Warsztatowo - [1.1] Blacharka i mechanika .
Młody95 - 2012-01-03, 18:58 Temat postu: [1.1] Blacharka i mechanika . Więc panowie mam w sumie 2 pytania .
1 . Jak zdjąć tylne błotniki tzn gdzie jakich śrub szukać i na co zwracać szczególną uwage nie chciał bym czegoś popsuć/połamać tym bardziej że wiedzę o trabantach dopiero zaczynam.
2. Czy mógł by mi ktoś porobić dokładne zdjęcia/lub wytłumaczyć gdzie który kolor kabla ma iść pod maską ?Ponieważ robiłem uszczelkę pod głowicą i nie zwróciłem uwagi na kable i efektem tego jest nie pokazywanie temperatury i paliwa.
Potrzebuje dokładnie jakie kolory do kopułki i gdzie,przy gaźniku i głowicy.;)
Z góry dziękuje i pozdrawiam ;)
Aren - 2012-01-03, 19:10
1 góra- ściągasz gumę z listwy, odkrecasz wszystkie wkręty, pod listwą to samo (UWAŻAJ na rogach, tam tez są wkrety. Często ludzie o nich zapominają )
Wokół nadkola masz nity, na dole są albo nity/albo wkrety. zalezy czy cos robione bylo.
Przy drzwiach jak i przy tylnej lampie błotnik jest przyklejony
2 - nie mam 1,1 :-P
Młody95 - 2012-01-03, 19:32
A na jaki klej polecacie później przykleić błotnik? :)
lisek - 2012-01-03, 20:20
na bunamprem :-P gdzieś jest temat na tym forum
blacHa - 2012-01-03, 22:27
Młody95, sprawdź taki brązowy cienki kabelek powinien być podpięty pod aparat zapłonowy.
Co do klejenia duroplastów poszukaj dobrze, jest napisane jakimi klejami ważne, żeby nie wchodziły w reakcję z metalem i były elastyczne.
Młody95 - 2012-01-04, 23:27
;) Dziś miałem zapał do robienia ale niestety Trampet stwierdził że nie podda się tak łatwo i nie idzie odkręcić tylnych amorków ;) Macie jakiś patent na to ? Waliłem młotkiem, ciągłem brechą i nic chyba nic innego jak palnik nie pozostanie ?
Anonymous - 2012-01-04, 23:29
ale u góry czy u dołu nie możesz odkręcic?
Ponti89 - 2012-03-15, 18:16
Mam takie pytanie do bardziej obeznanych :)
zakupiłem trabanta :) stan tak jak widać na zdjęciu :) po 30 tys km :) blacha zabezpieczona oryginalnie jeszcze :)
chciałbym to jakoś może lepiejzabezpieczyć przykleić duro i mieć z głowy na jakiś czas bo potem auto bedzie malowane i nie chciałbym zrywać tego co chwilę :)
i teraz co by było z tym najlepiej zrobić ?
tego sie pozbyć i reaktywnym czy zostawić nie ruszać, czy na to jakiś baranek albo coś ?
oczywiscie tam na rantach gdzię sie nalot rdzawy zrobił to chcę to oczyścić i reaktywnym :)
I co z podłaku reaktywnego polecacie ? jakiej firmy ?
pzdr
Maciek - 2012-03-15, 18:24
Delikatnie wypiaskować tam gdzie rdza, podkład reaktywny, podkład akrylowy, lakier akrylowy.
Ponti89 - 2012-03-15, 18:50
a tam gdzie nie ma rdzy to nie ruszac tylko akrylowy i lakier ?:)
pzdr
Zdunsky - 2012-03-16, 03:00
A jak mało rdzy to zeskrob sztotą na diaksie i pomaluj brunoxem i dopiero wtedy reaktywny itd
Ponti89 - 2012-03-18, 21:20
ale widze ze brunox to podkład epoksydowy a potem mam na niego kłaść jeszcze reaktywny ?
to nie kładzie się albo tego albo tego ?
pzdr
http://allegro.pl/brunox-...2215767878.html
Zdunsky - 2012-03-18, 21:49
szlifujesz z grubsz - brunox - shnie - szlifujesz pierwszą warstwe - malujesz znowu - smaczniego :D
Z brunoxa taki czarny strup sie zrobi tam gdzie było zardzewiałe to trzeba zeszlifować i jeszcze raz. U koleżki prawie rok temu tak robiliśmy z podkładem reaktywnym jakimś śnieżka czy inna libella już nie pamietam i powiem ze jeździ prawie codziennie w tym w zime i puki co wszystko trzyma fest.
Ponti89 - 2012-03-18, 22:02
A ktoś coś słyszał o Fertanie ?
|
|
|