(S)GermanStyle.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Zrób swojego Trabanta! Wartburgi - konkretnie i z zajawką

Poprzedni temat «» Następny temat
[601] Amortyzatory
Autor Wiadomość
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2013-04-26, 07:45   [601] Amortyzatory

Siemadło.

Jako, że usiadłem na amortyzatorach oryginalnych chciałbym Was zapytać co tam wsadzaliście.
Łada pasuje, ale jest dość twarda...
I tu pytanie do Was :)
Wrzucał ktoś z Was amortyzatory od t4?
http://allegro.pl/amortyz...3190496184.html
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
PeQ200 


DDR: 1.1
Wiek: 31
Dołączył: 15 Gru 2012
Posty: 42
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-04-26, 08:05   

No ciekawe, ale tak na logikę, to sądzę, że to będzie jeszcze twardsze od Łady, jednak T4 większe i przewidziane na inne obciążenia.
 
 
 
lisek 

DDR: 601
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 344
Skąd: Iłowa
Wysłany: 2013-04-26, 12:45   

a jaka długości całego amora bo nie podają
 
 
 
J.J. 
stay high


Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 963
Skąd: Kaszëbë
Wysłany: 2013-04-26, 12:50   

Więc tak:
max rozciągnięty - 350 mm ( odległość od środka tulejki do czubka śruby )
max ściśnięty - 260 mm ( j/w)
tuleja: 14,1 mm
szerokość ~50 mm

wrócę z roboty to obczaję jak to się ma do trabantowego.
_________________
TrojmiastoKlasycznie.pl
trabant.trojmiasto.pl

DrogąDoRaju - Trabant, Wartburg, Simson, Mify i Qek
 
 
 
Bross 
New 353 injection


DDR: 601Limousine 1971'
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 667
Skąd: a ze Ślůnska jestech
Wysłany: 2013-04-28, 13:20   

W pomarańczy mam amory od Lady 2105, 2106, 2107 Samara 2108 ,2109 ,Niva jeździ się przyjemnie główną twardość zawieszenia ustala się resorem amor to tylko pomocniczy element tłumienia, więc w czym problem :?:

Masa Lady Samary 850-945 kg
Masa Trabant 601 615-650 kg

Fizycznie 200kg to całkiem sporo ale często tak jest w ogólno światowej budowie pojazdów. Niestety w porównaniu do tych od T4 przepaść... Ja bym nie ryzykował kielichów dla amorów od T4 w trabim szkoda Trabanta.

Zaznajomiłem się z wieloma książkami... i często 1 typ amortyzatora bądź sprężyny jest stosowany w pojazdach o podobnej masie, ale i z masą o +/-200,250kg jak jak w przypadku poniższych pojazdów.
Sprężyny o średnicy zwoju 12mm
masa Trabanta 1.1 Universall 715-740 kg
masa Hondy Civic mk4 900-1025kg
,a mimo to oba auta prowadzi się przyjemnie.

J.J., po co kombinujesz daj od Lady dłużej wytrzyma trabant.
_________________
 
 
 
bRq 
Trampolina.info


DDR: Trampolina.info
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lis 2006
Posty: 1331
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-04-28, 16:08   

T4 ma bardzo twarde amory. Pakuj Lade, bo nie sa wcale takie twarde.
_________________
www.Trampolina.info
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12