Które Żarówki H4 są dobre !? |
Autor |
Wiadomość |
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2012-11-08, 17:55 Które Żarówki H4 są dobre !?
|
|
|
Hej niejeden z Was przerabiał temat żarówek ,wiadomo ,że paru przerobiło delikatnie elektrykę świateł i dołożył co najmniej 2 przekaźniki w układ świateł.
Tak podobno da się zaradzić na wypalające się styki i prawdopodobnie wzmocnić światło o kilka Lumenów ale czy na pewno :?:
Najpierw chciałbym ostrzec przed żarówkami PLATIN XENON Plasam Blue H4 55W 10000K !
Moje uwagi :
1 Niektóre mają krzywy wolfram co wpływa na jakość światła.
2 Krótka trwałość eksploatacyjna, (szlag je trafia po pół roku)
* Włókna wolframowe całe ,a i tak nie świeci.
* Problem tyczy głównie włókna światła mijania.
3 Mimo dobrze wyregulowanych świateł na profesjonalnym sprzęcie światła spisują się nie najlepiej w deszczu i w nocy
4 Włókna odpowiedzialne za światła Drogowe (długie) są jak najbardziej OK w deszczu i w nocy ale to za mało by być zadowolonym z tego produktu.
_____________________________________________________________
Problem jaki mnie męczy to słaba widoczność w nocy na mokrej drodze przy dobrze wyregulowanych światłach. żarówki H4 efekt xenon 55/60W 12V
Problem ten na pewno występuje w Czeskich "klarach" Autopal ale nie wiem czy to ma związek z szajskimi żarówkami czy "Klarami"
_____________________________________________________________
podstawowe pytania :?:
1 Jakie żarówki proponujecie :?:
2 Jak się spisują w nocy ,a jak w deszczu po zmroku :?:
3 Na jaką odległość skutecznie widzisz w nocy kiedy nawierzchnia jest mokra :?:
4 Twoja ocena żarówek jakie masz u siebie. (cena ,jakość)
5 Jakie żarówki polecasz. :?:
Kiedyś jeździłem na żarówkach Philips H4 90/100W 12V ale 1 z nich się upaliła, czy ktoś z was testował takie żaróweczki :?: |
_________________
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-11-08, 20:32
|
|
|
Ja mam Philips AllWeather albo BlueVision - lekko niebieskawe. Jezdzily w Trampolinie przez 2 lata, od 4 lat jezdza w Polo i jestem mega zadowolony. Nikt mi nie wierzy, ze tyle czasu na 1 zarowkach jezdze... Swieca ok.
90/100 sa zabronione i poza tym klosz Ci moze peknac (u kolesia w Escorcie tak bylo) |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2012-11-10, 13:22
|
|
|
Jestem ździwiony że Tylko Ty bRq odpisałeś.
Zdaje się ,że jesienią są naprawdę złe warunki pogodowe rano ,wieczorem i przede wszystkim w nocy. Czy Któryś z was woli ryzykować spotkanie z dzikiem, pieszym czy drzewkiem na nieoświetlonej drodze :?:
Ilu z Was mieszka po za miastem gdzie drogi są skąpo oświetlone albo i wcale :?:
A jak Tobie przytrafi się dzwon :?:
Jestem przekonany ,że Żaden z Was nie chciał by spotkać się z czymkolwiek i uszkodzić w choć najmniejszym stopniu Auto ,które pieścisz w wolnych chwilach by wyglądało iście jedwabiście. Czyż nie jest to Prawda :?:
bRq, Nigdzie nie znalazłem ,ze żarówki 90/100W są zabronione.
Wspomniałeś ,że może klosz pęknąć, może ale nie musi. Jak pisałem wcześniej kiedyś jak jeździłem na takich Philips'ach 90/100 ale były zamontowane w standardowe lampy Trabant'a przez parę lat użytkowania nie stwierdziłem niczego negatywnego ale może dlatego ,że wtedy nie było obowiązku jazdy 24h na światłach i jeździłem co 2gi dzień wieczorami na światłach.
Co do żarówek przez 9 lat użytkowałem Tico i tylko 1raz wymieniałem żarówki. Także ja uwierzą ,że ktoś spokojnie przez 4lata śmiga na 1kpl żarówek.
Zastawiam się nad żarówki HQ xenon “Weather Fighter” z tęczowym kolorem bańki, podobno specjalnie zaprojektowane dla poprawienia widoczności w złych warunkach pogodowych.
Ale czy to niekolejny bubel :?:
http://allegro.pl/zarowki...2714621444.html |
_________________
|
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-11-11, 12:44
|
|
|
z tymi zarowkami Zenon Ultra Hiper Mega +600% daj sobie spokoj. Szkoda kasy, lepiej kup dobre zarowki firmowe (one troche kosztuja, ja dawalem cos kolo 100 jak dobrze pamietam) |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
rafal
DDR: 601
Wiek: 37 Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2012-11-11, 18:14
|
|
|
Ja w którymś dupowozie miałem żarówki z "tęczową" bańką nawet dawały rade-firma jakaś mało znana (chyba w 60zł sie zmieściłem za dwie ale 2lata temu) |
|
|
|
|
wnuq601
DDR: jak najbardziej trabant
Wiek: 43 Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 70 Skąd: uć
|
Wysłany: 2012-11-12, 12:36
|
|
|
od lat w różnych autach śmigam na Philipsach. W aucie z soczewkami mam zamontowane jakieś specjalnie do soczewek, których widmo po bokach jest stłumione, co jednak nie wpływa negatywnie na ich świecenie i oświetlenie drogi. Jednak auto ma 10 lat i szału jak to przy soczewkach nie ma. Nie jest to bi-xenon, który użytkowałem w kilku autach... jest to jedno z lepszych świateł mimo wszystko( cały czas mowa o xenonie).
W trabancie mam założone nowe lustra i porządną instalację miedzianą na przekaźnikach. Jest bardzo poprawnie. Bardzo pozytywnie byłem zaskoczony światłami opla Vectry B i Corsy B
Moje zdanie jest takie. Dobre reflektory (nie clary bo generalnie one wyglądają a nie świecą) dobra instalacja w przypadku trabanta na przekaźnikach co by nie gotować kabli i włącznika, żarówki np Philips night breaker i daje rade. W sumie dają bardzo białe światło i miłą dla oka poświatę. Zawsze jak jadę gdzieś z Kucharem to bez problemu widzę jego trabanta na tych światłach. |
_________________ ga-ciowy'
|
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2012-11-13, 22:41
|
|
|
Apropo Przekaźników wnuq601, jak wpiąłeś przekaźniki w światła :?:
Nie bardzo się orientuję gdzie mają być zamontowane prawidłowo te przekaźniki.
U mnie zrobiłem zaraz za bezpiecznikami 2x przekaźniki zwieralno/rozwieralne z tego na obrotowy włącznik świateł mijania. Światła Długie - Drogowe również są na przekaźniku.
Widziałem gdzieś jakiś schemacik gdzie przekaźniki miały być zamontowane tuż przy lampach gdzie były doprowadzane kolejne metry kabli.
U mnie ograniczyłem to do minimum wiadomo im krótsze kable tym stabilniejszy prąd.
Klary w Pomarańczy jeszcze są produkcji Czeskiej i nie mam problemu ze światłem w gorszych warunkach. Zaś fiolet ma Klary produkcji Indyjskiej.... :/ Na razie zainwestuje w komplet Solidnych żarówek.
wnuq601, nie każdy klar jest szmelcem często te super mega hiper żarówki z marketu są do bani. Ja już nie wiem gdzie kupować Teść jeździ Lanosem na żarówkach za 20zł i nie narzeka ale moim zdaniem G* widzi na drodze nocą.
czytałem apropo żarówek H4 100/90W niema ,ze niemożna starfczy zajrzęć w homologację lampy i wtedy wiadomo czy możemy śmigać na takich żarówkach. szczegóły w linku homologacje
[ Dodano: 2012-11-27, 19:47 ]
Okazuje się ,że problem stwarzają Chińskie żarówki z super hiper marketu.
podstawa do dobra markowa żarówka w cenie powyżej 60zł.
Po wymianie żarówek wsio jest ok mimo ,iż są klary. |
_________________
|
|
|
|
|
|