Klatka bezpieczeństwa |
Autor |
Wiadomość |
Sqall
DDR: Janosikowóz
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 901 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 2012-10-10, 09:53 Klatka bezpieczeństwa
|
|
|
Aloha,
Dwa pytania co do klatki:
1. Jak już pospawamy klatke w samochodzie to jak ja poźniej pomalowac :) ? Skoro tego nie idzie wyjąć w całości, a postoletem czesto nie podejdziesz w niedostepne miejsca.
2. Czy skręcana klatka jest słabsza od sztywnej? Jakimi śrubami się łączy elementy? Jak powinno wyglądać łączenie, trzeba dospawać jakieś specjalne mocowanie do rury?
pozddro! |
|
|
|
|
Ponti89
DDR: 2.0 16V.....601 look
Wiek: 35 Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 160 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2012-10-10, 10:01
|
|
|
Najlepiej to poczytac załącznik J. tam jest wszystko opisane itd ;)
pzdr |
_________________
|
|
|
|
|
marszal
DDR: trabant polo
Wiek: 40 Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 220 Skąd: Jasło koło Osobnicy
|
Wysłany: 2012-10-10, 19:48
|
|
|
Jak chcesz robić klatkę to pierwsze zmień sobie liczbę miejsc w dowodzie na 2 mniej problemów na przeglądzie
Ja bym robił skręcaną zawsze można zdemontować a reszta jak wyżej wszystko opisane w załączniku "J"
chociaż nie musisz się pewnie tego trzymać bo w rajdach śmigać nie będziesz |
_________________ Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić. |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-10-11, 19:34
|
|
|
Lepiej zrobic wg zalacznika i w razie kontroli wyjac zalacznik i pokazac niebieskim, ze wg niego bylo robione.
Co do malowania, jak masz zdjety dach to wszedzie dojdziesz ;)
Spawana zawsze jest mocniejsza od skrecanej. Sruby, wymiary podstaw, promien giecia, wymiary rur, mocowania budy - wszystko to znajdziesz w Zalaczniku J
http://www.pzm.pl/pliki/z...art253_2012.pdf |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
|