Projekty - [1.1] Rakieta by *mlody* :)
*mlody* - 2011-12-20, 22:31 Temat postu: [1.1] Rakieta by *mlody* :) Siema, na forum już siedzę chwilę i śledzę każdy projekt i każdy temat pokolei. Gadając z Aren'em miał mnie już chyba dośc:P I kazał mi założyć temat :P Dosyć pierdolenia, do rzeczy samej :
Trabant Polo 1.1 Limuzyna:P
rok: 1991
pierwsza rejestracja to 1.03.1991
No więc tak, samochód zakupiłem dnia 04.01.2011:) Samochód stał rok przed domem na osiedlu. Szukałęm czegoś na b1 i jak go zobaczyłem, zaraz się w nim zakochałem ;)
Plany:
-Może 1.3
-przelotowy wydech-ZROBIONE (jedna puszka z dwóch została)
-pomalowanie na czarny mat i dużo chromu/polerki,
-nowe fotele
-wyjać silnik i troszke wyremontować - w trakcie:)
-stożek-ZROBIONE (FILTR K&N BEZPOŚREDNIO NA GAŹNIIK)
-pomalować i wypolerować elementy silnika
-komora silnika na czerwono
-jakieś audio
-Sprinki progresywne i amor skrócony (dzięki AREN za pomysł)
-szeroka stal lub jakieś ATS'y
-rozpórki
-stara decha (dzięki Aren)
- 601 look
i co na banie przyjdzie:D
w trakcie są polerowane listwy
Na dzień dzisiejszy jest rozebrany i w czwrtek tj. 22.12.2011 Idzie do piaskowania i progi jutro mi wysyła Aren . Podłoga jest zrobiona , ale tak ch**owo że żal patrzeć;/
Zdjęcia lichej jakości trochę niektóre :
Na dzień dzisiejszy:
Aren - 2011-12-20, 22:37
Zdjęcia dodaj ;)
nie myślałes jednak, żeby zostawić oryginalny wyglad 1,1??
czarny mat to zło !
*mlody* - 2011-12-20, 22:41
Nie podoba mi się wygląd 1.1 . Co do czrnego matu mnie chyba przekonałeś :D
J.J. - 2011-12-20, 22:55
czarny mat jest spoko, ale trzeba ładnie zrobić ;)
Kajtkowy byłby zajebisty jakby poszedł na ziemie :)
A jak sie 1.1 nie podoba to mogłeś sobie 601 kupić ;)
Sqall - 2011-12-21, 08:37
Daj koniecznie zdjęcia bo sam opis planów to nie za dużo.
*mlody* - 2011-12-21, 11:19
zdjecia beda jak wroce do domu:)
chcialem 1.1 ale z 601 lookiem .
jutro oddaje do piasku i czy mam go jakos przygotowac, procz wyjecia wszystkiego?
Anonymous - 2011-12-21, 11:58
Aren napisał/a: |
czarny mat to zło ! |
kwestia gustu, ale myślę, że jak ktoś go dobrze położy to może robić robotę:)
Czekam na foty Traba w szczególności tej podłogi- zobaczymy czy ona rzeczywiście taka zła :-P
blacHa - 2011-12-21, 12:00
*mlody*, jak wybebeczyłeś wszystko to luz. Sama karoseria powinna jechać na piach, bez luźnych elementów wnętrza, duroplastów itp.
Po piachu poczytaj tu:
Konserwacja po piaskowaniu
Q - 2011-12-21, 12:55
Trzeba jedynie pamiętać, że piach zostaje w profilach zamkniętych - ja akutat miałem dziury w progach, więc po wzięciu budy na bok się ładnie wysypało, ale jeśli masz całe, to powkładaj gumowe zaślepki w otwory techniczne w podłodze. Jeśli nie ściągasz dachu, to zabezpiecz go jakąś folią na krawędziach.
I uważaj, bo mi chujki w piaskarni pogięli nadkola i słupki, chyba musieli rzucać tą budą D:
*mlody* - 2011-12-21, 14:59
Dzięki bardzo blacHa , progi i tak wycinam i będą nowe więc , wszystko się wysypie ładnie. Powiem chłopakom żeby uważali i nie pogieli, dach zostawiłem bo wiem jakie cyrki są z nim.
Sqall - 2011-12-21, 15:51
Dajesz budę do piachu, a później jeszcze wycinasz progi? Zrób to najpierw i dopiero piaskuj. Żeby tylko budy nie połamali ;)
Maciek - 2011-12-21, 17:05
elegancko po piachu będzie widział co jest do spawania.Na pewno dojdzie jakiś kawałek podłogi, jaskółka itp. Co do silnika nie bawiłbym bym się w remont 1.1 tylko szukał 1.3, to najlepszy wybór jeżeli chodzi o proporcje koszty/fun :P
blacHa - 2011-12-21, 17:46
Zgadzam się, że jak już działasz tak daleko, to nie warto bawić się w 1,1, a wkładać od razu 1,3.
Pod maską będzie mniej więcej jak tutaj, z tym, że ten jest bardziej w pomarańczowy wpadający i chyba nawet lepiej :)
A co do filtra powietrza na gaźnik to fajnie wygląda, ale cały czas pobiera ciepłe powietrze spod maski:( ja mam tak samo i będę to zmieniać na normalny dolot ze stożkiem.
*mlody* - 2011-12-21, 18:06
Fajnie wygląda, tylko że u mnie będzie bardziej czysto:P
*mlody* - 2011-12-21, 19:13
Są zdjęcia;]
Bross - 2011-12-21, 20:10
Panowie bez urazy mniej gadania więcej roboty ]:>
*mlody*, jak masz foty to podziel się z nami.
Q - 2011-12-21, 20:29
Bross, o co ci chodzi? *mlody* pytał o piaskowanie i dostał odpowiedź, to jest gadanie?. A zdjęcia wrzucił godzinę przed Twoim postem.
TrabiVR6 - 2011-12-21, 20:52
Masz ranty nadkoli :shock: Co w w 1.1 jest rzadkością :)
Ogólnie nie jest mocna zjedzona :) Zycze wytrwałości i czekam na postepy prac.
Bross - 2011-12-21, 21:21
ważne ,że Gość robi.
TrabiVR6, ja w 1.1 miałem tylko z przodu ranty bo te z tyłu były lekko ponadgryzane przez rdze.
życzę Dobrej spawarki wytrwałego drutu i solidnej konserwacji co by Trabant był w zajefajnie dobrym stanie i woził bezpiecznie.
Aren - 2011-12-21, 21:34
Bross napisał/a: | Panowie bez urazy mniej gadania więcej roboty |
aha więc :
Bross napisał/a: | TrabiVR6, ja w 1.1 miałem tylko z przodu ranty bo te z tyłu były lekko ponadgryzane przez rdze. |
bross mniej gadania bo to nie temat o twoim 1,1/1,4/1,6 czy co tam masz :lol:
*mlody* - 2011-12-21, 22:11
Boje się tego piaskowania;/ Wyjdzie sito pewnie. Mam tak zajefajnie pospawaną podłoge że dziś odkryłem na spawaniu dziure;P
Dzięki chłopaki za dobre rady, mam nadzieję że na wiosne lub lato wyjadę, co się spotkamy na jakimś zlocie;)
Mogę zdradzić wam ciekawostkę , mianowicie Trabant zarejestrowany jest na b1 :P
Q - 2011-12-22, 00:39
gdzie udało ci się załatwić b1? Nie wierzę, żeby w polówce udało się zejsć poniżej 550kg :D
w Warszawie i okolicach wszyscy się bali przerejestrować 601, która ważyła 570kg(taka byla dziurawa xD)
*mlody* - 2011-12-22, 08:20
Ojciec jakoś załatwił:)
właśnie zawiozłem do piachu, dziś odbieram, fotki wieczorem;)
*mlody* - 2011-12-23, 11:27
Wczoraj odebrałem po piachu, tam gdzie było spawane, znów są dziury;/ przy lewym Amortyzatorze pognite, komora zdrowa:) W sumie nie ma tragedii;]
Zapodkładowany już jest :]
Sqall - 2011-12-23, 11:55
Szkoda, że dachu nie ściągnąłeś. Tam na 100% jest sito - jak w każdym polo.
|
|
|