Projekty - [1.1] Janosikowóz
Zdunsky - 2011-12-05, 19:19
O ja jebe belg na glebie i z powiekszoną felgą. piersze widzi. :D
Sqall - 2011-12-07, 00:04
Trochę info ode mnie :
06.11.11 - 13.11.11
Z racji, że mam gaźniki z motoru to nie potrzebuje już podgrzewania kolektora i gażnika. Postanowiłem trochę przerobić rozdzielacz ;)
Zacząłem polerkę mocowania alternatora.
14.11.11 Fotek: 1
Wreszcie doczekałem się filtrów :)
19.11.11
Rozbiórka vol1
Segregacje "odpadów"
06.12.11
Z serii "Dbałość o szczegóły" - polerowane przewody hamulcowe 8-)
Większy clean. Zbiorniczek wyrównawczy i spryskiwacza - OUT!
Z racji, że potrzebuje więcej miejsca miedzy silnikiem, a maglem postanowiłem lekko go przerobić. Na razie kombinuje z oryginalnym, jeśli nie wyjdzie to podpasuje jakiś inny (na ścianę grodziową). Na początek jedynie kawałeczek ale zawsze coś :)
Kolejne foty już niedługo. Aktualnie kończę sprawę z maglem :)
Pozdro!
Bross - 2011-12-07, 01:29
Ciekawie się zapowiada - czyżbyś zakładał inną skrzynie ,że magiel rzeźbisz :?:
(ja potrzebowałem tylko 3mm więcej pod maglem dla pewności ,że nie będzie stukać skrzynia o magiel.)
Rozdzielacz całkiem ,całkiem. Czumu masz gaźniki bez podgrzewacza :?: z podgrzewaczem miałbyś ciut mniejsze spalanie ale z pewnością pewne samo odpowietrzenie się układu chłodzenia.
Sqall - 2011-12-07, 09:30
Nie, skrzynia zostaje ta sama. Potrzebuje podnieść cały silnik bo robię płaskie sanki.
Rozdzielacz idzie jeszcze do przefrezowania i polerka :)
Moje gażniki nie mają w ogóle podłączenia pod wode z tego co mi wiadomo. Kolektor też robie bez podrzewania. Od kiedy układ chłodzenia się "zapowietrza" od tak sam z siebie?
Aren - 2011-12-07, 15:46
zanim skonczysz to te przewody bedą zasniedziałe : P
mialem alternator w polerce, od wczoraj jest w czarnym połysku..
Maciek - 2011-12-07, 16:18
Na ct jest koleś który wciska wspomaganie do 601, temat magla przerobił dosyć dokładnie, podbij do niego może poda ci jakieś know-how
http://cartoontrabant.pl/...ght=wspomaganie
Kolega Miki
Sqall - 2011-12-07, 16:32
Przewody leża u mnie w pokoju :P Jak przyjdzie do zakładania to przejadę je w 5min i będzie git.
Czemu masz w polysk? Szybko poler schodzi z alternatora?
Aren - 2011-12-08, 15:49
Sqall napisał/a: | Czemu masz w polysk? Szybko poler schodzi z alternatora? | na wiekszych powierzchniach moze jakis czas spoko ale w zakamarkach ciezko wypolerowac i robi sie z tego marny efekt..
+ do ponownej polerki za kazdym razem go sciagac ? w 1,1 o tyle łatwiej jest ze jest w miare na górze
ja mam tak, alternator czarny, kółko czarne, wiatrak chrom. wyglada spoko :P
Sqall - 2011-12-08, 16:54
Ja pozostanę jednak przy polerce. Jeśli będzie kiepsko to najwyżej walne w kolor.
Nie mogę doczekać się chwili wolnego żeby ten magiel skończyć i jazda z sankami :D
TrabiVR6 - 2011-12-08, 17:47
http://www.fabrykabarw.we...uemart&Itemid=2
A moze by tek polakierować i mieć spokój ? :)
Sqall - 2011-12-12, 00:11
Jak będą w pełnej polerce + jeszcze większą gleba to będzie kozak :D
Anonymous - 2011-12-12, 11:34
kurde :D wygląda dobrze :)
Dzordz - 2011-12-12, 19:02
felga kocur:) Tylko jak będzie w pełnej polerce to ten wydech troszkę szaro będzie wyglądał:P
J.J. - 2011-12-12, 19:08
rure z odkurzacza wspawaj :D
lisek - 2011-12-12, 19:11
jakaś nierdzewka by się na końcówkę zdała, kurde teraz tak oglądam i na tym foto ten kolorek wygląda fajnie taka ładna biel i czarne blachy
Bross - 2011-12-12, 19:18
Jakoś tak ... według mnie Janosik lepiej wyglądał na ATS'ach.
Ale i tak jest nieźle.
Aren - 2011-12-12, 20:45
godnie :D
dzikU - 2011-12-12, 22:00
Nie no miodzio jest! Dla mnie bedzie lepiej niż na ATS'ach :D
Sqall - 2011-12-12, 22:23
Lisek - jaka biel :D ?
Dla mnie też lepiej niż na ats'ach. Jednak zostawiam je sobie bo polecą pod nóż :P
Jaką oponkę myślicie? 165/45 ?
Dzordz - 2011-12-12, 22:54
Na 100% jest to jedyny w Polsce trabant na takiej feldze. I ładnie się prezentuje:) A co do ats-ów to za mała gleba zeby wyglądały i zapewne jest już kilka trabów na classiku
Sqall - 2011-12-13, 10:49
Dzordz dobrze mówisz. Jednak ATS'y zostają bo mam na nie ciekawy pomysł :D Po za tym są w słabym stanie żeby sprzedawać.
Jest jeden minus tej felgi. Ma ET42... Albo robię tył tarcze albo daje dystans +jakieś 2,5cm. Czyli łącznie 3,5cm (juz jest na samochodzie 1cm).
Aren - 2011-12-13, 17:59
Sqall napisał/a: | Jaką oponkę myślicie? 165/45 ? | jedyna opcja, dobry naciąg będzie na tym
Sqall napisał/a: | Jest jeden minus tej felgi. Ma ET42... Albo robię tył tarcze albo daje dystans +jakieś 2,5cm. Czyli łącznie 3,5cm (juz jest na samochodzie 1cm). | zawsze mozesz zrobic dystans miedzy kotwiczą a wahacz
Dzordz - 2011-12-13, 18:19
Sqall napisał/a: | Jest jeden minus tej felgi. Ma ET42... Albo robię tył tarcze albo daje dystans +jakieś 2,5cm. Czyli łącznie 3,5cm (juz jest na samochodzie 1cm). | zawsze mozesz zrobic dystans miedzy kotwiczą a wahacz[/quote]
to bardzo dobra opcja bo dystans nie będzie rył łożysk :)
J.J. - 2011-12-13, 21:41
i łatwiej będzie łożyska na prasie wcisnąć/wycisnąć :)
U E87 tak to wygląda :)
http://trabant91.blogspot...nse-na-tyl.html
http://trabant91.blogspot...kka-obsuwa.html
bRq - 2011-12-15, 23:32
Ja bym nie dawal takiego obciazenia tylko na srubach. Orginalnie piasta ma podparcie w wahaczu. Jak bedziesz robil to zrob przetoczenie na otwor w wahaczu.
Druga opcja to adaptery pod piasty z VW no i brak problemow z dostepnoscia czesci.
|
|
|