcza "353i"
Przy okazji dziś zerknąłem do pomarańczy - tak samo jak wczoraj we fiolecie przesmarowałem wszystkie elementy zawieszenia , przy okazji wstawiłem Nowego ślimaka w skrzynię bo stary po prostu nie działał.
Ustawiałem zapłon w Pomarańczy na 10' (na znaki + lampa)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bross 2014-10-09, 17:36, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Bolsiarz 

DDR: Trabant
Wiek: 104
Dołączył: 19 Mar 2014
Posty: 110
Skąd: Obora
Wysłany: 2014-10-09, 13:10   

a już myślałem że fioleta pakujesz do pieca, a tu tylko wymiany :P :P :P
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-10-13, 19:09   

Projesct 1600i
Dziś znalazłem chwile w pracy dla siebie i pomalowałem w czarny podkład deskę do Fioleta.

Oczywiście wyszły niedopracowania ,teraz wszystko widać jak na tacy ,więc mogę działać dalej.

[ Dodano: 2014-10-14, 15:03 ]
Poject Pomarańcza "353i"
Dostałem dziś paczkę z Eko-skórą.
Plan taki zrobić podsufitkę i ozdobne cuś pod maskę. pseudo wygłuszenie.
_________________
 
 
 
pingor 
Kombinator xD


DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 214
Skąd: Leszno
Wysłany: 2014-10-14, 22:47   

Wygląda jakbyś w za małe ramki wsadził te zegary..... leci drutem - może też przez to że dziwnie nie symetrycznie
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-10-14, 23:00   

Dopiero zaczynam rzeźbić - te jeszcze sporo pracy by było dopracowane.
Prawda jest taka ,że ramki są na styk i muszę odpowiednio ustawić z tyłu zegary by się wszystko wpasowało.
Zegary są płaskie i są osobną częścią ramek, itd...
prawdopodobnie zrobię i tak czarne tarcze i nie będzie NiC widać.
A teraz tak patrzę ,ale gafa nie sprawdziłem czy płyta z zegarami weszła na swoje miejsce i czy zrobiła "klik" a to luźna szmata .... ;) także niema co się napinać że drut.
to nie takie hop założyć zegary z Lupo :D i wpasować.

Decha docelowo będzie fioletowa.
_________________
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 39
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2014-10-15, 17:16   

niesymetrycznie bo ta decha tak ma

hmm BROSS a nie myslales zeby wstawic te plastikowe ringi co sa w lupo polo te niby imbusami przyrecane przewaznie w srebrnym kolorze występują

ty zrobil bys sobie deche w matowy aksamitowy fiolet a te ramki w piano black i było by fajnie i z charakterem i den daszek tez w piano black

pomyśl o tym

 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2014-10-15, 18:06   

No mam te ramki ale trzeba je poważnie poprzycinać ,są wysokie i tak nawiasem są OWALEM nie okręgiem i to je dyskwalifikuje.
_________________
 
 
 
m o r t i 

DDR: 601
Wiek: 39
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 173
Skąd: Nowe Chechło/Bytom
Wysłany: 2014-10-16, 05:42   

te co pokazałes sa inne jakies dłuższe i bardziej scięte
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 14