Warsztatowo - [601] Amortyzatory
J.J. - 2013-04-26, 06:45 Temat postu: [601] Amortyzatory Siemadło.
Jako, że usiadłem na amortyzatorach oryginalnych chciałbym Was zapytać co tam wsadzaliście.
Łada pasuje, ale jest dość twarda...
I tu pytanie do Was :)
Wrzucał ktoś z Was amortyzatory od t4?
http://allegro.pl/amortyz...3190496184.html
PeQ200 - 2013-04-26, 07:05
No ciekawe, ale tak na logikę, to sądzę, że to będzie jeszcze twardsze od Łady, jednak T4 większe i przewidziane na inne obciążenia.
lisek - 2013-04-26, 11:45
a jaka długości całego amora bo nie podają
J.J. - 2013-04-26, 11:50
Więc tak:
max rozciągnięty - 350 mm ( odległość od środka tulejki do czubka śruby )
max ściśnięty - 260 mm ( j/w)
tuleja: 14,1 mm
szerokość ~50 mm
wrócę z roboty to obczaję jak to się ma do trabantowego.
Bross - 2013-04-28, 12:20
W pomarańczy mam amory od Lady 2105, 2106, 2107 Samara 2108 ,2109 ,Niva jeździ się przyjemnie główną twardość zawieszenia ustala się resorem amor to tylko pomocniczy element tłumienia, więc w czym problem :?:
Masa Lady Samary 850-945 kg
Masa Trabant 601 615-650 kg
Fizycznie 200kg to całkiem sporo ale często tak jest w ogólno światowej budowie pojazdów. Niestety w porównaniu do tych od T4 przepaść... Ja bym nie ryzykował kielichów dla amorów od T4 w trabim szkoda Trabanta.
Zaznajomiłem się z wieloma książkami... i często 1 typ amortyzatora bądź sprężyny jest stosowany w pojazdach o podobnej masie, ale i z masą o +/-200,250kg jak jak w przypadku poniższych pojazdów.
Sprężyny o średnicy zwoju 12mm
masa Trabanta 1.1 Universall 715-740 kg
masa Hondy Civic mk4 900-1025kg
,a mimo to oba auta prowadzi się przyjemnie.
J.J., po co kombinujesz daj od Lady dłużej wytrzyma trabant.
bRq - 2013-04-28, 15:08
T4 ma bardzo twarde amory. Pakuj Lade, bo nie sa wcale takie twarde.
|
|
|