To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
trabantowy.prohost.pl/ppl/gs/forum/

Warsztatowo - [ALL] Pompa hamulcowa

Sqall - 2010-03-06, 18:30
Temat postu: [ALL] Pompa hamulcowa
1. Jakie wychodziły pompy hamulcowe w trabie? Najlepiej dajcie wraz ze zdjeciami.
2. Jaka pompę założyć najlepiej (bez przeróbek) do 1.1? Musi być koniecznie "bezawaryjna", planuje duży trip autem.

Kula - 2010-03-06, 22:53

jednosekcyjna, dwusekcyjna i ta z 1.1 czyli w sumie 3 rodzaje.

jednosekcyjna - miałem- kupa z włosem.
2 sekcyjna - lepiej było
1.1 - było spoko ale mogło by być lepiej :P

Pompę z seicento sporo osób ładuje. Trzeba przerobić mocowanie nieco i wydłużyć trzpień i jest klasa. są części zamienne, koszt pompy 60 zł itp.

Teraz taką do siebie będę wkładać.

DDR

bRq - 2010-03-06, 23:28

a czym sie rozni 2seksynja z 601 i 1.1 ?
Kula - 2010-03-06, 23:31

nieco obudową i zaworkiem zwrotnym :P
bRq - 2010-03-06, 23:38

Podejrzewam, ze ta z 1.1 jest mocniejsza (zalozona z mysla o tarczach) :roll:
J.J. - 2010-03-07, 10:05

Nie wiem, ale Gregu mówił, że miałem lepsze hamulce niż on, a ja od początku Traba mam od 601 :)
Qbs - 2010-03-10, 00:07

hamulce to generalnie dziwny temat. ja miałem niby wszystko nowe poza bębnami, a i tak bochna trabant na jedno sekcyjnej pompie hamował lepiej niż mój na nowej dwu sekcyjnej
bRq - 2010-03-10, 06:36

ja mialem org pompe, tarcze nacinane z golfa, zaciski z polo, klocki z Polo G40 i hamowalo zajebiscie :D
eljot87 - 2010-03-10, 16:43

ja na całym zestawie oryginalnym z trabanta 1,1 miałem hamulce całkiem ok. kumpel ma traba z pompą z cieniasa i hamuje gorzej:D

generalnei jak już robisz porządny remont to polecam wymienić oryginalna pompę na coś lepszego...

pompa z serwem to też nie jest tak wielki problem w wykonaniu, choć ja żeby moją wcisnąć przemodelować musiałem nadkole... ale na jakmiś mniejszym serwie może nie być tego problemu.

lojciec14 - 2010-12-26, 20:57

Mam jedno pytanko. Czytam wasze posty o pompie z seicento... A jak potem z czujnikiem stopu? W trabie był wkręcany w końcówkę pompy. A jak przy pompie z seincento albo cinquecento? Dzieki za info.
Przemas601 - 2010-12-26, 23:26

Cześć
Możesz wkręcić czujnik tak jak było w oryginale(seicento ma 4 króćce i jeden zostaje wolny),albo założyć czujnik stopu przy pedale hamulca.
PozDDRo

Dzordz - 2010-12-27, 07:51

najprostszym rozwiazaniem jest wkrecenie trabantowego czujnika stopu pod jedna z wyjsc na obwod czyli w pompie z sc cc mowiac lopatologicznie sa przykrencane 4 przewody, a ty robisz tak ze zamiast jednego dajesz czujnik a dalsze 3 przykrecasz tak jak w trabie.
lojciec14 - 2010-12-27, 10:37

Ok, dzięki za odpowiedź, ale jednego nie rozumiem. Czujnik stopu ma w trabie w pompie znacznie większy gwint niż te końcówki przewodów hamulcowych? No chyba, że mówimy o innym czujniku stopu :)


Edit: Przepraszam, pomyliłem się ;) Faktycznie jest normalny gwint. Dzięki za pomoc :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group