Welcome to ... hell |
Autor |
Wiadomość |
mlotek
DDR: 601
Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 33 Skąd: wschood
|
Wysłany: 2012-04-14, 12:45 Welcome to ... hell
|
|
|
Zakładam nowy wątek gdyż projekt trabant 601 z silnikiem tico został zakończony. Jeszcze niedokładnie umyty i niepastowany
Stan wyjściowy ...
... i obecny ]:>
To tyle |
|
|
|
|
Q
DDR: 601
Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 19 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-14, 13:22
|
|
|
Świetny trabant! Pierwszy czarny, który mi się podoba. Zazdroszczę "gangu" trzycylindrowca w trabie :) Czy półeczka pod deską jest obciągnięta skajem/skórą? |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2012-04-14, 14:12
|
|
|
Daje rade, szkoda ze nie jest na jakims jasnym kole |
|
|
|
|
Maciek
DDR: 1.1
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2007 Posty: 231 Skąd: Bielsko biała
|
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2012-04-14, 20:52
|
|
|
No Ciekawy szkoda że nie na skrzyni od 601 |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2012-04-14, 21:48
|
|
|
:lol:
szkoda, ale, szkoda :lol:
Jak to się sprawuje na Tico power?
eMTi napisał/a: | szkoda że nie na skrzyni od 601 |
moim zdaniem wszystko jest lepsze od tej skrzyni. chyba ze masz na mysli biegi przy sterze |
|
|
|
|
pingor
Kombinator xD
DDR: 1.1 Air Ride
Wiek: 30 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 214 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2012-04-15, 08:16
|
|
|
Ładnie ładnie :D
Daj znać jak z osiągami :-D
Ale widać że poświęciłeś Trabiemu trochę czasu i sianka 8-) |
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2012-04-15, 09:56
|
|
|
Aren, tak dokładnie mam na myśli biegi przy sterze ;) |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2012-04-15, 11:01
|
|
|
mlotek, świetnie wykonany Trabant ,mam tylko parę pytań.
Kolektor wydechowy samoróbka czy inny :?:
W naszych stronach jest założony z matiza wygląda estetyczniej.
:arrow: Czy bagnet oleju i alternator zmieniał miejsce :?:
:arrow: Czy półośki idą pod dużym kątem pionowym i poziomym :?:
:arrow: Jak rozwiązałeś licznik :?:
Po za tym To wszystko u Ciebie ładnie wygląda choć można by poprawić tapicerkę, mam nadzieje ,że nie trzepie budą od półosi podczas przyśpieszania.
Ogólnie pytam bo przymierzam się do poprawki podobnego Trabiego.
eMTi, pingor, Aren, Właściciel na pewno ma inne odczucia odnośnie przyśpieszenia i osiągów jak ja - miałem 2egzemplarze Daewoo Tico i mam odniesienie jak to śmiga względem Tico, TrabiTico ,a Wabant353 Jak dla mnie to takie TrabiTico jest słabsze od Trabanta 353. Wielokrotnie sprawdzane...
Jedyne co ma Lepsze to spalanie bo przecież stanowczo mniej pali i to ,że ma 5 biegów dzięki czemu jest cichsze. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Bross 2012-04-15, 16:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2012-04-15, 11:58
|
|
|
bross oddychaj
wdech wydech |
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2012-04-15, 22:07
|
|
|
Bross, jeździłem kilkoma Tico i wiem że osiągi jak na tak małe autko i silnik są bardzo dobre ale każdy robi i co uważa za słuszne ;-) jeden wrzuci Tico inny 353 a inny silnik od porsche :D |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
Bross
New 353 injection
DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2007 Posty: 667 Skąd: a ze Ślůnska jestech
|
Wysłany: 2012-04-15, 23:48
|
|
|
Tu nie chodzi o to kto co wrzuci - Każdy robi co mu lepsze i na co pozwalają środki pieniężne. dziś trochę bardziej patrzymy na ekonomię silnika.
po prostu moje wrażenia z użytkowania cudzego TicoTrabanta są nijakie bez wrażeń.
Aren, dzięki ,ze przypominasz bo czasem zapominam o oddychaniu ale choroba nie wybiera.
Co do przedstawionego tu Trabanta ciekawi mnie parę szczegółów technicznych bo możliwe ,że są lepiej wykonane jak w tym co mam poprawić ,a nie mam na to pomysłu.
Co do porsche to ktoś ma ibize 1,5 porsche włożone do trabanta :D teraz to ludzie wszystko wkładają.
mlotek, czarny z czerwonym zajefajnie wygląda. |
_________________
|
|
|
|
|
Zdunsky
DDR: 1.1
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 16 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-04-16, 00:14
|
|
|
Przede wszystkim nie chodzi o rozpisywanie do znudzenia. |
_________________ Jedzie dorożka, dzwonek dzwoni zgadnij panie ile koni. |
|
|
|
|
mlotek
DDR: 601
Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 33 Skąd: wschood
|
Wysłany: 2012-04-16, 16:42
|
|
|
Odpowiadam na pytania
Kolektor wydechowy samoróbka
Dlaczego akurat tak wygląda ... pomyśl ]:>
Bagnet i alternator na swoim miejscu. Licznik z łady , linka licznika zrobiona z dwóch linek. Półośki wychodzą pod akceptowalnym kątem - przeguby nie blokują się ani nie trzeszczą w żadnym położeniu. Nie wiem dlaczego miałoby trzepać budą od półosi - są robione na zamówienie więc nie mają bicia - pisałem już o tym w innym wątku.
Ponieważ mam 353 dla porównania - to tak na trabantowej skrzyni 353 zbiera się nieco lepiej. Ale czy silnik z tico spięty ze skrzynią trabanta nie zbierałby się podobnie a może nawet lepiej - ocenię wkrótce.
Jeśli chodzi o wrzucanie cudów pod maskę trabanta 601 to oprócz kilku 353, silnika malucha i marabelli , której chyba nikt nie widział nie słyszałem o ciekawych patentach na silnik w tej budzie.
Jeśli chodzi o biegi przy kierownicy myślę że byłoby to możliwe ale ewentualność tę odkryłem jak już wszystko miałem wsadzone i spasowane. |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
|
|
|
|
eMTi
eMTi
DDR: 601 ciapek
Wiek: 35 Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 127 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2012-04-16, 18:01
|
|
|
mlotek napisał/a: | ja widziałem 2 marabelki, bo jeździły po 3mieście :) | dokladnie i wiem ze mozliwe ze bd jeszcze jedna |
_________________ PozDDRo eMTi |
|
|
|
|
Eagle
DDR: 1.1
Wiek: 39 Dołączył: 02 Lut 2007 Posty: 47 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2012-04-16, 19:22
|
|
|
Marabella to nic innego niż Fiat Panda ze znaczkiem Seata. Silnik to zdaje się fiatowska 900tka. Na jakimś trabantowym forum była kiedyś hybryda Trabanta kombi i bodajże Nissana Cherry. |
_________________ http://forum.germanstyle....p?p=12333#12333 ----> moja rakieta ;p |
Ostatnio zmieniony przez Eagle 2012-04-16, 19:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
J.J.
stay high
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 963 Skąd: Kaszëbë
|
Wysłany: 2012-04-16, 19:23
|
|
|
fajna była ta błękitna Piotrka850, ale wiem, że miała kuku i nie wiem co potem z nią było ;/
odnośnie jeszcze silników to polecam Węgierskie zdjęcia.
jest tam mase 4t silników ( lancie fiaty chuje muje ) ze skrzyniami od 2t.
są też ze skrzyniami od swoich silników, ale z gałą przy kierze :)
|
_________________ TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl
DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek |
|
|
|
|
Rastak
DDR: 601s
Wiek: 32 Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 6 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2012-04-19, 15:15
|
|
|
ile cali felgi? |
|
|
|
|
Aren
DDR: 601s 85'
Wiek: 32 Dołączył: 31 Gru 2006 Posty: 1310 Skąd: Zary
|
Wysłany: 2012-04-22, 12:55
|
|
|
5,5 albo 6 maksymalnie |
|
|
|
|
bRq
Trampolina.info
DDR: Trampolina.info
Wiek: 40 Dołączył: 21 Lis 2006 Posty: 1331 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2012-04-27, 20:31
|
|
|
Bross, dwusow zawsze ma wiecej momentu niz 4 suw nawet przy tej samej mocy.
Myslisz czemu do FMXu ludzie wola 2suwy ? Bo lepiej ciagna od dolu. |
_________________ www.Trampolina.info
|
|
|
|
|
Dyziek
DDR: 1.1
Wiek: 42 Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 173 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-04-30, 12:51
|
|
|
czyli diesle to tez 2suwy bo kopcom, dymiom i ciongnom od dołu :D
mlotek, fajnie sobie furę odpicowałeś :) Powiem, że ta czerń z czerwienia naprawdę ładnie się prezentuje! |
_________________ Brat pstryka fotki... w razie jakbyś potrzebował :)
---> http://tomaszmosiadz.fotea.pl/ <--- |
|
|
|
|
|