Warsztatowo - [1.1] Planowanie głowicy
Sqall - 2010-11-02, 00:38 Temat postu: [1.1] Planowanie głowicy Planował ktoś z was głowice w 1.1/1.3 (trab wartek itp)? Jesli tak to jakie odczucia po takim zabiedu.
Chciałbym się dowiedzieć czy jest w tym w ogóle sens, ile można splanować itp.
pozDDRo
stiG - 2010-11-02, 01:15
Siemka
Jest sens jeżeli głowica ma konkretny przebieg i można ja profilaktycznie zabielić.
Pozdro
Sqall - 2010-11-02, 18:09
Bardziej chodzi mi jednak o planowanie głowicy w celu powiększenia sprężania i uzyskaniu kilku koni niż jedynie dla "naprawy" zjechanej głowicy.
stiG - 2010-11-02, 20:43
Raczej napewno nic ci to nie da bo komora spalania w trabantowym 1.1 i wartkowym 1.3 jest w tloku a glowica jest calkiem plaska... :D
tiso - 2010-11-02, 21:06
no to jak juz nie mozna zjechac glowicy to kolo zamachowe mozesz zrobic lzejsze :-P ale i tak mysle ze napewno jest troche glowice da sie splanowac i zawsze cos uzyskasz
bRq - 2010-11-04, 00:11
nie mozna duzo planowac glowicy bo zawory powiedza Dziekuje, dobranoc :P
Qbs - 2010-11-04, 00:53
tiso napisał/a: | zawsze cos uzyskasz |
tak, przestawiony zapłon
TrabiVR6 - 2010-11-04, 01:20
Qbs napisał/a: | tiso napisał/a: | zawsze cos uzyskasz |
tak, przestawiony zapłon |
i rozrząd ale to w ekstremalnych przypadkach
Sqall - 2010-11-04, 11:26
Rozumiem. Czyli krótko można powiedzieć, że lepiej sobie darować to w trabie.
stiG - 2010-11-04, 20:12
Im grubsza bedzie tym lepiej bo na dluzej starczy w tym przypadku...
Zdunsky - 2010-11-05, 02:40
Atam. W 1.1 splanuje 0.5- 1.0 to nic ci nie bedzie zgrzytać. Ja w G40 mam zdjęty 0.7mm i śmiga to myśle ze do 1mm można skrobać ale...
W sumie to sie nie opłaca. Za 200- 300 kupujesz 1.3 z wartka i masz +50% mocy więcej. Dla mnie prosta matematyka...
bRq - 2010-11-06, 01:16
w 1.1 moze i tak ;) ja w 1.4 nie moge splanowac za duzo, bo z tego co patrzylem tlok wychodzi ponad glowice :|
|
|
|