[1.1] Taraban |
Autor |
Wiadomość |
brylann
żółtodziób
DDR: Trabant 1.1
Wiek: 30 Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 23 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 2014-04-23, 05:56
|
|
|
Negatyw jest nawet spory, na zdjęciach jakoś nie widać, zrobiłem 2 spore fasolki po 3-4mm na mcpersonach, dodatkowo spiłowałem też obudowę zwrotnicy żeby uzyskac jeszcze lepszy efekt. No i wynik był taki że mimo max skręcenia na drazkach koła stoją po skosie do siebie /\ , poucinałem po 1cm gwintu i mam w tej chwili 6-7mm zbieżności, powinny być rozbieżne. I tak rozkminiłem żeby zamienić stronami drążki z tymi całymi mocowaniami(jak są teraz od góry to będą od dołu), wtedy raczej powinienem uzyskać odpowiedni wymiar. |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2014-04-23, 07:43
|
|
|
Zbierzność zostaw specjalistom. Samemu conajwyżej ustawisz na oko ,a na oko to kot zdechł.
Auto nabiera wyglądu. |
_________________
|
|
|
|
|
brylann
żółtodziób
DDR: Trabant 1.1
Wiek: 30 Dołączył: 12 Lut 2013 Posty: 23 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 2014-04-23, 09:04
|
|
|
No muszę zostawić im chociaż trochę regulacji, bo w tej chwili za dużo sobie nie pokręcą :) |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2014-04-23, 13:19
|
|
|
bo nie zacząłeś od srodka, drązka/końcówki i dlatego ci się "skonczył" gwint |
|
|
|
|
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2014-04-23, 16:36
|
|
|
Aren zapewne ma racje bo niemozliwe zeby Ci regulacji zabrakło. |
|
|
|
|
|