To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Warsztatowo - [601] ile można by było skrucic amorki

mateusz601 - 2009-02-15, 11:18
Temat postu: [601] ile można by było skrucic amorki
mam pytanko ile by mozna by było skrucic amorki do trabiego zeby była ladna gleba i zeby prawidłowo pracowały mam goscia mozna powiedziec sąsiada co zajmuje sie takimi rzeczami
eljot87 - 2009-02-15, 12:04

ja do swojego 1,1 skróciłem przednie o 80mm tylne o 60mm moim zdaniem więcej na tych amortyzatorach skracać nie ma sensu... jeśli masz z tyłu w 601 sprężynę to masz ten sam amortyzator z tyłu co u mnie... a jeśli masz przód i tył na resorze to w ogóle nie ma sensu skracać amortyzatorów tylko założyć te z łady lepiej.
bRq - 2009-02-15, 18:41

1.1, a 601 to co innego.

Kup poprostu amory od lady.

Kula - 2009-02-15, 23:24

podepnę się do tematu. amory z łady są spoko ale mogły by być jeszcze krótsze. mi zostaje 1cm skoku jak stał szczuro na kołach. znacie może jakieś modele co są jeszcze krótsze i w miare pasują?
john'ek - 2009-02-15, 23:48

w heldze mialem z przodu od malucha ale byly bardzo podobne do tych ladoskich...
Qbs - 2009-02-16, 00:04

pralki maja krotkie amortyzatory :D
bzyku - 2009-03-19, 21:06

Przód:
Resor oddać do kowala, aby przeklepał go o 4 cm niżej. Dorobić wyparcie od resora do ściany czołowej silnika, aby Trabant się nie złamał (chyba, że jest po blacharce lub w dobrym stanie). Można do tego utwardzić amortyzatory.

Tył:
Jeśli zawieszenie jest na sprężynach śrubowych należy albo oddać sprężynę do zakładu zajmującego się zawieszeniami, aby skrócili ją na gorąco, lub uciąć 1,5 zwoju, albo założyć w przypadku Trabanta Limuzyny sprężyny od wersji Kombi - są twardsze oraz niższe o około 1,5 zwoju. Można utwardzić amortyzatory. Tylne koła będą stały prosto.

Mam pytanie odnośnie tego co znalazłem na cartoon trabant(powyżej) czy to już jest maxxx czy da rade jeszcze więcej?? czekam na odp, pozdrawiam:bzyku :D

Aren - 2009-03-19, 21:15

da się jeszcze duzo nizej zejsc..



masz płaski resor + przedluzenia wahaczy/ zwrotnic + 2 cm podkladka pod resorem to praktycznie lezy przy ziemi ( maxim)

albo sztabka pod resor + klepanie na płasko ;) tez usiądzie nizej o wiele

bzyku - 2009-03-20, 13:24

no ok :D ale nie chce go obniżać na maxa, bo to musi jeszcze w miare jeździć, ale dzięki ;-)
MC-Maxim - 2009-03-25, 00:12

E tam jezdzic ... po co :D hehe .. nie no, nie ma co przesadzac ;)
wrocek - 2010-09-03, 14:37

Siema mam pytanko jak zregerenowac amorki od traba 1.1 Dokładniej to chodzi mi o to ile oleju trzeba wlac i jakiego żeby były twardsze.
Kula - 2010-09-03, 15:29

na jednym z for internetowych kiedyś rzuciło mi się w oczy ile wlać oleju.

Jak nie ma na tym, to poszukaj na cartoontrabant.pl

Geras - 2011-05-18, 13:11

Czy te by pasowały do traba 601 ??? od tej nivki ;>??
http://moto.allegro.pl/am...1607334348.html

Kula - 2011-05-18, 13:59

dolna tuleja w Trabancie ma 12mm, trzeba w tych rozwiercić :)
blacHa - 2011-05-18, 18:06

jop, na przód te amorki pasują:) od tego kolesia mam u siebie, jak pisał Kula trzeba rozwiercić tuleję.
bRq - 2011-05-18, 23:46

a na tyl do 1.1 (chodzi o samo mocowanie, nie o sprezyne) ?
J.J. - 2011-05-19, 07:36

z tego co misie obiło o uszy jest różnica miedzy sprężyna a resorem w mocowaniu amora do wahacza. a u góry to nie wiem. może coś tam być, skoro nadkola już tez były inne.
Geras - 2011-05-19, 11:55

Czyli co ;] do przodu bedzie ok ? do 601 a jeśli chodzi o tył ja mam resor tył czy tez bedą te same ??? czy coś innego
J.J. - 2011-05-19, 14:56

chyba jo ;)
bRq - 2011-05-19, 17:05

tak, w resorze to mocowanie jest wezsze (mialem jeden taki wahacz)
Geras - 2011-05-24, 20:38

dobra dzieks kumpel ma mi dzis przyniesc amorki od łady se zoabcze ;]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group