(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
Które Żarówki H4 są dobre !?
Autor Wiadomość
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2012-11-08, 17:55   Które Żarówki H4 są dobre !?

Hej niejeden z Was przerabiał temat żarówek ,wiadomo ,że paru przerobiło delikatnie elektrykę świateł i dołożył co najmniej 2 przekaźniki w układ świateł.

Tak podobno da się zaradzić na wypalające się styki i prawdopodobnie wzmocnić światło o kilka Lumenów ale czy na pewno :?:

Najpierw chciałbym ostrzec przed żarówkami PLATIN XENON Plasam Blue H4 55W 10000K !
Moje uwagi :
1 Niektóre mają krzywy wolfram co wpływa na jakość światła.
2 Krótka trwałość eksploatacyjna, (szlag je trafia po pół roku)
* Włókna wolframowe całe ,a i tak nie świeci.
* Problem tyczy głównie włókna światła mijania.
3 Mimo dobrze wyregulowanych świateł na profesjonalnym sprzęcie światła spisują się nie najlepiej w deszczu i w nocy
4 Włókna odpowiedzialne za światła Drogowe (długie) są jak najbardziej OK w deszczu i w nocy ale to za mało by być zadowolonym z tego produktu.
_____________________________________________________________

Problem jaki mnie męczy to słaba widoczność w nocy na mokrej drodze przy dobrze wyregulowanych światłach. żarówki H4 efekt xenon 55/60W 12V

Problem ten na pewno występuje w Czeskich "klarach" Autopal ale nie wiem czy to ma związek z szajskimi żarówkami czy "Klarami"
_____________________________________________________________
podstawowe pytania :?:

1 Jakie żarówki proponujecie :?:
2 Jak się spisują w nocy ,a jak w deszczu po zmroku :?:
3 Na jaką odległość skutecznie widzisz w nocy kiedy nawierzchnia jest mokra :?:
4 Twoja ocena żarówek jakie masz u siebie. (cena ,jakość)
5 Jakie żarówki polecasz. :?:


Kiedyś jeździłem na żarówkach Philips H4 90/100W 12V ale 1 z nich się upaliła, czy ktoś z was testował takie żaróweczki :?:
_________________
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-11-08, 20:32   

Ja mam Philips AllWeather albo BlueVision - lekko niebieskawe. Jezdzily w Trampolinie przez 2 lata, od 4 lat jezdza w Polo i jestem mega zadowolony. Nikt mi nie wierzy, ze tyle czasu na 1 zarowkach jezdze... Swieca ok.
90/100 sa zabronione i poza tym klosz Ci moze peknac (u kolesia w Escorcie tak bylo)
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2012-11-10, 13:22   

Jestem ździwiony że Tylko Ty bRq odpisałeś.
Zdaje się ,że jesienią są naprawdę złe warunki pogodowe rano ,wieczorem i przede wszystkim w nocy. Czy Któryś z was woli ryzykować spotkanie z dzikiem, pieszym czy drzewkiem na nieoświetlonej drodze :?:
Ilu z Was mieszka po za miastem gdzie drogi są skąpo oświetlone albo i wcale :?:
A jak Tobie przytrafi się dzwon :?:
Jestem przekonany ,że Żaden z Was nie chciał by spotkać się z czymkolwiek i uszkodzić w choć najmniejszym stopniu Auto ,które pieścisz w wolnych chwilach by wyglądało iście jedwabiście. Czyż nie jest to Prawda :?:

bRq, Nigdzie nie znalazłem ,ze żarówki 90/100W są zabronione.
Wspomniałeś ,że może klosz pęknąć, może ale nie musi. Jak pisałem wcześniej kiedyś jak jeździłem na takich Philips'ach 90/100 ale były zamontowane w standardowe lampy Trabant'a przez parę lat użytkowania nie stwierdziłem niczego negatywnego ale może dlatego ,że wtedy nie było obowiązku jazdy 24h na światłach i jeździłem co 2gi dzień wieczorami na światłach.

Co do żarówek przez 9 lat użytkowałem Tico i tylko 1raz wymieniałem żarówki. Także ja uwierzą ,że ktoś spokojnie przez 4lata śmiga na 1kpl żarówek.

Zastawiam się nad żarówki HQ xenon “Weather Fighter” z tęczowym kolorem bańki, podobno specjalnie zaprojektowane dla poprawienia widoczności w złych warunkach pogodowych.
Ale czy to niekolejny bubel :?:
http://allegro.pl/zarowki...2714621444.html
_________________
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-11-11, 12:44   

z tymi zarowkami Zenon Ultra Hiper Mega +600% daj sobie spokoj. Szkoda kasy, lepiej kup dobre zarowki firmowe (one troche kosztuja, ja dawalem cos kolo 100 jak dobrze pamietam)
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
rafal 


DDR: 601
Wiek: 37
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 145
Skąd: Żary
Wysłany: 2012-11-11, 18:14   

Ja w którymś dupowozie miałem żarówki z "tęczową" bańką nawet dawały rade-firma jakaś mało znana (chyba w 60zł sie zmieściłem za dwie ale 2lata temu)
 
 
 
wnuq601 


DDR: jak najbardziej trabant
Wiek: 42
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 70
Skąd: uć
Wysłany: 2012-11-12, 12:36   

od lat w różnych autach śmigam na Philipsach. W aucie z soczewkami mam zamontowane jakieś specjalnie do soczewek, których widmo po bokach jest stłumione, co jednak nie wpływa negatywnie na ich świecenie i oświetlenie drogi. Jednak auto ma 10 lat i szału jak to przy soczewkach nie ma. Nie jest to bi-xenon, który użytkowałem w kilku autach... jest to jedno z lepszych świateł mimo wszystko( cały czas mowa o xenonie).
W trabancie mam założone nowe lustra i porządną instalację miedzianą na przekaźnikach. Jest bardzo poprawnie. Bardzo pozytywnie byłem zaskoczony światłami opla Vectry B i Corsy B
Moje zdanie jest takie. Dobre reflektory (nie clary bo generalnie one wyglądają a nie świecą) dobra instalacja w przypadku trabanta na przekaźnikach co by nie gotować kabli i włącznika, żarówki np Philips night breaker i daje rade. W sumie dają bardzo białe światło i miłą dla oka poświatę. Zawsze jak jadę gdzieś z Kucharem to bez problemu widzę jego trabanta na tych światłach.
_________________
ga-ciowy'
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2012-11-13, 22:41   

Apropo Przekaźników wnuq601, jak wpiąłeś przekaźniki w światła :?:
Nie bardzo się orientuję gdzie mają być zamontowane prawidłowo te przekaźniki.

U mnie zrobiłem zaraz za bezpiecznikami 2x przekaźniki zwieralno/rozwieralne z tego na obrotowy włącznik świateł mijania. Światła Długie - Drogowe również są na przekaźniku.
Widziałem gdzieś jakiś schemacik gdzie przekaźniki miały być zamontowane tuż przy lampach gdzie były doprowadzane kolejne metry kabli.
U mnie ograniczyłem to do minimum wiadomo im krótsze kable tym stabilniejszy prąd.

Klary w Pomarańczy jeszcze są produkcji Czeskiej i nie mam problemu ze światłem w gorszych warunkach. Zaś fiolet ma Klary produkcji Indyjskiej.... :/ Na razie zainwestuje w komplet Solidnych żarówek.

wnuq601, nie każdy klar jest szmelcem często te super mega hiper żarówki z marketu są do bani. Ja już nie wiem gdzie kupować Teść jeździ Lanosem na żarówkach za 20zł i nie narzeka ale moim zdaniem G* widzi na drodze nocą.

czytałem apropo żarówek H4 100/90W niema ,ze niemożna starfczy zajrzęć w homologację lampy i wtedy wiadomo czy możemy śmigać na takich żarówkach. szczegóły w linku homologacje

[ Dodano: 2012-11-27, 19:47 ]
Okazuje się ,że problem stwarzają Chińskie żarówki z super hiper marketu.
podstawa do dobra markowa żarówka w cenie powyżej 60zł.
Po wymianie żarówek wsio jest ok mimo ,iż są klary.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11