ważniak :P |
Autor |
Wiadomość |
iks
hokus pokus

Wiek: 39 Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 431 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-04-10, 10:05
|
|
|
u mnie jest od długich |
_________________ jah bless! |
|
|
|
 |
J.J.

Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 3646 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-04-10, 11:18
|
|
|
a u mnie robi jako rezerwa mixolu w benzynie :) |
|
|
|
 |
emi
Ein Trabant fahrer

Wiek: 41 Dołączyła: 01 Lut 2007 Posty: 1036 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2009-04-10, 12:00
|
|
|
niebieska lampka po prawej to długie
od samych świateł jest duża żółta po środku.
pomarańczowa po lewej czasem się pali czasem nie , ma coś wspólnego z ustawieniem świateł wysko- nisko. |
_________________ pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!

 |
|
|
|
 |
eMTi
emcik

Wiek: 34 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-04-10, 14:19
|
|
|
no to mam problem bo umnie się ciągle pali i swieca mocno jak by non stop długie był... chyba ze mam takie zarowki :P lampa od kierunków sie pali ale ta na srodku sie wogole nie pali ;/ |
_________________ Pozdrawiam eMTi
Slow but Low... |
|
|
|
 |
iks
hokus pokus

Wiek: 39 Dołączył: 13 Lis 2007 Posty: 431 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-04-10, 18:04
|
|
|
może masz przełącznik popsuty musisz sprawdzić czy się zmienia coś jak cykniesz na długie i z długich na krótkie, a gaźnik w occie tylko, że jak wykręcisz śrubę regulacji mieszanki to już jej nie ustawisz dobrze sam :) |
_________________ jah bless! |
|
|
|
 |
emi
Ein Trabant fahrer

Wiek: 41 Dołączyła: 01 Lut 2007 Posty: 1036 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2009-04-10, 19:57
|
|
|
jak sa włączone długie to żółta od zwykłych świateł gaśnie.
kurna o ile dobrze pamiętam. |
_________________ pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!

 |
|
|
|
 |
Kris

Wiek: 37 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 2075 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-04-10, 23:32
|
|
|
czerwona lewa to ładowanie
środkowa zielona to kierunkowskazy
niebieska prawa to długie
a sygnalizacja o włączonych światłach to po prostu podświetlenie licznika lub dodatkowa lampka w tarczy na wysokości gdzieś 50km/h
jeśli mnie pamięć nie myli oczywiście ;)
[ Dodano: 2009-04-10, 23:34 ]
aaa no i lampka pomarańczowa od świateł mijania (jeśli takowa jest) nie gaśnie po włączeniu świateł drogowych jeśli dobrze mi się wydaje... |
|
|
|
 |
emi
Ein Trabant fahrer

Wiek: 41 Dołączyła: 01 Lut 2007 Posty: 1036 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2009-04-10, 23:36
|
|
|
w 601 nie ma lampki od kierunków, jest tylko "cykacz" zakręcam się pomału! o jakim modelu mowa? :) |
_________________ pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!

 |
|
|
|
 |
eMTi
emcik

Wiek: 34 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-04-11, 09:47
|
|
|
601 no i umnie jest lampa kierunkowskazów :P sa ogolnie 3 lampki :P pali od kierunkow jak sa kierunki odpalone ;p no i niebieska jak swiatła sie odpalają :P |
_________________ Pozdrawiam eMTi
Slow but Low... |
|
|
|
 |
Kris

Wiek: 37 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 2075 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-04-11, 11:03
|
|
|
ja się tam nie znam jak z tymi rocznikami było ;)
ale w tych okrągłych licznikach (czarnych) to chyba zawsze były
przynajmniej w latach '80 to już bankowo bo u mnie były
no to eMTi skoro masz tak jak napisałem wyżej to niebieska powinna się świecić tylko przy włączonych długich... a czy one w ogóle się zmieniają między mijania i długimi?
miałem ten sam problem na początku ale to winna tego buca, tzn. poprzedniego właściciela ;] i pokrótce była to kwestia przewodów i bezpieczników. |
|
|
|
 |
Tasiemiec

Wiek: 35 Dołączył: 04 Sie 2007 Posty: 456 Skąd: Sopot/Gdańsk
|
Wysłany: 2009-04-11, 12:16
|
|
|
lampka ta wysoko żółta to od mijania zapolonych lewa czerwona to ładowanie jak sie niepali to znaczy ze niema ladowania nastepna wieksza posrodu to pomaranczowa kieronkow a na koncu niebieska do długich ... tak ja mam dziabongu:) |
_________________ Teraz są dwie Fajne zagłady...:) |
|
|
|
 |
Wolf
IFA Service

Wiek: 48 Dołączył: 13 Sty 2008 Posty: 60 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2009-04-11, 14:41
|
|
|
Tasiemiec napisał/a: | lampka ta wysoko żółta to od mijania zapolonych lewa czerwona to ładowanie jak sie niepali to znaczy ze niema ladowania nastepna wieksza posrodu to pomaranczowa kieronkow a na koncu niebieska do długich ... tak ja mam dziabongu:) |
Ja mam u siebie tak jak tu na rys. . ale mam też licznik de luxa gdzie długie są po prawej :D
1- kontrolka ładowania
2- kontrolka kierunkowskazów
3- kontrolka długich
4- kontrolka ustawienia swiateł H4 (nowy typ reflektorów)
5- licznik kilometrów
6- licznik kilometrów dzienny ( tylko de luxe)
7- pokrętło do zerowania licznika dzienn |
_________________ BARKAS B1000 KB ''Stasibus''
BARKAS B1000 HP ,,Pritsche'' |
|
|
|
 |
eMTi
emcik

Wiek: 34 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-04-11, 15:21
|
|
|
jakos to ogarne hehe najwyzej zrobie nową elektryke do świateł i bede miał spokój a nie jakies patenty :P |
_________________ Pozdrawiam eMTi
Slow but Low... |
|
|
|
 |
Wolf
IFA Service

Wiek: 48 Dołączył: 13 Sty 2008 Posty: 60 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2009-04-11, 19:22
|
|
|
Jak miałeś grzebane przy elektryce to tak , najlepiej zrobić elektrykę od nowa niż dochodzić do normalności ze starą |
_________________ BARKAS B1000 KB ''Stasibus''
BARKAS B1000 HP ,,Pritsche'' |
|
|
|
 |
eMTi
emcik

Wiek: 34 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-04-11, 21:46
|
|
|
koles porobił jakies wyłączniki sriki pierd*lniki i inne dziwne rzeczy.... wiec kupie troche kabli i od nowa porobie |
_________________ Pozdrawiam eMTi
Slow but Low... |
|
|
|
 |
emi
Ein Trabant fahrer

Wiek: 41 Dołączyła: 01 Lut 2007 Posty: 1036 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2009-04-12, 00:31
|
|
|
ja w takim razie tez mam porobione jakieś patenty, bo nie mam na liczniku lampki do kierunków, mam żółtą od św mijania, niebieską od długich, ładowanie i u góry tą od ustawienia reflektorów.
za to mam obok kierownicy, po lewej, trzy dodatkowe kontrolki , dziadkowy patent,
zielona migająca od kierunków , środkowa czerwona pali się razem ze światłami stop a trzecia chyba jest od niczego. Zapasowa. ale jaja z tymi patentami
 |
_________________ pędzę! ... Trabantem pełnych snów o Tobie!

 |
|
|
|
 |
Kris

Wiek: 37 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 2075 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-04-12, 04:17
|
|
|
No to masz Emi po prostu ładny patent |
|
|
|
 |
J.J.

Dołączył: 24 Lip 2005 Posty: 3646 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-04-12, 05:03
|
|
|
że ten trabant jeździ to już jest patent :P |
|
|
|
 |
eMTi
emcik

Wiek: 34 Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 570 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-04-12, 10:39
|
|
|
no jutro trabiszon ma małą wycieczke zobaczymy jak to przeżyje heh. wogole biegi chodziły tak ciężko ze masakra troche smaru i już wsumie ok ;) tylko dziwi mnie to że 'wajcha' idzie bardziej w dół niż w góre da rade to jakos wyregulować ? bo potrafie czasem przywalic se w noge przy zmianie biegów heh |
_________________ Pozdrawiam eMTi
Slow but Low... |
|
|
|
 |
dejmien

Wiek: 35 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 464 Skąd: Elbląg / Gdańsk
|
Wysłany: 2009-04-13, 21:30
|
|
|
odnośnie świecącej kontrolki od długich to może masz tak jak ja - mianowicie czasem długie się włączą i nie chcą się wyłączyć - przekaźnik od długich niechętnie odskakuje... (muszę go ręcznie śrubokrętem odpstryknąć)
odnośnie kontrolek to mam tak jak pisał Kris i Tasiemiec:
lewa czerwona - ładowanie
środkowa - migacze
prawa - niebieska - długie
(tą na górze od świateł wywaliłem żarówkę bo wkurzająca w nocy jest...)
a po lewej to mam własne kontrolki i włączniki które sobie we wakacyje zrobiłem (podgrzewanie szyby, halogeny przód i tył, światła, stop i ręczny)
Odnośnie gaźnika - Koko - tak jak tasiemiec pisał - wkręcić srubę do końca licząc obroty i zapamiętać, potem wykręcić całkiem, a przy montażu wkręcić do końca, i potem wykręcić o zapamiętaną wartość. Jak mój gaźnik był czyszczony to kompresorem został przedmuchany |
|
|
|
 |
|