(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] Wtrysk VAG-a w 2t
Autor Wiadomość
wilku 

DDR: 601
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 28
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-19, 19:57   [601] Wtrysk VAG-a w 2t

Wykorzystując potencjał tego forum i to że ludzie na tym forum próbują rozwiązać wiele problemów, chcę poruszyć temat wtrysku w 2t.

Temat był poruszany na forum CT http://cartoontrabant.pl/forum/viewtopic.php?t=580 (tylko 3 strona tematu dotyczy tego problemu), ale niestety nie trafił na żyzny grunt. Podjąłem decyzję że to u siebie zamontuję, mam kilka pytań co do tego i liczę na pomoc, sugestie by projekt był jak najbardziej dopracowany.

Czechom się udało, więc da się to zrobić.
http://www.youtube.com/wa...feature=related

A tu drugi do bardziej dopracowanej wersji
http://www.youtube.com/wa...1&v=umOWP0zBNtg

Moje pytanie jest takie, jak trzeba, albo zwyczajnie jak wyliczyć nacięcia na kole zamachowym dla czujnika położenia wału korbowego.

Resztę raczej ogarniam. Może po za jednym, czy aparat zapłonowy/ kopułka, musi być od tego samego auta co wtrysk, bo można by zastosować kopułkę od fiata 126p która ma wyjścia na dwa kable.

[ Dodano: 2012-04-21, 12:50 ]
Na prawdę nikt nic nie wie?
 
 
 
Aren 


DDR: 601s 85'
Wiek: 31
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 1310
Skąd: Zary
Wysłany: 2012-04-22, 00:22   

zapytaj brossa on ci wszystko powie
 
 
 
marszal 


DDR: trabant polo
Wiek: 40
Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 220
Skąd: Jasło koło Osobnicy
Wysłany: 2012-04-22, 18:22   

Ja mam wtrysk z glofa RP w samarze i tam niema czujnika polozenia walu i wsio bangla

Nastepnym problemem bedzie regulacja ECU zeby dawka byla taka jak ma byc
_________________
Lepiej miec Parkinsona i troche rozlać, niż mieć Alzheimera i zapomniec wypić.
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2012-04-22, 19:19   

To ,że wykonałem w 353 wtrysk paliwa nie znaczy ,że cokolwiek powiem. Mogę naprowadzić - miałem założone 3 gaźnikowtryski z triumpha z elektroniką ,zapłon elektronik na 3 hallotronach cewki chevrolet/daewoo działało dość dobrze niestety spora ilość kabli i brak clear-looka przekonał mnie do rezygnacji i znalezienia innego rozwiązania.
ale to nie VAG.

Aren bez przesady nie jestem wszech wiedzącym po prostu staram się coś zdziałać.

Z zapodanego filmiku bajerancko zapodany jednopunkt VW od boku i chwilowy brak chłodzenia...
_________________
 
 
 
Kula 
kawał skur*ysyna

DDR: szczur 72"
Wiek: 35
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-04-22, 21:44   

Bross pokaż jakieś fotki tej wydumki, bo jestem ciekaw.
 
 
 
wilku 

DDR: 601
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 28
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-25, 20:23   

Układ by działał w trababancie musi być możliwie jak najprostszy, tak jak układy stosowane chyba do 95 roku, gdzie stosowano mechaniczny rozdzielacz i kopułkę. Co prawda jestem zdania że można zastosować w pełni elektroniczny układ ale jest to skomplikowane i pracochłonne. Najlepszy będzie układ oparty na czujniku temperatury, czujniku położenia wału i czujniku zawartości tlenu w spalinach.

Przypuszczalnie kultura pracy sie poprawi, zawodny układ zapłonowy będzie raczej niezawodny, zakładam zmniejszenie spalania oraz teoretyczny wzrost mocy.

Bross co to znaczy chwilowy brak chłodzenia?
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2012-04-25, 21:05   

na filmiku niema wentylatora chłodzenia silnika co uznałem za chwilowy brak chłodzenia wynikający z pierwszych testów trabanta 600i napewno później go zamontowali.

Ja wykorzystałem elementy zapłonu z motocykla 3 cylindrowego na wtrysku wielopunktowym.
niestety tak jak Wilku wspomniał czaso i kaso chłonne.
niestety przy 353 przydał by się dozownik oleju... bo sonda zdechła od dużej zawartości mixolu w benzynie.
_________________
 
 
 
Maciek 


DDR: 1.1
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 231
Skąd: Bielsko biała
Wysłany: 2012-04-26, 11:28   

Założyć się da ale kto ci to wystroi. Bross wskazuje dobry kierunek- wtrysk z motocykla o podobnej pojemności. Najprostszy wtrysk działający wartościach TPS oraz czujnika temperatury musiałbyś wyposażyć w nowe mapy dawkowania paliwa, wiesz kto ci to może zrobić, albo chociaż wiesz jak? Nawet przy adaptacji wtrysku z silników VW 8 zaworowych (popularny digifant) do silników 16v o tej samej pojemności jest zalecane strojenie, inaczej silnik ma mniejszą moc niż przed zmianą! Jeżeli masz na to pieniądze albo poszukaj informacji o urządzeniach Stand Alone albo zerknij tutaj: http://www.ecumaster.com/...Prezentacja.pdf
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=RuqBvK2uKZ4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 11