To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Projekty - [1.1] Janosikowóz

Zdunsky - 2011-12-05, 19:19

O ja jebe belg na glebie i z powiekszoną felgą. piersze widzi. :D
Sqall - 2011-12-07, 00:04

Trochę info ode mnie :

06.11.11 - 13.11.11
Z racji, że mam gaźniki z motoru to nie potrzebuje już podgrzewania kolektora i gażnika. Postanowiłem trochę przerobić rozdzielacz ;)



Zacząłem polerkę mocowania alternatora.



14.11.11 Fotek: 1
Wreszcie doczekałem się filtrów :)




19.11.11
Rozbiórka vol1



Segregacje "odpadów"



06.12.11
Z serii "Dbałość o szczegóły" - polerowane przewody hamulcowe 8-)



Większy clean. Zbiorniczek wyrównawczy i spryskiwacza - OUT!


Z racji, że potrzebuje więcej miejsca miedzy silnikiem, a maglem postanowiłem lekko go przerobić. Na razie kombinuje z oryginalnym, jeśli nie wyjdzie to podpasuje jakiś inny (na ścianę grodziową). Na początek jedynie kawałeczek ale zawsze coś :)



Kolejne foty już niedługo. Aktualnie kończę sprawę z maglem :)
Pozdro!

Bross - 2011-12-07, 01:29

Ciekawie się zapowiada - czyżbyś zakładał inną skrzynie ,że magiel rzeźbisz :?:
(ja potrzebowałem tylko 3mm więcej pod maglem dla pewności ,że nie będzie stukać skrzynia o magiel.)

Rozdzielacz całkiem ,całkiem. Czumu masz gaźniki bez podgrzewacza :?: z podgrzewaczem miałbyś ciut mniejsze spalanie ale z pewnością pewne samo odpowietrzenie się układu chłodzenia.

Sqall - 2011-12-07, 09:30

Nie, skrzynia zostaje ta sama. Potrzebuje podnieść cały silnik bo robię płaskie sanki.

Rozdzielacz idzie jeszcze do przefrezowania i polerka :)

Moje gażniki nie mają w ogóle podłączenia pod wode z tego co mi wiadomo. Kolektor też robie bez podrzewania. Od kiedy układ chłodzenia się "zapowietrza" od tak sam z siebie?

Aren - 2011-12-07, 15:46

zanim skonczysz to te przewody bedą zasniedziałe : P


mialem alternator w polerce, od wczoraj jest w czarnym połysku..

Maciek - 2011-12-07, 16:18

Na ct jest koleś który wciska wspomaganie do 601, temat magla przerobił dosyć dokładnie, podbij do niego może poda ci jakieś know-how
http://cartoontrabant.pl/...ght=wspomaganie
Kolega Miki

Sqall - 2011-12-07, 16:32

Przewody leża u mnie w pokoju :P Jak przyjdzie do zakładania to przejadę je w 5min i będzie git.

Czemu masz w polysk? Szybko poler schodzi z alternatora?

Aren - 2011-12-08, 15:49

Sqall napisał/a:
Czemu masz w polysk? Szybko poler schodzi z alternatora?
na wiekszych powierzchniach moze jakis czas spoko ale w zakamarkach ciezko wypolerowac i robi sie z tego marny efekt..


+ do ponownej polerki za kazdym razem go sciagac ? w 1,1 o tyle łatwiej jest ze jest w miare na górze

ja mam tak, alternator czarny, kółko czarne, wiatrak chrom. wyglada spoko :P


Sqall - 2011-12-08, 16:54

Ja pozostanę jednak przy polerce. Jeśli będzie kiepsko to najwyżej walne w kolor.

Nie mogę doczekać się chwili wolnego żeby ten magiel skończyć i jazda z sankami :D

TrabiVR6 - 2011-12-08, 17:47

http://www.fabrykabarw.we...uemart&Itemid=2

A moze by tek polakierować i mieć spokój ? :)

Sqall - 2011-12-12, 00:11



Jak będą w pełnej polerce + jeszcze większą gleba to będzie kozak :D

Anonymous - 2011-12-12, 11:34

kurde :D wygląda dobrze :)
Dzordz - 2011-12-12, 19:02

felga kocur:) Tylko jak będzie w pełnej polerce to ten wydech troszkę szaro będzie wyglądał:P
J.J. - 2011-12-12, 19:08

rure z odkurzacza wspawaj :D
lisek - 2011-12-12, 19:11

jakaś nierdzewka by się na końcówkę zdała, kurde teraz tak oglądam i na tym foto ten kolorek wygląda fajnie taka ładna biel i czarne blachy
Bross - 2011-12-12, 19:18

Jakoś tak ... według mnie Janosik lepiej wyglądał na ATS'ach.
Ale i tak jest nieźle.

Aren - 2011-12-12, 20:45

godnie :D
dzikU - 2011-12-12, 22:00

Nie no miodzio jest! Dla mnie bedzie lepiej niż na ATS'ach :D
Sqall - 2011-12-12, 22:23

Lisek - jaka biel :D ?

Dla mnie też lepiej niż na ats'ach. Jednak zostawiam je sobie bo polecą pod nóż :P

Jaką oponkę myślicie? 165/45 ?

Dzordz - 2011-12-12, 22:54

Na 100% jest to jedyny w Polsce trabant na takiej feldze. I ładnie się prezentuje:) A co do ats-ów to za mała gleba zeby wyglądały i zapewne jest już kilka trabów na classiku
Sqall - 2011-12-13, 10:49

Dzordz dobrze mówisz. Jednak ATS'y zostają bo mam na nie ciekawy pomysł :D Po za tym są w słabym stanie żeby sprzedawać.

Jest jeden minus tej felgi. Ma ET42... Albo robię tył tarcze albo daje dystans +jakieś 2,5cm. Czyli łącznie 3,5cm (juz jest na samochodzie 1cm).

Aren - 2011-12-13, 17:59

Sqall napisał/a:
Jaką oponkę myślicie? 165/45 ?
jedyna opcja, dobry naciąg będzie na tym

Sqall napisał/a:
Jest jeden minus tej felgi. Ma ET42... Albo robię tył tarcze albo daje dystans +jakieś 2,5cm. Czyli łącznie 3,5cm (juz jest na samochodzie 1cm).
zawsze mozesz zrobic dystans miedzy kotwiczą a wahacz
Dzordz - 2011-12-13, 18:19

Sqall napisał/a:
Jest jeden minus tej felgi. Ma ET42... Albo robię tył tarcze albo daje dystans +jakieś 2,5cm. Czyli łącznie 3,5cm (juz jest na samochodzie 1cm).
zawsze mozesz zrobic dystans miedzy kotwiczą a wahacz[/quote]

to bardzo dobra opcja bo dystans nie będzie rył łożysk :)

J.J. - 2011-12-13, 21:41

i łatwiej będzie łożyska na prasie wcisnąć/wycisnąć :)
U E87 tak to wygląda :)
http://trabant91.blogspot...nse-na-tyl.html
http://trabant91.blogspot...kka-obsuwa.html

bRq - 2011-12-15, 23:32

Ja bym nie dawal takiego obciazenia tylko na srubach. Orginalnie piasta ma podparcie w wahaczu. Jak bedziesz robil to zrob przetoczenie na otwor w wahaczu.
Druga opcja to adaptery pod piasty z VW no i brak problemow z dostepnoscia czesci.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group